Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 cocktailbar Breeze

Ga naar beneden 
+2
Joe.
Daykota
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

cocktailbar Breeze - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 29, 2013 8:34 am

Tot haar grote verbazing kwam de knappe jongedame in bewegibg. Daardoor vielen Julia de tatoeages pas op, die sierden de jongedame werkelijk goed. Enigszins in gedachten verzonken keek ze op toen de jongedame bij haar kwam staan. "Omdat ze nu vergezeld wordt door een andere knappe dame." Wist ze uit te brengen. Ze keek naar de jongedame en schoof de kruk naast zich wat naar achteren. Haar tweede glas was al leeg, een belangrijke reden dat ze zo mondig was, waardoor ze weinig schroom had met het bekijken van de jongedame. "Wat wil je van me drinken?" vroeg ze vrolijk, Julia genoot wel van een beetje aandacht en ze deed een plukje achter haar oor van haar blonde haren. Afwachtend keek ze toen naar de jongedame. "Ik ben trouwens Julia." Zei ze kalm, gewoon om maar wat makkelijker te kunnen oraten.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

cocktailbar Breeze - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 29, 2013 9:14 am

White moest toegeven dat dit meisje met de naam Julia net het juiste had gezegd. Ze ging op de kruk zitten die ze naar achteren had geschoven en besloot dat Julia haar vannacht zo gaan vergezellen." Doe maar een tequila." Als de cocktails niet gingen werken dan zou een paar tequila hun werk wel doen. Ze stak haar hand uit naar het meisje en toen die haar hand had vastgepakt drukte ze zachtjes een kusje op de rug van haar hand," Aangenaam schone dame, mijn naam is heel ironisch White." Ze schonk het meisje een scheve glimlach wat White een sexy uitstraling gaf." Ben je hier alleen of met je vriendje?" Het was vissen wat White deed, gewoon om er zeker van te zijn dat Julia vanavond met haar mee zou gaan naar huis. De jongedame zag er namelijk alles behalve lelijk uit, ze droeg kleding die haar figuur mooi uit liet komen en White viel sowieso al sneller op meiden dan op jongens. De blonde haren van Julia zorgde ervoor dat de vingers van White begonnen te jeuken, ze wilde erdoorheen strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

cocktailbar Breeze - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 29, 2013 9:21 am

Met een glimlach bestelde ze maar twee tequila's, gewoon om voor de verandering eens lekker los te gaan. De kus op haar hand liet een siddering door haar lichaam gaan en stralend keek ze de jongedame aan. "Ik heb geen vriend en zeer aangenaam White." Julia moest instemmend knikken want de ironie was zeer duidelijk. "Ik kan aannemen dat jij hier ook zonder vriendje bent?" Julia gooide haar haren naar achteren en hief haar tequila even. "Op een gezellige avond?" Julia schonk het meisje een snelle knipoog. "Want vrouwen zijn beter gezelschap dan mannen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





cocktailbar Breeze - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
cocktailbar Breeze
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: