Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Appartement 6

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:29 pm

Het appartement is ruim opgezet, natuurlijk is het niet zo groot alsof het een penthouse is maar het is groot zat voor een groep van zes jongeren. Het appartement bevat een keuken, een eetgedeelte en een gemeenschappelijke ruimte waarin een tv staat en een paar banken.
Verder zijn er twee slaapkamers, een voor de meisjes en een voor de jongens. Ook zijn er twee badkamers die elk aan een slaapkamer grenzen.

Regels:
Niets slopen, als er toch iets kapot gaat vervang je het weer.
Geen grote feesten en shizzle
nouja de rest spreekt voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:35 pm

Cam was al een aantal dagen op robinsons. Hij had in de tijd dat hij hier was geweest nog niemand in het appartement gezien. Niet zo vreemd aangezien hij vroeg opstond en in de avond meestal pas erg laat thuis kwam. Niet dat hij het vervelend vond dat hij nog niemand had gezien, hij was altijd wel erg op zichzelf geweest en nu hij alleen was kon hij ook gemakkelijk nadenken over hoe alles er in zijn leven nu voorstond.
In een van de eerste dagen had hij het meisje gezien, maar het voorval was weggezakt in zijn geheugen, na die ene ochtend had hij het meisje niet meer gezien en steeds meer was hij ervan overtuigd dat het gewoon een hersenspinsel was geweest. Zijn humeur was vandaag dan ook opperbest.
Cam stond in de ruime keuken die het appartement bevatte, een hemel voor hem omdat hij hier zijn culinaire uitspattingen makkelijk de overhand kon laten nemen. Hij stond dat nu ook in een pan te roeren, uit de oven kwam een heerlijke geur van een ovenschotel. Hij had zich nog ingehouden wat koken betreft, gewoon iets redelijk simpels maar wel iets wat waarschijnlijk goddelijk zou smaken, koken was een grote passie van Cam en dat deed hij dan ook zoveel mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:41 pm

Eindelijk kwam ze weer eens uit haar kamer. Ze plofte op de bank neer en zuchtte diep. Ze moest wat emails beantwoorden en pakte haar laptop erbij. Uit de keuken kwam een heerlijke geur en ze moest even glimlachen. Vast een van de meiden die zo bezig was hoewel ze geen idee had. Ze had eigenlijk geen zin om op te staan dus bleef ze zitten en deed ze verder geen moeite. Haar vingers vlogen over het toetsenbord waarna ze de tv aanzette die er stond. Ze keek van het ene scherm naar het andere waarbij haar haren rustig meebewogen. Leila moest het accepteren dat ze een tijd geen modellenwerk kon doen, een tijd helemaal niets en als het meezat zat ze vanavond weer op Skype om haar zoontje te zien. Maar voor nu was werk belangrijker. Er was inkomen nodig en ze zocht dan ook een baan die ze vanuit hier kon uitvoeren. Ongeduldig gromde ze waarna ze haar laptop boos aan de kant zette. Ze stond op en liep naar de keuken toe. Tot haar verbazing stond daar de jongen uit het zwembad. "Nu kun je moeilijk vluchten.' Zei ze als enige en ze pakte een blikje cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:49 pm

Cam had niet door dat er iemand de woonkamer binnen was gelopen en hij ging dan ook vrolijk fluitend door met koken. Het was heerlijk om van een aantal losse ingrediënten een heerlijke maaltijd te bereiden. Het gaf een soort van voldoening aan Cam, het was iets wat voor hem moeilijk was uit te leggen.
Zodra hij de stem hoorde draaide hij zich echter als een wesp gestoken om. Zij. Dat was alles wat hij dacht, daarna begon zijn hoofd andere gedachten te vormen, niet zij, niet nu. Van alles schoot door zijn hoofd, waarschijnlijk was er weer angst en verdriet in zijn ogen te lezen. Emoties die hij niet onder controle had nestelde zich onder zijn huid, verlamde hem tot in het diepste van zijn hart. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij met een benepen stem. Achter hem pruttelde saus die hij aan het maken was, waarschijnlijk zou die zo aangebrand zijn alleen kon het hem niets schelen. Hij wilde alleen dat dit meisje zou verdwijnen. Dat ze het hem niet zo moeilijk zou maken. Natuurlijk had ze zelf niet eens door wat ze misdeed, ze kon er immers ook niets aan doen dacht hij verbitterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimeza sep 07, 2013 11:52 pm

Ze kon aan hem zien dat hij niet blij met haar was maar rustig opende ze het blikje en keek hem achteloos aan. "Ik leef hier. Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen hoewel ik verwacht dat ze je gewoon bij mij in het appartement geplaatst hebben." Zei ze kalm. "Ruikt goed, kijk uit dat het niet verbrand." Zei ze met een glimlachje. Leila keek hem met een onschuldige blik aan en grinnikte toen. Ze draaide zich om waarna ze even nog naar  hem om keek. "Hoewel ik van jou kan verwachten dat je je nu in je kamer gaat opsluiten tot ik weg ben of zo vroeg verdwijnt?" Vroeg ze hem lachend. Hij moest haar niet en daar zou ze optimaal gebruik van maken. Als iemand haar niet mocht zou ze geen moeite doen om die persoon te veranderen, prima vond ze het dan. Maar ze ging dan ook geen moeite doen om niet brutaal te zijn of aardig. Ze zou gewoon zeggen wat ze dacht en die persoon mocht daarmee handelen, deed haar weinig. Een hand gleed door haar donkere lokken waarna ze naar de bank toe liep en soms even om keek naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:41 am

Cam zijn ogen vernauwde zich iets. Dat kon ze toch niet menen? Hoe moest hij het jaar ooit gaan overleven als hij zelfs in zijn huis niet gewoon zichzelf kon zijn. Als zij hier constant rond zou lopen? Dat kon hij niet. Dat was uitgesloten, hij zou straks de leerlingenadministratie wel bellen en vragen om een overplaatsing. Het moest anders kunnen.
'Godver,' vloekte hij terwijl hij zich razendsnel omdraaide naar het fornuis. Kijk dat die meid op zijn zus leek kon hij haar niet kwalijk nemen, maar ze had zojuist ook zijn eten geruïneerd en dat ging hij haar zeker kwalijk nemen. Kinderachtig, maar zo was hij nu eenmaal. Hij roerde weer door zijn saus die nu aan de bodem aan het aanbranden was, die kon hij weggooien. 'Bedankt,' mopperde hij op het meisje. Waarschijnlijk zou ze het niet horen doordat ze alweer op de bank was gaan zitten.
Toen hij zijn saus had weggespoeld door de gootsteen ging hij aan de eettafel zitten. Rustig, hoewel hij zich alles behalve rustig voelde, toetste hij het nummer van de leerlingenadministratie in. Het duurde eventjes voordat er werd opgenomen maar uiteindelijk nam er iemand op. 'Hallo, met Cam Jones spreekt u,' zei hij met een kalme stem. 'Ik bel omdat ik graag overgeplaatst wil worden naar een ander appartement, wat zijn de mogelijkheden daarvoor?' zei hij tegen de beleefde vrouw die de telefoon had beantwoord. Hij duimde in stilte dat ze het snel zou regelen. Het maakte hem niets uit dat het meisje waarschijnlijk alles kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimezo sep 08, 2013 7:19 am

Ze was op de bank gaan zitten en hoorde hem vragen om een appartement wisseling. Ze stond brutaal op en kwam voor hem hangen. "Oh dus je vind me niet leuk? Waarom dan niet? Ik ben hee leuk." zei ze liefjes en ze liet haar hand brutaal door zijn haren heen glijsn. Lachwend greep ze die even vast wn speelde ermee. "Je weet mijn naam niet eens en je wilt al van me weg." zei ze en ze giechelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:29 am

Cam luisterde naar de vrouw aan de andere kant van de lijn, ze leek niet echt blij met het verzoek van Cam. Tot zijn grote ergenis kwam het mooie meisje dat hem zoveel angst inboezemde ook nog eens voor hem hangen. Godver, zo kon hij zich totaal niet concentreren. Toen ze met haar handen door zijn haar ging trok er een rilling over zijn rug, niet persé slecht. Wel erg vervelend. Hij pakte haar handen vast en duwde ze aan de kant. 'Flikker op,' siste hij haar toe, daarna ging hij verder met zijn telefoongesprek al ging dat niet zo soepel op het moment dat er iemand anders tegen je aan het praten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:38 am

Leila moest lachen. Ze ging achter hem staan en masseerde zijn schouders. Zacht masseerde ze hem en kuste ze in zijn haren. Grinnikend wachtte ze af en zette haar kin op zijn hoofd. "Je wordt toch niet overgeplaatst." Giechelde ze. "Ze vinden het veel te leuk dat ik hier ben om je te irriteren." Zei ze giechelend en ze bleef hem plagen en door zin haren strelen . Ze vond het leuk om hem zo te plagen omdat hij er zo grappig op reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:27 am

Oe nieuw plaatje Smile I like
____________
Cam ergerde zich aan Leila maar besloot dat hij er even niet op zou reageren. De vrouw aan legde Cam uit dat het niet mogelijk was om van appartement te wisselen, en hoe Cam ook aandrong ze hield voet bij stuk. Met een trieste blik in zijn ogen hing hij op. 'Kappen, Miranda,' zei hij tegen het meisje. Miranda had vroeger ook het bloed onder zijn nagels vandaan kunnen halen dus zijn fout was niet heel erg bijzonder aangezien het meisje ook op haar leek. Toch verstijfde hij lichtelijk, hij had haar niet moeten noemen bij zijn zus haar naam. Hij werd zich er meer bewust van dat hij haar echte naam niet eens wist. 'Donder op,' zei hij daarna nog vlug waarna hij de keuken uitliep om naar de slaapkamer te verdwijen, hij moest zo snel mogelijk bij haar weg zien te komen, hij had zichzelf versproken en hij hoopte maar dat het Leila niet op zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:55 am

Ze merkte dat hij geen ander appartement kon krijgen en vol verbazing hoorde ze hoe hij haar Miranda noemde. Ze fronste even maar liep hem toen wel achterna. "Waarom noemde je me Miranda? Waarom wordt je zo panisch van me? Doe eens normaal man!" Het laatste riep ze hem geïrriteerd toe toen ze hem naar zijn slaapkamer zag lopen. "Wat is er mis met jou!" Ze liep naar de bank toe waar ze kwaad op ging zitten en pakte haar werk er maar weer bij. Die jongen was echt gestoord. Eerst wegvluchten in het zwembad, nu om een andere kamer vragen. Wie dacht hij wel niet dat hij was. "Arrogante kwal." Gromde ze voor zichzelf uit. "Beetje denken dat meisje is niet leuk, ken d'r niet maar dat maakt niet uit gewoon andere kamer aanvragen. Stomme idioot." Boos worden op de lucht, daar was Leila uitermate goed in. Het was niet de bedoeling dat hij het hoorde maar hij zat toch in zijn kamer, het watje.

Thankyou :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:14 am

Met een klap sloot Cam de deur achter zich. Hij beende door de kamer heen en weer, naar het raam, weer naar de deur. En zo telkens weer opnieuw. Wat moest hij haar vertellen? Moest hij haar wel iets vertellen? Zijn ogen stonden radeloos en zonder dat hij er iets aan kon doen begonnen er tranen in zijn ogen op te wellen. Ruw veegde hij ze weg. Het meisje kon er niets aan doen, hij behandelde haar niet op een eerlijke manier. Ineens voelde Cam zich slecht, diep van binnen voelde hij zich beroerd omdat hij haar zo slecht behandelde. Zo was hij helemaal niet.
Vanuit de woonkamer hoorde hij het meisje tieren, dat maakte dat hij besloot het te vertellen. Hij kon toch niet om haar heen aangezien ze hier woonde. Met een kalmte waarvan Cam niet wist waar het vandaan komt liep hij de slaapkamer weer uit de woonkamer in. 'Sorry,' zei hij tegen haar. Zijn gezicht stond vol met emoties. Hij ging op de bank aan de andere kant van het meisje zitten. 'Je lijkt op haar,' zei hij toen rustig. 'Mijn zus, Miranda, op haar lijk je,' zei hij toen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:56 am

Ze was kwaad uiteindelijk blijven zitten en gaan zappen. Niet dat er iets op was maar ze moest iets te doen hebben om tegen haar woede in te gaan en zekeek dan ook kil rond. Op het moment dat de jongen de woonkamer betrad keek ze hem aan maar zijn sorry verzachtte haar blik een beetje, een klein beetje ook maar. "Oké? En wat is dan precies je probleem met mij, alsof ik daar wat aan kan doen?" Leila was er niet over te spreken dat hij alleen om die reden zo tegen haar deed. Natuurlijk kende ze het hele verhaal niet en zag ze dat de jongen vol emotie zat maar ze was op dit moment nog te gefrustreerd om eraan toe te geven en om hem te steunen. Hard beet ze op de binnenkant van haar wang om niet zomaar te verzwakken. Hij mocht best weten dat hij haar met zulk gedrag kwetste en boos kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 8:42 am

Cam keek eventjes door het raam in de woonkamer naar buiten toen het meisje zo bot deed. Hij snapte het wel, hij had haar onterecht slecht behandeld en hij moest niet verwachten dat ze het hem met een vingerknip zou vergeven. Hij was een eikel geweest, en terwijl hij dat normaal nooit was, moest hij nu met de consequenties dealen.
'Ze is vijf weken geleden doodgereden,' zei hij koel, hij zei het alsof het hem niets deed. Zijn stem was emotieloos, toch als je naar zijn gezicht keek zag je zijn verdriet, het machteloze gevoel dat zich door zijn aderen verspreide. Als je heel diep keek zag je zelfs het schuldgevoel branden in zijn ogen, maar niemand keek echt goed. Iedereen dacht dat de dood van Miranda niets meer met hem had gedaan dan je gewoonlijk kon verwachten. 'Het spijt me, ik verwacht niet dat je me vergeeft maar...' zei hij toen, hij wist niet goed hoe hij die zin af moest maken dus liet hij het laatste woord maar door de lucht heen zweven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimema sep 09, 2013 9:10 am

Ze luisterde naar zijn woorden en toen ze dat hoorde viel haar mond open. "Oh.. Oh wat vreselijk!" Zei Leila zachtjes. Ze keek naar de jongen. "Ik begrijp wel dat je je dan vreselijk voelt als je mij ziet..' Mompelde ze en ze keek weg. Zij was dan ook al te blij dat er niemand op Jordi leek behalve haar zoontje. Moeizaam slikte ze. "Het is vreselijk als dierbaren weggerukt worden. Mijn geliefde is voor mijn ogen overreden.. Ik kom denk ik wel een beetje in de buurt van het begrijpen hoewel het natuurlijk anders is." Zei ze rustig, ze vertelde natuurlijk niet over haar zoontje maar de dood van Jordi had haar tot vreselijke dingen geduwd en ze keek onzeker naar Cam. "Sorry.." Zei ze zachtjes en ze keek onzeker naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:38 pm

Cam keek kort naar de grond. Hij vond het prettig dat ze liet merken dat ze het begreep, toch voelde het niet goed omdat hij zich schuldig voelde over zijn gedrag. Hij vond het heftig om van haar te horen hoe haar geliefde was gedood. 'Wat erg,' zei hij, hoe hij precies moest reageren wist hij niet. God hij was altijd zo slecht in dit soort situaties.
_________
BUH ik weet niets -.- Cam is onhandig nu XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:36 am

Ze knikte enkel. 'Ik hoef je medelijden niet." Zei ze en ze dronk van haar cola. Rustig keek ze weer naar de tv. "En jij moet mij gewoon een kans geven." Haar lichtgroene ogen bekeken hem kort, een donkere blik bekeek hem. Eentje die ze vaak schonk aan mensen waar ze ontevreden over was. 'Weet jij veel hoe ik ben. Voor hetzelfde geldt ben ik heel anders dan zij was. Dat ik toevallig op haar lijk daar kan ik toch ook niets aan doen? Alsof ik dat expres doe.." Zei ze en ze had haar brutale ik weer terug gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:35 pm

Cam knikte. Ze zou zijn medelijden dan ook niet krijgen. ' oké,' antwoordde hij dan ook. Hij knikte nogmaals toen ze zei dat hij haar een kans moest geven. Hij kon beter omgaan met haar vernieuwde houding, het was gemakkelijker om nu op haar te reageren. 'Oké, ik geef je een kans,' Ei hij toen. ' zullen we vanavond iets gaan doen om deze verbetering in te luiden?' Vroeg hij vervolgens, hij zou haar echt een kans geven. ' Ik ben trouwens cam,' voegde hij daar nog aan toe omdat hij zich ineens besefte dat ze zich nog niet eens voor hadden gesteld door zijn idiote gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:57 pm

Ze keek naar hem en bleef rustig zitten. Ze dacht na oer zijn woorden om iets te gaan doen. "Is goed. Wat wil je gaan doen dan?" vroeg zehem kalm. Ze bekeek Cam en knikte kalm. "Aangenaam Cam. Zoals je al weet heet ik Leila." zei ze met een glimlach tegen hem. Ze nam een slok van haar cola en trok haar benen op. Ze had een fijne joggingbroek aan maar het was niet te verbergen dat haar lichaam ontzettend goed gevormd was en haar lichtgroene ogen met wen soort nieuwsgierigheid naar hem keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 10:46 pm

Cam glimlachte, hij was blij dat ze inging op zijn voorstel. Hij had het zich zo voor kunnen stellen dat ze er eigenlijk helemaal geen behoefte aan had om iets met hem te gaan doen na hoe hij haar had behandeld. Op het moment dat hij wilde gaan antwoorden op haar vraag wat te gaan doen kwam er een brandlucht uit de keuken. 'Shit,' mompelde hij kort en hij sprong op, dat was vast en zeker zijn ovenschotel die stond aan te branden. Toen hij in de keuken stond en de ovendeur opentrok kwam er inderdaad een zwarte wolk rook uit de oven zetten. Kort zuchtte Cam, normaal gesproken liet hij niets aanbranden maar kort daarna grinnikte hij. Met de ovenwanten haalde hij de schotel uit de oven en kieperde hem in een beweging in de prullenbak, dat was toch niet meer te eten. 'Zeg, Leila, kun je een beetje koken?' vroeg hij toen met een halve glimlach, wat hem betreft hadden ze iets gevonden om te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:04 pm

Leila schrok aardig van de brandlucht en ze keek naar de zwarte ovenschotel. "Een beetje wel. Ik woon op mezelf dus moest wel." zei ze glimlachend tegen hem. Ze ging op de keukentafel zitten en wiebelde met haar benen. "Maar wat wil je gaan koken dan? Want jij benr duidelijk de masterchef hier." zei ze grijnzend tegen hem. Ze streek door haar haren heen met een vrolijke glimlach. "Ik ben namelijk geen goede kok. Ik kan wat pasta's en wat normale dingen maar verder eigenlijk niets." zei ze lachend. "Ik kan daarentegen wel cocktails maken als je wilt? Ik heb achter de bar gestaan vroeger." Leila bekeek de jongen genietend. Hij was erg leuk als hij vriendelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:18 pm

Cam ging op een stoel zitten bij Leila in de buurt. 'We kunnen van alles maken, roep maar iets wat je heel lekker vind dan bedenk ik wel wat we ermee kunnen maken,' zei hij met een glimlach. Hij wilde later in een restaurant werken dus een hoop dingen die in een restaurant werden gemaakt kon hij ook maken. Hij vond het leuk om voor andere mensen gerechten te bedenken. 'Cocktails zijn hemels,' zei hij met een glimlach, hij genoot altijd van cocktails al vonden veel mensen dat het meer meidendrankjes waren. Cam was het daar absoluut niet mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimedo sep 12, 2013 4:51 am

Nadenkend bekeek ze hem even. "Dan ga ik toch voor iets met pasta." Zei ze rustig tegen hem. Ze grijnsde toen hij een goed woordje had over cocktails. "Oké, dan help ik met eten maken en verzorg ik de cocktails." Zei ze tegen hem. Ze sprong al overeind om alle spullen voor de cocktails bijeen te vinden en zette alles klaar op de keukentafel. Toen keek ze naar hem. "Kom, kom. In de benen luilak." Zei ze lachend. Ze bond haar lange haren even vast en keek hem vrolijk aan. Dit was al beter. En het was misschien ook  wel eens goed voor haar om een vriendschap met een jongen op te  bouwen in plaats van direct het bed met ze in duiken. Natuurlijk zou ze dat bij Cam geen probleem vinden want hij zag er goed genoeg uit maar dat maakte alles weer zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimedo sep 12, 2013 5:30 am

Cam hield zijn hoofd eventjes iets schuin. Pasta, dat was iets wat hij leuk vond om te koken en dus had hij ook genoeg ideeën over wat hij voor haar zou maken. 'Oke, dat moet lukken,' zei hij met een glimlach. Hij was blij dat Leila zo tegen hem deed, hij had het niet vreemd gevonden als ze hem liever niet meer zag nadat hij haar slecht had behandeld maar ze ging er goed mee om vond hijzelf. Dat waardeerde hij.
Toen ze hem vertelde dat hij een luilak was moest hij grinniken. 'Vergeet niet dat ik je eten verzorg vanavond,' zei hij terwijl hij zijn tong kort naar haar uitstak om haar te plagen. Daarna sprong hij op van de stoel en begon in de koelkast te zoeken naar spullen die hij kon gebruiken, niet alles wat hij wilde gebruiken was in huis dus hij zou moeten improviseren maar dat zou vast wel goed komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitimedo sep 12, 2013 6:52 am

Leila moes lachen. "En ik verzorg je drinken en help methet eten." zei ze. Ze keek vrolijk naar Cam en gaf hem een plagend duwtje waarna ze soms expres voor hem ging staan om lastig te doen. Uiteindelijk liep ze maar de radio toe. Ze zette die aan en begon vrolijk mee te zingen. Ze straalde terwijl ze bezig ging met voorbereidingen. Verlegen keek ze soms even naar hem. "Ik dek vast de tafel voor ons twee." zei ze vrolijk. Ze stak kaarsjes aan. Legde bestek en borden neer en keek neuriend rond. Ze keek hem aan toen ze terug liep. "Zeg Cammie, mag ik je Cammie noemen? Jawel toch? Maar Cammie.. Wat gaan we klaarmaken?" vroeg ze hem vrolijk en ze ging lachend bij hem staan. Duwde haar heupen tegen te zijne en had een brutale en uitdagende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement 6   Appartement 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement 6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: