Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Carlos Haytham

Ga naar beneden 
+2
Joe.
Carlos
6 plaatsers
AuteurBericht
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimeza sep 07, 2013 2:13 pm

De Basis

Naam: Carlos Trent Haytham
Roepnaam en of Bijnaam: Carlos of Cas
Leeftijd: 20
Sekse: M
Geslacht: M
Geloof en of Tradities: Hij gelooft niet echt ergens in, geloof is niet echt een concept waar hij mee bezig is.

Innerlijk

Karakter: Carlos is een echte charmeur, hij heeft je zo om zijn vinger gewonden en zal niet snel met iemand praten zonder te flirten. Hij is simpelweg afhankelijk van seks, het klinkt misschien overdreven, maar hij heeft nooit iets anders gekend. Als hij te lang zonder gaat wordt functioneren dan ook lastig voor hem, de meest simpele dingen worden ingewikkeld. Hij is zeker niet de slimste en heeft een hekel aan hard nadenken. Hij laat alles maar op zich afkomen en vindt actie ondernemen moeilijk. Hij is soms zeer tactloos en begrijpt gecompliceerde gevoelens niet, hij weet wat iemand aantrekkelijk vind, maar begrijpt het niet als hij zelfs met die eigenschappen wordt afgewezen.
Relaties: Hij valt op alles wat los en vast zit, dat is dan ook zijn werk. Hij is vooral van de ONS, het liefst betaald, maar hij is zo afhankelijk van seks dat hij het ook voor niets doet.
Zwakke punten: Zijn wereld is erg klein en hij begrijpt andermans diepere gevoelens niet zo goed.
Talenten: Hij kan goed iemands turn ons vinden en ze daarmee charmeren.

Afkomst

Geboorteplaats: Hij komt uit een buitenwijk van Londen.
Familie: Zijn vader heeft hij nooit gekend, het was een klant van zijn moeder die inmiddels helaas is overleden.

Status:

Situatie: zijn voormalige drugs- en nog doorgaande seksverslaving.
Therapie: ja, 1 keer per week.
Buitenschoolse clubs: Hij is niet lid van een club maar probeert zijn werk als prostituee op te houden.
Status: (letterlijke) manhoer

Uiterlijk

Lengte: 1,85 cm
Bouw van het lichaam: Hij is niet overdreven gespierd, maar wel breed gebouwd.
Beschrijving haar: Hij heeft donkerblond, bijna bruin haar wat hij stylish half omhoog draagt.
Beschrijving Ogen: hij heeft ontschuldige, lichtgroene ogen.
Kledingstijl: Hij heeft een talent ontwikkeld voor het vinden van stylish goedkope kleren die er duur uitzien. Hij draagt vooral t-shorts, jeans en button-ups.
Opvallend aan Uiterlijk: you can tell by the way he walks, he's a woman's man no time to talk.

Extra

Verleden: Carlos heeft altijd in een goedkoop motel gewoont met zijn moeder, die haar geld verdiende in de prostitutie. (Hij heeft maar tot hij niet meer leerplichtig was op school gezeten omdat het eigenlijk niet te betalen was.)Op de leeftijd van twaalf wilde hij zijn moeder niet alleen laten werken voor hun en is hij zelf ook, in he geheim van zijn moeder, gaan werken in dezelfde branche. Hij heeft nooit problemen gehad met zijn werk en hij vond het vaak zelfs leuk. Zijn moeder is overleden toen hij zeventien was, hij was er kapot van en is ernstig aan de drugs gegaan. In plaats van aan de huur ging zijn geld naar drugs en zo is hij op straat beland. Hij is na ongeveer een half jaar opgepakt voor drugsgebruik onder zijn achttiende. De enige plek waar ze wat met hem konden was Robinsons.
Het gaat nu een stuk beter en hij is van zijn drugsverslaving af, al rookt hij zo nu en dan nog wel iets.
Extra: nope

Plaatje: ava+ iamgalla.com maar ik ben zeer selectief als het om die fotos gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimeza sep 07, 2013 7:13 pm

Hij is lekker ;-; Hij moet seks hebben met Leila haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:03 pm

He is cutie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:37 am

i knowwww ik heb hem twee jaar geleden ofO gebruikt voor een personage (adam op franklin) en hij is echt veranderd, zo mogelijk nog knapper wowow

@Nic dat kan geregeld worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:38 am

Oeh yaay :3 Waar, wanneer? o-O Hij is echt veel te sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:44 am

ben mn kamer aan t opruimen en eigenlijk is de regel eerst opruimen daarvoor mag je niet op internet dus oeps

je kan ergens beginnen i guess?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:01 am

Haha ja je bent slecht, ik moet eigenlijk eerst mijn huiswerk afmaken maar okay.
Wil je een makkelijk plek of het ze gewoon moeilijk maken want dan ga ik voor een of ander oud en afgelegen plekje in de school haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:22 am

oud afgelegen plekje klinkt goed c:


oh nu is er ook een omabeoek tussendoor want 'je moet wat frisse lucht krijgen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:27 am

Oke, ik begin wel in de nis met gordijnen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:45 am

XD Ook met Jimmy. Wink Volgens mij werken ze hetzelfde, alleen op een andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:29 am

Nog steeds zo'n knap koppie hahahah!

Hij moet meeten met Olivia Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:41 am

how the fuck did he get hotter??


@jorn prima prima, denk wel dat Carlos niet zo begripvol is tegen iemand die niet praat :p
maar noem een plek and i'm there

@Roeltjepoeltje sure sure uhmmm waar of moet ik iets verzinne :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:43 am

hahahaha ja dat vroeg ik me ook af. Volgende keer als je dit soort dingen uitvind a.u.b volgende dag naar me toe sturen niet als ik bijna slaap Razz

Verzin jij maar wat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:48 am

De lange paden. En het gaat mij niet om het aardig doen, ik heb zijn karakter gelezen en ben benieuwd wie van de twee de ander zou versieren. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:54 am

haha sorry poepske ik had er niet echt aan gedacht :p

ennn wat dacht je vannnnn
hier?
https://robinsons.actieforum.com/t42p15-de-grote-boom

is prima jornboy
begint u? im lazy en heb veel meets openstaan atm en moet hw maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:55 am

Is helemaal goedd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitimezo sep 08, 2013 7:04 am

Ik ben begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Carlos Haytham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carlos Haytham   Carlos Haytham Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Carlos Haytham
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Personages :: Jouw Personage-
Ga naar: