Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kleine speeltuin

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimezo aug 18, 2013 5:05 am

Waarom dit ooit is aangelegd? Geen idee, misschien omdat het hoort bij een groot open terrein, of voor de eventuele kinderen van de leraressen of uit de omgeving. Hoe dan ook er staat een simpel speeltuintje op het terrein. De speeltuin staat op een groen grasveld, omringd door een paar struiken en bomen. Het speeltuintje bestaat zelf uit een glijbaan, 2 paar schommels en een paar wipkippen. Verder staat er nog een grote wip, een voorgetekend hink-veld en een bankje.

Regels: standaard
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimezo aug 18, 2013 6:19 am

Joe zat rustig op een van de schommels en bewoog een beetje heen en weer. Zuchtend en lusteloos rookte hij zijn sigaret op. Hij was chagrijnig, net terug van een weekend met zijn stiefvader en hij was niet om te harden. Het was onzin dat een band met zijn stiefvader moest opbouwen, hij had helemaal niets met die man, ze mochten elkaar niet eens. Of nouja, het kwam meer van zijn kant en dan van die van zijn stiefvader. Een zucht ontsnapte aan zijn lippen gepaard met de rook. Hij gromde geirriteerd en schopte toen tegen het zand aan. "Godver." Gromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimezo aug 18, 2013 7:42 am

Jayden was haar gevoel voor richting lichtelijk kwijt geraakt, maar het speeltuintje herkende ze. Daar had ze eerder gezeten. Vanaf de plek waar ze stond kon ze niet zien dat er iemand aanwezig was, dus liep ze over het grasveldje heen, richting de plek waar ze van plan was wat tijd te doden. Pas toen ze er bijna was, zag ze achter de boom die haar het zicht had ontnomen een jongen zitten. Eentje die niet al te best gehumeurd leek te zijn. "Nou, ook hallo." reageerde Jayden op de vloek, terwijl ze uit haar broekzak een losse sigaret viste, maar nog niet de moeite nam om hem aan te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 3:56 am

Verbaasd had hij omgekeken en hij keek naar de jongedame die hij zag. Hij trok zijn wenkbrauwen verbaasd even op en blies zijn rook uit. "Ben je zo speciaal dat jij je aangesproken voelt?" vroeg hij haar, er zat weinig emotie in zijn stem en met lusteloze ogen keek hij haar aan terwijl hij nog een trekje nam van zijn sigaret. Hij keek toen het meisje aan en stak zijn aansteker uit. Een ouderwetse aansteker, met een glimlach keek hij naar haar. "Een mede-roker.. Een van de weinigen hier op school." Zei hij rustig tegen haar. Hij grijnsde schuin even en keek haar tevreden aan. Dat was altijd goed.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 9:18 am

"Toen ik voor het laatst checkte was ik geen god, maar goed, eigenlijk niet." Ze glimlachte even om haar eigen, ontzettend flauwe grapje. Dankbaar nam ze de aansteker aan, kort bekeek ze het bijzondere geval, waarna ze het vlammetje tevoorschijn toverde en haar sigaret aanstak. "Thanks." zelf had ze meestal die goedkope, plastic aanstekers die je in een pakje van 3 voor een euro kon krijgen bij elke supermarkt. Maar dit was eigenlijk ook wel erg gaaf. "Een van de weinige?" herhaalde ze, terwijl ze de aansteker weer naar de jongen uit. "Dan ontmoet ik echt de verkeerde mensen, of de goede, het is maar hoe je het bekijkt." Ze grijnsde even, waarna ze een trek van haar sigaret was en de rook diep inademde om het ontspannende gevoel snel door haar lichaam te laten trekken. Jayden had wel eens gehoord dat dat ontspannende onzin was, dat je van roken juist meer gestrest raakte, maar dat was vast een onderzoek geweest van de anti-rooklobby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 11:04 am

Joe kon een kleine, waarderende grijns op zijn gezicht toveren. "Toch niet? Jammer, was altijd al mijn droom een godheid te ontmoeten." Zei hij kalm. Hij keek even naar haar en nam de aansteker daarna weer terug en deed hem in zijn broekzak. "Velen vinden het stinken of irritant." Zei hij en hij nam een trekje van zijn sigaret en keek haar toen aan. "Geen idee, ik hou me niet bezig met wie deze non-god een ontmoeting heeft." Zei hij tegen haar en hij keek haar even aan. Zijn groene ogen bekeken haar van top tot teen en weer terug terwijl hij wat heen en weer bewoog op de schommel. Rustig blies hij zijn rook uit en keek haar aan. "Wat rook je nog meer dan?" vroeg hij haar maar aangezien ze er uit zag alsof ze wel meer dan enkel een sigaretje rookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 11:28 am

Jayden grinnikte even, ze kon zich de tijd nog goed herinneren dat zijzelf ook een hekel had aan de geur van sigaretten, maar dat was ondertussen al een jaar of 3 geleden. Ze was redelijk laat begonnen met roken. Tenminste, tegenwoordig waren er 12 jarige die al aan een sigaret zaten te leurken. Jayden ging op de rand van een wipkip zitten en tikte wat van de as af. De vraag die hij stelde was nieuw voor haar, de meeste durfden dat soort dingen niet te vragen, of namen het voor waar aan, zonder het te contoleren. "Van alles." er waren zoveel benammingen voor een simpele joint, maar ze had wel eens met andere dingen geëxperimenteerd, maar dat was vaak zo'n gedoe. "Maar meestal houd ik het bij wiet." ze keek hem vragend aan. "En jij? Houd je het bij de soft-variant?" Ze probeerde hem in te schatten, het zou haar niets verbazen als hij wel eens aan de marijuana zat, maar het zou haar evenmin verbazen als hij het hield bij de sigaretten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 12:00 pm

Ietwat ontevreden over het antwoordt nam hij nog een trekje en hij keek naar de jongedamr. "Ligt aan het gezelschap. Een tijd lang was ik elke dag helemaal van de wereld en niet door simpele jointjes hoor. Maar tegenwoordig houd ik het meestal bij sigaretren. Of er moet speciale gelegenheid zijn" zei hij grijnzend. Hij keek naar de dame en blies de rook uit van zijn zoveelste trekje. "Ik ben trouwens Joe."zei hij en hij knikte haar toe als vriendelijk gebaar. Kalm keek hij daarna weer even rond. Eigenlijk was het edt een zielige plek waar hij plaatsgenomen had om na te denken en.zuchtend schudde hij zijn hoofd wat. Hij was soms ook gewoon zo raar bezig vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimema aug 19, 2013 9:51 pm

Jayden haalde haar schouders op, "Elke gelegenheid is een gelegenheid." Maar dat kon ook de verslaving zijn die sprak. Jayden glimlachte even naar de jongeman en liet de rook rustig ontsnappen tussen haar lippen. Er was hier makkelijker aan te komen dan je zou verwachten, zo'n goede kostsschool, maar toch stikte het van de dealers en verslaafde. Wat wilde je ook op een school waar alle gestoorde mensen bij elkaar gezet werden? Dat iedereen gezellig theekransjes zou gaan houden, met het soort thee wat hier niet te drinken was. Nee, dat zag Jayden niet voor zich. "Jayden, aangenaam." dat laatste klonk lichtelijk spottend, niet dat ze het onprettig vond hem te ontmoeten, maar om de formele bijklank die er dan bijlag. "Zit je vaker hier?" ze keek om zich heen naar de schommels en de felgekleurde glijbaan, het was nou niet een eerste keuze, hoewel je er wel rustig kon zitten, zonder veel pottekijkers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimedi aug 20, 2013 5:48 am

Joe moest even lachen. "Dat is waar." Zei hij lachend. "Dus dit is ook een gelegenheid?" vroeg hij haar grijnzend en hij keek haar aan. Waarna hij zijn hoofd schudde. "Nee, dit is de eerste keer eigenlijk maar het bevalt met wel dus misschien doe ik het vaker." Zei hij grijnzend. "Ik kon hier ongestoord zitten roken." Zei hij lachend en hij keek haar. "En jij? Hoe vaak zit jij hier dan?" vroeg hij haar lachend en hij keek haar genietend aan. Rustig bleef hj zitten en bewoog de schommel heen en weer. "Nee, stiekem, stiekem zit ik hier elke dag te schommelen als een klein kind dat verder geen leven heeft." Zei hij lachend. Hij keek met een vrolijke knipoog naar Jayden waarna hij weer een trekje nam. "Heb jij geen jointje of zoiets dergelijks hier dan?" vroeg hij haar genietend en hij keek grijnzend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimedi aug 20, 2013 6:52 am

Jayden lachte, "Wie weet." Niet dat ze veel bij zich had op het moment. Ze was geen dealer, dus hield ze het meestal bij kleine hoeveelheden. Het meeste wat ze op voorraad had, bewaarde ze in een laatje op haar slaapkamer. Minder kans om het kwijt te raken. "Ik kom hier ook dagelijks, bijzonder dat ik je nooit gezien heb." grapte Jayden. "Nee, dit is de eerste keer dat ik hier echt zit." nog steeds leunde Jayden tegen de oranje gespoten wipkip, maar besloot naast hem plaats te nemen op de schommel. Dat zat toch beter dan zo'n kip die steeds weg wiebelde. Bij zijn volgende vraag keek ze hem onderzoekend aan, waarna er bij haar ook een grijns op haar lippen verscheen. Hij deed haar denken aan de vrienden die ze in New York had gehad, die het heerlijk vonden om samen een jointje te roken, een positief iets. Jayden ging met haar hand door haar broekzakken heen, maar vond het opgerolde stickje uiteindelijk in de zak van haar jack. "We zullen moeten delen." Jayden rolde hem kort tussen haar vingers door, waarna ze het aan Joe gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimedi aug 20, 2013 9:16 am

Fuuu, had ik net alles laat 'ie niet en moet ik weer helemaal opnieuw D:
---
Joe keek haar aan en moest even lachen. "Ja? Dagelijks ja, waarom herkende je me dan niet?" vroeg hij haar lachend. Hij keek haar genietend aan en grinnikte even. "Ach ja, het is altijd leuk om hier te zitten toch?" vroeg hij haar lachend en hij bleef zitten en keek naar haar toen ze naast hem kwam zitten. "Een joint is genoeg toch?" vroeg hij haar lachend en hij keek haar grijnzend aan. Hij maakte zijn sigaret uit en maakte toen met zijn aansteker de joint aan. Genietend nam hij een trekje en wachtte wat langer tot hij het uit blies. "Hm.. Hier had ik wel wat meer behoefte aan." Zei hij tegen haar en hij stak alvast de joint naar haar uit. Hij sloot zijn ogen genietend. "Het is erg lekker zo'n ding, ik moet toch maar weer wiet gaan regelen zeg. Ken jij nog een goed iemand hier?" vroeg hij haar en hij glimlachte naar haar. Zeer tevreden over de joint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimedi aug 20, 2013 10:01 am

Jayden trok een overdreven verontschuldigend gezicht. "Sorry." Waarna een luchtig lachje volgde. Iets wat bijzonder was voor Jayden, aangezien Jayden meestal niet zo vrolijk was. Maar de jongen was vriendelijk, liet zich niet zomaar afschrikken en hij deed haar denken aan de manier waarop ze omging met haar oude vrienden. Iets wat een goede herinnering was, wat haar betreft. "Dat is waar, het is zuiver." dus extra sterk, dus dan was het ruim genoeg. Jayden keek toe hoe Joe een trekje van de joint nam, ze kon bijna zelf voelen hoe de rook door haar longen trok. Zelf volgde ze het voorbeeld van Joe, door nog snel een trekje te nemen van haar eigen sigaret en het uit te trappen. Jayden nam verlangend naar de roes die zou volgen de joint van hem aan en nam een diepe trek, liet het een inwerken, waarna ze de rook tussen haar lippen liet ontsnappen. "Er zijn er genoeg, ik kan je er wel een paar aanwijzen." ze grijnsde even, "Maar anders moet je op degene letten met de lange blonde haren, maar daar lopen er wel meer van rond."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimewo aug 21, 2013 6:23 am

Joe keek haar lachend aan en grijnsde een brede grijns. "Oh alleen maar beter!' Zei hij grijnzend. Genietend had hij de rook uitgeblazen en hij knikte toen tevreden. "Hm, wijs er maar een paar aan. Het is ook zo raar aan om iedere blonde te vragen of 'ie toevallig wat drugs voor me heeft." Zei hij grijnzend en hij keek naar Jayden. Rustig nam hij de joint weer van hem af. Hij nam er een trek van, diep inhaleren en keek haar toen met een grijns aan terwijl de rook langzaam ontsnapte. "Hm.. Je hebt echt goed spul wijffie." Zei hij grijnzend en hij keek haar toen lachend aan. Hij vond het heerlijk om even in deze roes te leven en rustig blies hij de rest van de rook uit terwijl hij de schommel vrolijk wat heen en weer bewoog. Hij keek grijnzend naar de dame naast hem en hield de joint weer voor haar uit zodat ze een trekje kon nemen wanneer ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitimewo aug 28, 2013 4:49 am

Jayden knikte instemmend, "Dat lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan." er volgde een lach. Nee, Jayden had het ook weer via via gehoord.Er waren veel rare snuiters op deze school, dus je kon helaas niet de juiste personen er zomaar tussenuit vissen. "Wat denk je zelf?" Jayden keek Joe even kort aan, "Ik ga niet voor het halve werk." tevreden keek ze toe hoe hij diep inhaleerde van de joint die ze deelde, met z'n tweeën was altijd beter dan alleen. Het gaf een soort gevoel van samenhorigheid, zonder dat het klef werd. Jayden liep met haar voeten over de grond, waardoor ze met de schommel in zijn richting kwam en pakte de joint aan, die hij weer voorhield. "Hmm." mompelde ze, nadat ze al schommelend een trekje nam. "Ik snap niet hoe ze hier op tegen kunnen zijn, heerlijk dit." Jayden voelde zich alweer ontspannen de lachers langzaam opkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kleine speeltuin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine speeltuin    De kleine speeltuin  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kleine speeltuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: