Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:28 pm

"Joe..." Daykota wilde een stap naar achter zetten maar hij benaderde haar op een hele andere manier. Een manier wat zij niet van hem gewend was. Haar groene ogen straalden onzekerheid uit. Ze durfde aan de ene kant niet. Dadelijk werd ze teleurgesteld. Of kreeg ze hoop op iets wat toch nooit ging gebeuren. Ze voelde hoe haar ogen begonnen te prikken. Nee ze wilde niet weer gaan huilen. Verdorie, die moodswings toch altijd! "Oké... Maar je hoeft het mij niet uit te leggen. Echt niet. Het zijn jouw zaken. Niet de mijne." Ze begon zich van hem af te sluiten. Maar wat vervolgens kwam had Day helemaal niet verwacht. Vond hij haar leuk? Wat? Ze knipperde aantal keren met haar ogen in ongeloof. Ze glimlachte nu een beetje en keek hem lief aan. "Ik zal niet oordelen goed? Ik zie wel hoe het afloopt allemaal. Ik vind het gewoon een beetje... apart. Dat is alles."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 2:49 am

Joe streelde haar wang, kuste haar voorhoofd en glimlachte tevreden. "Het is ook apart, maar we zien wel wat er gebeurt..' Zacht streelde hij door haar haren heen. Nee, hij wilde haar niet vergeten, zelfs niet als het slecht af zou lopen. Ze was een geweldige jongedame en voorzichtig drukte hij een kus op haar lippen. Teder en genietend. "Als je uitleg wilt mag je erom vragen, nu je het weet heb ik niets meer om me voor te schamen bij jou. Je weet nu praktisch alles van me Day.." Het was een fluistering in haar oor waarna hij haar in een lieve knuffel omhelsde. Hij rook haar heerlijke geur en ontspande, ze werkte kalmerend en hij wilde met deze drug niet snel stoppen. Joe moest dan ook toegeven dat hij nog nooit iemand als zij had ontmoet. "Zullen we over een uurtje naar het restaurant toe gaan lopen?" Vroeg hij haar glimlachend en hij keek haar toen weer aan met zijn vrolijke grijns die er altijd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 3:58 am

Het was niet dat zij iets tegen homoseksuelen was maar ze vroeg zich af of... Nee bah. Ze wilde niet eens aan denken dat je via een uitgang seks hebt. Zoals mannen het elkaar moeten doen. Betekende dat Joe het dus graag in de kont deed? (whahaha die gedachten van haar omg Razz) Dat ging bij haar echt nooit gebeuren. Maar wie zei dat hij niet de 'ontvanger' was. Oké nu begon Day een beetje misselijk te worden. Hij deed het met Jimmy. Oké. Niet verder in de details gaan. Dat was niet goed. "Uitleg? Over Jimmy en jij? Ik...Ik wil daar liever niet aan denken. Niet dat ik daar iets op tegen heb. Het is jullie afspraak wat jullie doen. Een speciale 'vriendschap'. Friends with benefits." Ze slikte even onzeker. Ze durfde hem voor eventjes niet aan te kijken. Maar nu hij zo lief tegen haar deed begon zij te blozen. "Joe..." Ze pakte zachtjes zijn handen vast. "Ja graag." En kuste zijn handen. "Alleen. Nu wil ik uitleg over jou en mij. Wat beteken ik voor jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:12 am

Haha ze denkt echt te ver door haha xD
-
Joe bekeek haar en moest even grinniken. 'Ja, zo zou je het kunnen noemen. Maar denk er maar niet aan, is niet goed voor jouw tere zieltje. De duivel komt me vanzelf wel een keertje halen." Niet dat Joe gelovig was, niet heel erg zwaar althans maar wat hij ded met Jimmy zou in vele ogen als fout worden gezien. Maar zijn gedachten werden al snel afgeleid door haar kus op zijn handen en hij keek haar aan. Ze had precies die vraag gesteld die hij onmogelijk kon beantwoorden. Die hij liever niet wilde beantwoorden. "Meer dan dat ik verwacht had. Ik weet niet wat het is.. Ik ken het hele gevoel niet dat door me heen raast. Maar ik weet wel dat ik je nooit meer wil zien huilen, enkel van geluk. En dat ik niet wil dat je jezelf pijn doet en ik wil je absoluut niet met een andere vent zien.." Hij fluisterde het moeizaam en keek weg, niet beseffend wat dit met hem deed. Hij wilde haar niet toegeven dat hij haar wel heel erg leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:44 am

"Mijn tere zieltje? Zo onschuldig meisje ben ik ook weer niet hoor." Ze gaf hem een speels duwtje tegen zijn schouder. "De duivel komt jou echt niet halen hoor. Ik zorg daar wel voor." Ze gaf de jongen een plagende knipoog. Ze had besloten om het onderwerp Jimmy achterwege te laten. Zo lang zij daar niet aan dacht. Als Joe dit fijn vond moest hij gewoon doen wat hij wilde.
Wat Joe allemaal zei bracht haar echt van haar stuk. Ze begon ontzettend te blozen. Dat vond zij echt verschrikkelijk. Je kon haar op dit moment zo gemakkelijk lezen. Mocht ze niet met een andere vent? Wow... Nu al geclaimed. Haar hart leek wel een sprongetje te maken. Ze vond het helemaal niet erg. Ze nam Joe in haar armen en streelde zachtjes door zijn donkere haren. "Je bent zo lief voor mij Joe. Dat verdien ik echt niet. En ik koester voor jou ook gevoelens." Ze kuste hem zachtjes. "Maar laten we niet te hard van stapel lopen oké? Ik weet dat jij niet iemand bent die aan iemand gebonden wilt zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:02 am

Joe moest even lachen. "Ja jouw tere zieltje, die kan de duivel niet aan hoor.' Zei hij lachend en hij keek haar weer vrolijk aan. Nu het lastige onderwerp afgesloten was en zij bij het andere lastige onderwerp begon te blozen kon Joe niet anders dan glimlachen. Zacht gleden zijn armen om haar heen en voelde hij haar handen door zijn haren. "Jawel, je verdient veel beter dan iemand als ik." Hij kuste teder met haar mee. "Dat heb je goed, maar ik ga mijn best doen om met geen enkele andere vrouw te slapen. Jimmy kan ik nog niet direct van me af zetten maar als dit echt serieus wordt, als wij zover komen, dan zal dat niet zover komen." Beloofde hij haar en hij kuste haar nogmaals zacht. Hij trok haar op schoot toen hij op een van de stoelen plaats nam en keek in haar ogen. "Ik ben blij dat het wederzijds is Day.. Je bent echt een hele leuke meid en ik ben niet van plan dit dus direct te gaan verpesten." Zei hij met een kleine grijns tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:14 am

"Joeeeeee" Ze kneep speels in zijn wangen. "Ik heb geen tere zieltje want anders zou ik je net niet proberen te verleiden." Ze ging dichter tegen hem aanstaan en keek hem met een flirtende glimlach aan. Bij zijn eerste woorden schudde zij haar hoofd. "Dat maak ik zelf wel uit. Daarbij." Ze kuste hem bijna maar net nog niet. "Heb je het goed volgehouden met mij desondanks mijn moodswings." Ze keek naar zijn lippen en kuste ze. Haar armen om hem heen geslagen. "Echt? Wil je dat voor mij proberen? Dat is echt goed van je." Haar ogen schitterde van vreugde. Echter bij Jimmy ging ze niet op in. "Zoals ik zei moet je dat zelf weten. En voor nu zien we wel hoe het verloopt." Ze werd op zijn schoot getrokken en haar groene ogen keken hem doordringend aan. "Stop nuuuu. Je maakt mij verlegen." Ze keek van hem weg. Hopend dat hij haar blozende wangen niet zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:54 am

Joe moest lachen doordat ze in zijn wangen kneep. "Oh ja klopt, want ik ben de duivel in eigen persoon." Zei hij lachend en toen ze hem bijna kuste wilde hij haar alweer. Maar al snel proefde hij haar lippen weer. "Natuurlijk.." Fluisterde hij. "Ik hou jou altijd vol." Waarna hij haar tevreden aan keek en haar vele kusjjes gaf. "Moet je me wel in mijn vele behoeften kunnen voorzien." Hij moest lachen toen ze bloosde en kuste haar hals. "God je bent zo sexy als je bloost." Zei hij zacht tegen haar. "Beloof je dat je me niet meer zo verleidt tot we klaar zijn met eten Day.. Straks zit ik in het restaurant te verlangen naar jou." Hij keek haar met een ondeugende blik aan en streelde zacht over haar bovenbeen heen om haar te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 8:04 am

"Gek. Dat ben je helemaal niet. Anders had je mij vandaag niet geholpen en zo weten op te lappen. Kijk hoe vrolijk ik nu ben." Ze knuffelde hem liefjes. "Dat zullen we nog wel eens zien Jonathan" Expres zijn echte naam gebruiken. Haar tong plagend naar hem uitgestoken. "Ooh daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor. Daar ben ik heel goed in. " Ze kuste hem plagend in zijn hals. Haar handen gleden over zijn billen waar ze in kneep. Hij had echt een lekker kontje. "Ssstttt... Dadelijk komen we nog niet aan eten toe vanavond. " Haar vinger op zijn lippen gerust. Ze knikte en keek hem met onschuldige ogen aan. "Ik zal mij heel goed gedragen." Hij vond het echt leuk om te plagen maar dat spelletje kon zij ook spelen. Haar vingers gleden langs zijn buik. Natuurlijk nog wel boven zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 9:31 am

Hij keek haar liefjes aan en glimlachte naar haar. "Dat is waar, maar ik ben gewoon dol op je" Zei hij zacht tegen haar en hij keek haar aan. "Niet mijn echte naam gebruiken krengetje." Zei hij lachend tegen haar en toen ze in zijn billen kneep moest hij lachen. Hij kuste haar hongerig en hield haar dicht tegen zich aan en streelde haar knie. "Goed zo lieve meid." Zei Joe vrolijk tegen haar. "Hm.. Niet doen, je wind me veel te erg op. Kom.. We moeten zo gaan. Ga je jas maar pakken." Zei hij liefjes en hij gaf  haar nog wat liefdevolle kussen en hij keek haar aan waarna hij overeind kwam na haar van zijn schoot geduwd te hebben op een plagende manier. Hij was echt dol op haar manier van doen. Dat vond hij echt enorm opwindend en sexy, hij zou het ook nooit anders willen bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 10:03 pm

"Ongelooflijk dat je nog dol op mij kunt zijn nadat je mij hebt aangetroffen in de slechtste situatie ever." Ze schaamde zich er nog steeds voor. Zij hield er niet van als mensen haar zwaktes wisten. "Laat mij je echte naam gebruiken Jonathan." Ze streelde met haar wijsvinger over zijn onderlip. "Kus mij niet zo hongerig. Beest. En inderdaad. We kunnen maar beginnen met lopen anders komen we nooit hier weg. Door jou." Ze tikte met haar vinger tegen zijn borstkas. Ze deed wat Joe haar opvroeg en ging haar jas pakken. Hij was echt een ondeugd. Daykota ging niet op de zaken vooruit lopen. Eerst zien hoe dit allemaal ging werken. En daarbij was er nog steeds Jimmy. Dat betekende dat tussen hun nog niet serieus genoeg was. Achja. Daykota was zelf ook geen engeltje. "Ik ben klaar!"

Dit heeft ze aan:
Spoiler:
(maar dan in het roze/zalmkleur)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:02 am

Met een grijns keek hij haar aan. "Maar nu ben ik wel voorbereid op het ergste en kan het alleen maar beter worden toch?" Bijna hapte hij in haar wijsvinger maar hij knuffelde haar even. "Nee, ik heb een hekel aan mijn echte naam Daykota.." Mompelde hij zuchtend waarna hij moest lachen. "Ik ben best een beest ja, en ik heb jou nu nodig om me een beetje e temmen." Hij liet haar los om haar haar jas te laten pakken en deed de zijne weer aan. Hij was blij dat hij het met haar uit mocht proberen en hij nam kalm haar arm aan de zijne. "Nou kom dan maar prinsesje.' Zei hij glimlachend tegen haar. Hij keek haar vrolijk aan, met zijn almaar stralende ogen. Joe was dan ook een opgewekte en vriendelijke persoonlijkheid die graag aandacht aan mensen schonk en dan in het bijzonder aan Daykota want ze was ook gewoon echt een topwijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:09 pm

Ze trok gauw terug voordat hij haar in haar wijsvinger kon happen. “Foei haaitje. “ Ze vernauwde haar ogen om hem een waarschuwende blik toe te werpen. Poging tot. Nu begon zij breed te glimlachen. Zijn vrolijkheid was aanstekelijk. Ze deed haar armen om zijn nek en keek hem met een lieve blik aan. “Dat weet ik toch. Ik plaagde je alleen maar. Niet zo zuchten meneertje.” Ze streek met haar neus de zijne door op haar tenen te staan. Daarna gaf ze hem een kusje als verzoening. “Oké mijn prins.” Zei ze met een lief glimlachje.
----
Maak jij een restaurant aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:28 am

Ze kunnen ook naar restaurant de gebroeders dat er al is?
--

Hij grinnikte vrolijk en hapte nog een paar keer. "Ik ben geen haaitje, maar een hele grote sterke haai!" Lachend balde hij zijn spieren en keek haar aan. Hij keek haar genietend aan. Zijn armen legde hij zacht om haar heen en voor ze met haar neus tegen de zijne had kunnen komen had hij haar voorhoofd al gekust. "Ja maar jouw naam is mooi.. Mijne een stuk minder.' Hij kuste teder met haar mee maar liet haar toen los en nam haar aan de hand. "Kom maar prinses. Jij gaat met mij mee.' zei hij teder tegen haar en rustig liep hij met haar naar de deur toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 11, 2013 5:58 am

Ja is goed. Begin daar straks x
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:36 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 12, 2013 3:55 am

Jimmy liet Joe de deur openen en liep toen naar binnen. Nu vind ik dat op magische wijze alle kamergenoten niet aanwezig waren. Hij liep door tot de woonkamer en viel daar op de bank. Hij keek de ander aan en vroeg met zijn ogen naar welke film het zou worden. Het maakte hem niet uit, het was Joe's feestje. Nou, oké, feestje, dat vond hij een te groot woord. Hij ging wat rechter zitten en zakte toen weer onderuit, maar stond uiteindelijk op om de kastjes te plunderen. Alles wat in dit appartement aan chips, nootjes, fris- en drank te vinden was, stortte hij uit op de tafel die tussen de stoelen, de bank en de tv in stond. Hij keek naar Joe en aan zijn blik was duidelijk te zien dat dat helemaal niet teveel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 13, 2013 4:10 am

Rustig volgde Joe de jongen, liep naar de kast toe met al zijn Dvd's erin en koos een paar goede uit. Hij bekeek hoe Jimmy de hele voorraad uitstalde en grijnsde even. Maar al snel plofte hij, na de Dvd erin te hebben gedaan, naast de jongen op de bank. Hij ging met een tevreden grijns dicht tegen hem aan zitten en bekeek hem kort even. "Hoop dat je het een goede film vind, is een van mijn lievelingsfilms.' Bekende hij eerlijk. Hij glimlachte scheef naar Jimmy en keek toen even de kamer rond, dit voelde inmiddels als een goed thuis en daar was Joe zeer tevreden mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 13, 2013 11:14 pm

Oké, koken hoe het gaat vanaf mijn telefoon.

Jimmy wachtte geduldig tot Hoe naast hem zat en de DVD had gestart. Hij was wel benieuwd wat eruit zou komen. Gelukkig vond hij alles wel prima. Hij had dan wel meer met comedies dan met horror, maar dat kon hij ook hebben op zijn tijd. Hij boog voorover en gaf Joe een zak chips en pakte er eentje voor zichzelf, samen met de fles cola. Glimlachend trok hij de zak open en hij zakte nonchalant onderuit. Het zou een fijne middag worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:26 am

Hahah ik vind telefoon echt kut
--
Met een glimlach kwam Joe bij hem zitten en keek hij Jimmy aan. Hij keek lachend naar de zak chips. "Die komen wel op ja. Ik ben vreselijk, net een vrouw als die voor de tv hangt bij de maandelijkse tijd." Zei hij lachend als vergelijking. Hij keek vrolijk naar Jimmy en richtte zijn blik toen weer op de film. Glimlachend en blij dat de jongeman bij hem was en zeker ook dat die met hem mee zou gaan naar Londen, dan konden ze daar ook tenminste nog wat leuke dingen samen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:33 am

Ik heb er ook maar twee berichten mee geplaatst. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik een paar uur oversla.

Half twee 's avonds zaten ze naar de aftiteling van de laatste DVD te kijken. Met wat gekreun kwam Jimmy overeind, een lawine van zakjes en blikjes veroorzakend. Hij had de laatste film languit gelegen, met zijn hoofd op de armleuning. Rustig ging hij rechtop zitten en hij keek Joe aan. Zijn blik was duidelijk, hij bleef vannacht hier. Dat was hij sowieso al van plan geweest toen Joe hem had verteld dat hij nauwelijks nog kon slapen, de nacht met hem doorbrengen. Hij ging staan en drukte de DVD-speler uit, waardoor het helemaal donker werd in de ruimte. Ze hadden namelijk de moeite niet gedaan om het licht aan te doen toen dat nodig werd. En Jim vond het nog steeds niet nodig, maar hij plofte in de volgende stoel neer en keek naar Joe, zijn ogen vaag zichtbaar in de duisternis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:46 am

Haha ik doe er, jammer genoeg, heel veel op. En nee is niet erg.

Joe lag vermoeid op de bank, zijn ogen nog maar net open en een gaap kwam uit zijn mond. Opruimen kwam morgen wel. "Kom.." Kwam er schor uit. "We gaan in mijn bed liggen.." Met tegenzin sleurde hij zichzelf overeind. Hij greep Jimmy bij de pols. "We ruimen morgen wel op. Nu wil ik liggen en misschien word ik wel wakker van jou." Hij grinnikte zachtjes waarna hij in zijn kamer zich uit begon te kleden. Hij sliep liever niet met gewone kleren aan in bed, waarna hij daar gewillig op plofte. "Zeg slome.. Kom je nog?" Klonk het brutaal uit Joe's mond terwijl hij op zijn buik bleef liggen. Hij keek afwachtend in de richting van zijn deur, wachtend tot Jimmy zich bij hem had gevoegd in bed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:59 am

Jimmy ging redelijk snel achter Joe aan en kleedde zich ook uit. Daarna ging hij naast de ander in bed liggen en sloeg zijn armen om hem heen. In zijn ogen was wel te zien dat hij moe was, maar dat hij ook nog genoeg kon doen. Hij nestelde zich tegen Joe aan en voelde de warmte die van het andere lichaam afkwam. Wat hem betrof konden ze eigenlijk ook in slaap vallen en de rest morgen doen, maar het was nog steeds Joe's feestje. Hij glimlachte ondeugende en drukte een zoen op zijn voorhoofd. Zijn handen gleden een beetje over zijn rug en hij wachtte op wat de ander ging doen. Voor hem was het allemaal best.

Hoe gaat Jim eigenlijk mee naar Londen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 16, 2013 6:53 am

Uh, gewoon in zijn koffer (A)

Toen de jongen bij hem lag kroop Joe maar al te graag tegen hem aan. Hij voelde de zoen op zijn voorhoofd en hij liet zijn handen over de borstkas van Jimmy gaan. "Nog heel even dan.." fluisterde hij zacht alsof hij het zichzelf anders niet toestond. Hij kwam overeind en begon Jimmy genietend te zoenen. Hij wilde hem maar al te graag weer even en liet zijn handen, nadat deze genietend het bovenlichaam betast hadden naar beneden glijden. Even een korte vrijpartij zou niets mis zijn vond hij. Hij had even zin in wat afleiding en Jimmy was daar perfect voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitimema sep 16, 2013 8:46 am

Ik bedoel, hoe gaan ze meeten in Londen?

Jimmy glimlachte ondeugend en liet zijn eigen handen naar Joe's billen afdwalen. Hij zoende hem en duwde zijn benen wijd, zodat ze inderdaad nog even aan de gang konden gaan.
De volgende ochtend was Jimmy vroeg wakker. De hele nacht had hij zijn armen om Joe heen gehad om ervoor te zorgen dat die weer eens lekker zou slapen. Dus hij was blijven liggen en lag nu al twee uurtjes stil tegen de ander aan, om hem niet te storen. Nu kon hij ook moeilijk ergens heen, omdat Joe met gespreide armen en benen bovenop hem lag. En daar was hij heel blij mee. Zachtjes woelde hij door zijn haar en streelde hij zijn rug en kont. Joe's gezicht lag naast hem op het kussen en de dichte ogen keken hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
» Appartement 6
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: