Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 01, 2013 12:03 am

Met een beschamend glimlachje keek ze hem aan. Ze was een beetje rood aangelopen. Joe was echt heel goed. Haar armen sloeg ze om hem heen. Haar groene ogen keken hem lief aan. "Heel erg fijn..." Fluisterde zij zachtjes tegen zijn lippen aan. Bij zijn volgende woorden kwam er een schittering in haar ogen. "Ik heb ook niet gezegd dat je moest stoppen. Ik kan zo weer op mijn benen staan geloof mij." Maar deze behandeling vond zij ook wel fijn. Hij sopte haar hele lichaam in wat gelijk werd weggespoeld door het water. Heerlijk voelde dit aan. Maar nu was het haar beurt. "Joe sta eens op." Ze liet Joe opstaan en ging zelf op haar knieën. Speels kuste zij eerst zijn navel en maakte een weg naar beneden. Kuste binnen zijn dijen, speelde met zijn ballen voordat ze het eindelijk in haar mond nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:46 am

Joe had zacht gegrinnikt om haar rode gezichtje en kuste haar teder. Hij was doorgegaan tot hij moest opstaan. Oh hij kon al wel raden wat er komen ging en zijn mannelijkheid ook. Het was dan ook geweldig toen hij haar lippen voelde. Een grom van genot kwam uit zijn keel en zacht greep hij de haren vast, die hij daarna losliet en zacht streelde. Ze had geen begeleiding nodig, dat wist hij wel zeker. Ook wist hij dat dit een explosief genot zou worden voor hem. Hij hield ervan als een dame dit vrijwillig bij hem deed, het was gevoelig en goddelijk. Hij was dan ook dol op een begeerlijke dame als Daykota die hem geweldig bekoorde met haar schoonheid en handelingen. "Bereid je maar vast voor." Gromde hij naar haar en hij deed zijn best om zijn heupen niet te gaan bewegen, zo veel genot ervoer hij hiermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:52 am

Haar tong gleed langs het topje van de ijsberg. Haar vingers plaagde zijn ballen en ze nam het diep. Heel diep. Als Daykota ergens goed in was, was het wel deep throaten. Haar tempo varieerde van snel tot langzaam. Van likken, tot zuigen. En soms gleed ze expres met haar tanden er héél zachtjes langs voor de nodige sensatie. Wanneer ze de voorvocht proefde stopte ze want zij wilde niet dat hij klaarkwam in haar mond. Zo gemeen was ze wel. Ze stond op en keek hem aan. Ze likte met haar tong langs haar onderlip. "Ik begin een oud gerimpeld dametje te worden. Tijd om uit de douche te gaan." Dit zei ze expres. Ze stapte uit de douche en begon zich af te drogen. Heel onschuldig alsof er niets was gebeurd. Wat zij wilde, was de reactie zien. Ze wilde zo graag met hem naar bed. Maar daar moest hij ook wat voor doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:59 am

Kreunend en grommend onderging hij haar heerlijke behandeling. Hij greep haar haren vaak vast en kreunde het dan luid uit. Toen ze opstond keek hij haar aan, een hongerige blik lag in zijn ogen. Hij stapte na haar de douche uit maar drukte haar tegen de wastafel aan en duwde haar benen uit elkaar. "Je bent een klein brutaal oud vrouwtje." Siste hij in haar oor. Hij tilde haar op de wastafel en gleed zacht met zijn duim over haar genotsknopje waarna hij in haar gleed. Hij nam niet te moeite om op haar te wachten of zich af te drogen. Hij kuste haar borsten, zoog er zacht aan en kuste toen hongerig omhoog terwijl hij hijgend in haar bewoog. Dit hoefde voor hem niet in bed, deze plek was prima. e had hem ophitst en nu mocht ze daar de gevolgen van ondervinden. Hij bleef vaak zo diep mogelijk en ging in en uit haar om haar te pesten. Hij vond het heerlijk en gromde dan ook tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 01, 2013 10:04 pm

“Ik? Brutaal? Klein? En oud nog wel.” Ze keek hem met een geamuseerde blik aan. Haar groene ogen leken te schitteren als een diamant. Plotseling werd ze op de wastafel gezet wat koud aanvoelde tegen haar billen. Hierdoor gingen haar haren overeind staan. Hij begon haar gelijk weer te bevredigen waardoor ze de koudheid niet meer voelde. Haar handen lagen gerust om zijn nek. Daykota kreunde zachtjes gemengd met hijgen. Day voelde hoe hij in haar gleed. Zonder condoom wat haar alarmeerde. Hopelijk had Joe geen SOA omdat hij met zoveel mensen naar bed ging. Ze drukte haar lippen tegen zijn oor. Sabbelde plagend aan zijn oorlel. Zij bewoog haar bekken naar zijn richting waardoor Joe nog dieper in haar kon. Heerlijk dit gevoel en ze kon niet meer stil blijven. Dit was hemels. Af en toe plaagde hij haar ook wat de seks nog beter maakte. Zij kuste hem gretig en trok af en toe een beetje aan zijn haren.

(doe jij tijdsprong)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 12:54 am

Doe ik :3

Joe had haar meegenomen en in bed gelegd. Het was heerlijk geweest en zacht kuste hij haar haren. Hij deed zijn boxer even aan en liep toen naar de keuken toe. Kalm maakte hij ontbijt, met toast, ei, koffie en sap. Glimlachend nam hij het toen op een dienblad mee en kwam bij haar zitten. "Kom.. Je moet weer een beetje op krachten komen." Zei hij met een lieve en schorre stem tegen haar. Hij legde zijn arm om haar heen en nam haar dicht bij zich. Het was heerlijk, haar warme lichaam. Ze was ontzettend goed geweest en natuurlijk had hij van haar genoten. Hij legde zijn hoofd even tegen haar haren aan en kuste die, hij rook de shampoo die ze gebruikt had en glimlachte even. "Ik was heel tevreden.. Niet verwacht dat je zo goed zou zijn mooie dame." Zei hij teder tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 1:02 am

Wat een luxe. Hij tilde Daykota op om haar in bed te leggen. Ze sloeg de warme lakens om zich heen. Ze was namelijk nog nat maar nat van de douche was ze niet meer. Daar had Joe wel voor gezorgd. Daykota controleerde even snel haar mobiele telefoon want een aantal vriendinnen hadden haar geappt. Wanneer Joe terug kwam met ontbijt op bed deed zij gauw haar telefoon weg. "Lekker. Wat wordt ik in de watten gelegd." Met een lief glimlachje keek ze hem aan. Ze ging tegen hem aanliggen toen hij zijn arm om haar heen sloeg. "Het ruikt heerlijk." Een lichte blos verscheen over haar wangen. Hij was echt lief voor haar. Ook al wist Daykota dat hij tegen iedereen lief deed. Ze genoot er gewoon van zolang het duurde. "Tja ik zei toch dat je van een oude fiets moet leren." Ze drukte een kus tegen zijn neus en keek even diep in zijn ogen. Daarna nam zij een slokje van het sapje. "We eten wel samen hé. Want dit krijg ik echt niet in mijn eentje op."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 1:11 am

Joe keek haar liefjes aan en glimlachte. "Ja, je word heerlijk in de watten gelegd, moet je niet teveel aan wennen hoor ik denk niet dat andere jongens dit ook voor je doen." Zei hij tegen haar. Hij grinnikte zacht. "Maar ik heb niets geleerd van deze oude fiets." Fluisterde hij in haar oor. Hij beet er plagend in waarna hij een hap van de toast nam. "Nee stiekem wilde ik buiten de deur gaan eten." Zei hij lachend. Hij speelde even met haar haren en kuste haar slaap. "Hm.. Ik denk dat ik de komende tijd geen behoefte meer heb aan een andere vrouw." Zei hij grinnikend. "Ik ben hier zo onder de indruk van dat ik niet meer anders kan dan smeken om meer van jou." Hij keek haar aan, in haar ogen. "Ik hoop van harte dat ik jou nooit hoef te vergeten." Oh ja Joe was zeker een rokkenjager maar als hij iemand had waar hij een tijd lang geen genoeg van kon krijgen dan probeerde hij die ook over te halen tot hetzelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:06 am

Ik had zin in een kleine drama met Joe ^^
Dat ze zeg maar iets vergeet straks, hier hé.
En hij dat wilt terugbrengen en haar dan aantreft in een woedeaanval xD
----
"Hmm maar nu ik dit ken wil ik wel vaker in de watten worden gelegd door jou. Jij mag de ontbijtjes maken en dan kook ik wel voor je s'avonds." Ze gleed met haar vingers door zijn bruine lokken en kuste hem zachtjes. "Ik kan namelijk heel goed koken. Wat eet je graag?" Daykota nam nu zelf ook een hap van haar toast. Ze giechelde zachtjes wanneer hij in haar oorschelp beet. "Ownee? heb ik je niets geleerd? Daar moet ik dan eens verandering in brengen. Maar je bent al zo ervaren dus dat wordt nog heel moeilijk." Bij zijn volgende woorden werden haar ogen iets groter. Verlegen keek ze naar haar toast waar zij weer een hapje van nam. Wat moest zij hier nu opzeggen? Praatjes waren het maar. Ze kende zo'n jongens wel langer dan vandaag. Nu hij eenmaal had gehad wat hij wilde ging hij zeker naar de volgende. Opeens werd het gesprek wat serieuzer toen hij haar in de ogen aankeek. Vooral dat laatste zinnetje 'took her breath away'. "Ik hoop ook niet dat je mij vergeet." Fluisterde zij zachtjes. "Dus bewaren de foto's van gisteravond. Dan weet je nog wel wie ik ben." Ze nam een slok van haar sap en drukte snel een kus op zijn lippen. De kus smaakte zoetig. Een pluspunt natuurlijk. Met een blozend gezicht keek ze de andere kant op. Ze trok zich terug.... Niet wetend hoe ze met deze situatie moest omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:15 am

Oeh jaaa Very Happy Dat is leuk :3 Toevallig nog ideeën voor de andere twee haha?
--
Joe keek haar liefjes aan. "Oké, dan zal ik je vaker in de watten leggen." Zei hij liefdevol en hij kuste mee met haar. "Ik eet jou graag en verder lust ik alles wel. Je mag van mij experimenteren met wat je maar wilt." Zei hij glimlachend en hij grijnsde even. "Daarom, dus dan moet je met wel iets heel speciaals komen wil jij mij nog iets eren." Zei hij liefjes. Hij kuste haar even teder en glimlachte tevreden. "Ik zal alle foto's bewaren." Zei hij zacht en hij kuste met haar mee. "En nog graag veel meer tijd met je doorbrengen als ik je niet verlies aan andere jonge mannen die natuurlijk ook een hapje van de heerlijke Daykota willen hebben." Fluisterde hij liefjes tegen haar. Hi streelde door haar haren heen en at toen weer wat. "Ik ga mijn best doen om je niet te vergeten, dan zal beter zijn voor ons beiden denk ik zo." Zei hij en hij gaf haar weer tedere kusjes. Hij keek haar met een lieve blik aan, Joe was niet zo'n klootzak als velen dachten, hij hield van vrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:21 am

Jeremy zou nog vreemdgaan met Wyatt...
Alleen the progress is going slow xD
Maar dat zal wel genoeg drama bezorgen tussen Julia en Jeremy en Julia en Wyatt. En Jeremy en Wyatt :p wat mij ook grappig leek is dat jeremy met beide een relatie krijgt en dat hun dat niet van elkaar weten?
---
Haar vingers streelde zachtjes over zijn blote borst. Ze cirkelde met haar wijsvinger een aantal keren over zijn buikje. "Eet je mij graag? Ik smaak eigenlijk helemaal niet zo lekker. Je bent geen moeilijkere eter. Dan weet ik wel wat dingetjes voor je te koken." Haar ogen schitterde. Ze voelde zich echt heel fijn bij Joe misschien wel te fijn. Ze wilde zichzelf niet kwetsen of teveel hopen. Bij zijn andere woorden beet zij zachtjes op haar onderlip. "Ik denk niet al zoveel jongens aan jou kunnen concurreren. Daarbij ga ik niet met iedereen naar bed. Dat komt zelden voor. Jij bent een uitzondering. " Ze gleed met haar andere hand langs zijn kaaklijn, liet haar hand op zijn wang rusten. Ze was eventjes stil en kuste hem liefkozend. "Dat vind ik heel lief van jou. Ik zal er wel voor zorgen dat je mij niet vergeet." Ze legde het dienblad even weg en duwde hem plat op bed. Ze ging boven hem hangen en kuste hem nu. Geen snelle gehaaste kus maar juist een hele langzame, intieme wat je van top tot teen voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:40 am

Haha oooh dat is wel fancy. Mag best sneller hoor haha :3
--
Joe glimlachte. "Oh geloof me prinses. Je smaalte erg goed." fluisterde hij brutaal in haar oor en hij genoot ervan. Bij haar woorden was hij enigszins veebaasd. Hij keek haar even aan dacht na. Hij was een uitzondering. Zacht kuste hij haar even. "Dan ben ik graag erg speciaal." zei hij liefjes. Hij streelde haar haren en kuste haar lippen even. Tot ze boven hem kwam hangen. Hij voelde haar intieme kus en genoot. Teder kuste hij met haar mee. Lang en liefdevol
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 5:26 am

I know maarja ^^ patient
----
Ze gaf hem een stoot met haar schouder. "Joe...." Daykota schudde haar hoofd. "Brutale." Ze kuste hem om vervolgens in zijn onderlip te bijten waar zij zachtjes aan trok. "Stouterik. Hier... Neem nog een stukje toast." Ze hield het voor zijn mond en keek hem met een geamuseerde blik aan. Daykota keek hem aan. "Laat het niet naar je hoofd stijgen hé meneertje." Ze wilde zich niet kwetsbaar opstellen. Zij zag Joe nog steeds als een 'onbetrouwbaar' iemand. Daykota had haar handen aan beide kanten gerust om te kunnen steunen. Ze kuste hem nog steeds op een hele langzame, intieme manier. Een prettige rilling ging over haar ruggengraat. Joe kuste gewoon zo lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 7:13 am

Ik ben heel geduldig *kuchkuch* Hahaha
--
Joe moest lachen en keek haar aan. "Dankjewel, ik ben er dol op om brutaal te zijn tegen je." Zei hij tegen haar en hij genoot ervan. Hij trok haar dicht tegen zich aan en at van het stukje toast dat zij hem gaf en at er rustig van. "Wel, dat doe ik ook niet maar aangezien ik speciaal ben neem ik aan dat je vast wel vaker langs wilt komen, om voor me te koken, of samen een film te kijken. Of we dan seks hebben dat zien we later wel, dat kan altijd nog. Ik kan ook op de bank slapen." Zie hij. Hij legde tijdens de kus zijn handen op haar rug en hield haar dicht tegen zich aan, zijn hand gleed over haar ruggengraat en hij kuste haar genietend en liefdevol. Het was heerlijk zo langzaam en hij streelde zacht haar haren en bond ze rond zijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 8:57 am

Hahaha net zo geduldig als ik xD
dus ik ga deze meet ook al richting het einde brengen Razz
I need drama!
---
"Dat merk ik al sinds gisteravond. Ben je altijd zo brutaal? Is dat je eigen? Of wek ik een innerlijk vlammetje bij je ook? Wat ervoor zorgt dat je zo brutaal aagje bent...." Ze ging dichter met haar gezicht bij de zijne. "Hmm.... Ik denk het eerste." Hij durfde gewoon alles. Hij zei wat hij dacht en deed wat hij goed vond. Bij zijn volgende woorden leken haar ogen te schitteren. Dit was verkeerd. Zij wilde niet verliefd op hem worden. Dat kon niet gebeuren. Dat mocht niet gebeuren. Hij was een rokkenjager. Iemand die van vrouwen hield. Hij zei vast tegen iedereen hetzelfde. "Oké... Ergens deze week kom ik wel langs om voor je te koken goed?" Hun lagen innig te zoenen met elkaar. De tijd verstreek en het was zo heerlijk om bij hem te zijn. Maar haar telefoon ging. "Dit moet ik even opnemen." Daykota nam op en hoorde iemand huilen aan de telefoon. "Ik kom eraan..." Ze keek naar Joe met een verontschuldigd gezichtje. "We moeten dit een ander keertje weer oppakken. Vriendinnen crisis." Ze stond op en trok snel haar kleren aan. Daykota vergat haar cober jasje die onder het bed lag en haar sieraden in de badkamer. Ze moest gewoon snel weg. "Laat je mij nog even uit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 11:29 am

Hahaha nice! :3
--
"Ik denk dat het beiden is en dat vind ik verschrikkelijk heerlijk." Hij keek haar glimlachend aan en knikte tevreden. "Dan zal ik een film voor eena regelen.''ze hij haar zacht. Hij kuste haar liefdevol. Dit was heeelijker dan met anderen. Tot haar telefoon ging. Hij knikte en moest even begrijpelijk lachen. "Natuurlijk. Ik trwk even een joggingsbroek aan." zei hij. Ontbloot bovenlijf maakte hem niet zo uit. Rustig nam Joe haar vast en begeleidde haar tot de voordeur. Daar kuste hij haar nog wven innig. "Je hebt mijn nummer en weet waar ik woon. Ik wwet zekee dat je me kunt bereiken." zei hij met een vrolijke glimlach. Hij kuste haar kort en liet haar toen los. "Succes.""zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 7:59 pm

Ik had even gekeken maar Julia en Daykota wonen in hetzelfde appartement Razz
zullen we dan hier even verdergaan ofzo? doen we even of hier de appartement is van Daykota xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimema sep 02, 2013 8:41 pm

Ja is goed haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:27 am

Dan begin ik wel ^^
---

Daykota had zichzelf al een aantal dagen opgesloten in haar kamer. Alles was kapot. Ze had de spiegels op de grond gegooid, de kussens opengescheurd, alles op haar bureau op de grond gesmeten. Ze zat in een hoekje voor zich uit te staren. Haar haren waren opgegaan doordat ze met glas in aanraking was gekomen. Ze had donkere kringen onder haar ogen en zag bleek wat vrij zelden was voor haar doen. De therapeut had voorgesteld om medicijnen te gaan gebruiken. Ook had hij haar ouders ingelicht over haar 'voortgang'. Echter was dat geen voortgang te noemen. Eerder een terugval, verslechtering van de situatie. Tranen rolde over haar ogen en Daykota had nergens behoefte in. Ze had al dagen niet meer gegeten en voelde zich zwakjes door haar bloedverlies. Niemand van haar appartement leek het te boeien. Ze wisten van niets omdat Daykota heel goed dingen verborgen wist te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:43 am

Joe had na een paar dagen alles bij elkaar gevonden. Hij besloot nu naar Daykota te gaan en haar ook tevens te verrassen met een idee voor een romantisch etentje. Vrolijk werd hij binnen gelaten en hij liep naar haar kamer toe. "Daykota? Ben je daar? Ik heb nog wat spullen die je vergeten was laatst. Ik had ook nog.een leuk ideetje voor het etentje." Zei hij waarna hij voorzichtig de deur open maakte. Hij zag de kapotte spullen en keek naar Daykota die er niet goed uit zag. Geschrokken sloot hij de deur achter zich, hij legde de spullen ergens neer en liep naar haar toe. Zacht nam hij haar in zijn armen. "Day.. Wat is er aan de hand?" Hij wist dat het met haar wisselende stemmingen te maken had en hield haar dan ook goed vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 03, 2013 8:25 pm

Haar benen waren opgetrokken, haar armen eromheen geslagen. Ze was moe. Misschien was het beter om even te gaan slapen. Haar telefoon ging nonstop. Dat moesten haar ouders wel zijn die zij niet durfde te spreken. Wat zouden ze denken? Wat zouden ze van de gehele situatie vinden? Wanneer zij een bekende stem hoorde keek ze versuft op. Er kwam licht naar binnen in haar kamer. "Joe..." Ownee... Hij was wel de laatste die zij wilde zien in deze toestand. Ze zag er verschrikkelijk uit. "Ga weg...." Maar in plaats daarvan nam hij haar in zijn armen. Ze begon tegen te spartelen. "Laat me los...Laat me los! Ga weg. Ik wil niet dat je mij zo ziet." Ze probeerde hem van haar weg te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:26 pm

Joe merkte dat ze tegen begon te spartelen maar hij ging met haar op bed zitten en hield haar stevig tegen zich aan. "Nee. Ik ga niet weg." zei hij. Hij hield haar vast en liet haar spartelen. Toch deed hij er niets tegen. Hij liet haar haar gang gaan. "Ik vind er niets ergs aan om je zo te zien. Ik zie je tenminste nu." zei hij zacht. Hij bleef haar vasthouden. "Ik ga pas weg als jij oke bent. Als je wat gegeten hebt. Ik alles opgeruimd heb hier en je wat hebt kunnen slapen." zei hij tegen haar en hij keek haar streng aan. Hij hield haar met gemak vast. Hij was sterk genoeg. Hij nam niet eens de moeite. Zacht streelde hij haar haren. "Ik ga voor je zorgen of je het wilt of nier. En als je je weer oke voelt neem ik je mee uit eten. Op.mijn kosten." Beloofde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 04, 2013 9:03 am

sorry dat ik nog niet had gereageerd met Jeremy.
Maar telkens wilde ik typen en toen kwam de docent aan.
En vandaag even niet aan toe te komen. Dus ga gelijk antwoorden
----
Joe had haar meegetrokken naar haar bed. Hij was zo sterk. Daar kon zij niets tegen in brengen. Hij ging niet weg. Zij kwam niet uit zijn greep. Day maakte geen schijn van kans. Hij was zo breed en gespierd. Gewoon zo sterk al op zijn leeftijd. Joe rende niet weg wat haar zeer verbaasde. Waarom ging hij niet weg? Niemand mocht haar zo zien. Ze wilde niet als gek gezien worden. Zij was net zo normaal als ieder ander. Tranen rolde over haar wangen. Ze snikte zachtjes en langzaam begon ze te kalmeren. Hij was zo lief. Te lief. Haar tranen bleven maar rollen over haar wangen. Dat hij dit accepteerde. "Waarom doe je dit..." Daykota verborg haar gezicht in haar handen. Wat schaamde zij zich diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 04, 2013 11:09 am

Is niet erg hoor c:
--
Joe hield haar in zijn armen en wiegd haar zaht. "Omdat je iemand nodug hebt die het doet. Hier kijkt niemand naar je om dus dan doe ik het graag. Je bent belangrijk genoeg voor me om niet te vergeten en niet om onze seks maar om hoe je reageerde. Dan ga ik je ook zo goed mogelik behandelen. En nu heb je een vriend nodig doe goed en lief voor je is. Die je jiet in de steek laat dus laat ik je niet in de steek. Ik ga niet weg Day, echt niet. Ik vind het vreselijk om jou te zien huilen." zei hij zacht en hij streelde haar haren even. Hij zag hoe ze er qan toe was. "Im ben je vriend Daykota. Je kunt me vertrouwen." Belootde hij haar zachtjes en hij streeldevhaar wang em veegde tranen weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 04, 2013 10:16 pm

Dat was zo lief om te horen. Dat zij meer betekende dan alleen seks. Hij was een vriend van haar. Joe was meer dan alleen een ONS geweest. Dat gaf haar de genodige geruststelling. Ze wilde stoppen met huilen maar zijn woorden raakte haar echt. Daardoor lukte het niet. Ze begroef haar gezicht in zijn armen zodat hij haar niet kon zien. Dieper kon ze niet zakken. Langzaam begonnen haar tranen op te houden. Hij veegde ze weg. "Dankjewel..." Zei ze in een zachte fluistering."Jij bent echt lief Joe..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
» Appartement 6
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: