Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De therapieruimte van Mr. Fields

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mr. Fields

Mr. Fields


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 14-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 10:57 am

Dit is de ruimte waar de therapie sessie's worden gehouden. Er hangt een prettige huiselijke sfeer en Mr. Fields doet er alles aan om het er zo comfortabel mogelijk voor de leerlingen te maken. Het is ongeveer zo groot als een huiskamer. Er zitten grote ramen in de muur waar je een mooi uitzicht hebt op het bloemenveld. Mr. Fields veranderd regelmatig het meubilair, maar hij wilt een beetje dat therapeut-patiënt gevoel vermijden, dus niet echt twee stoelen tegenover elkaar maar eerder een stel banken. Momenteel staat er een bank, een paar stoelen, een tafel en een comfortabele poef. Er hangt een rieten stoel aan het plafond, waar de leerlingen het liefst in zitten. In de hoek staat een grote kast vol boeken over psychologie etc., en spelletjes. Leuke therapie sessies dus!

Maximaal aantal personen: Mr. Fields doet eigenlijk alleen éen op éen sessies maar in bepaalde gelegenheden met maximaal 6 mensen kan je zitten.

De therapieruimte van Mr. Fields Ceph
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Fields

Mr. Fields


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 14-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 11:49 am

Evan was aan het schoonmaken in zijn therapie ruimte. Hij zou zo zijn eerste patiënt binnen krijgen, diep van binnen was hij best zenuwachtig. Hij had haar dossier al van te voren doorgekeken. Cecilia Vanora Stone was haar naam. Drugs en depressie. Evan had hier al vaak mee te maken gehad, dus hij wist wel wat hij moest doen. Dit zou meer een kennismaking sessie worden, hij was dan ook erg benieuwd met wie hij dan zou kennis maken. Stiekem hoopte hij op iemand die het hem niet te moeilijk zou maken, want anders valt hij door de mand. Hij deed het raam open, ging op de bank zitten en keek op zijn horloge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:15 pm

Waarom was ze hier ook alweer? Die vraag had Jayden zichzelf al een stuk of tien keer gesteld, terwijl ze hier naar onder weg was. Die tien keer was ook steeds hetzelfde antwoord naar boven gekomen, anders zouden haar ouders helemaal geen geld meer overmaken en dan kon ze het kleine beetje spaargeld wat ze bezat wel door de plee spoelen. Oké het meeste geld ging op aan illegale poedertjes en pillen, maar ze maakte zichzelf nog altijd wijs dat het grootste deel naar een vliegticket ging. Waar de reis heen zou gaan wist ze nog niet, maar het was ver weg van alles.
De donkere gang die ze in gelopen was ging langzaam over in een lichtere gang. Uit haar broekzak viste Jayden een ouderwetse nokia om de tijd op te zien, ze was pas 5 minuten te laat. Ze zuchtte, misschien waren er toch ergens zenuwen gemoeid met het idee dat ze zich bij een zielenknijper moest ophouden, waardoor ze sneller was gaan lopen.
Langzaam klopte Jayden op de deur, er was haar een nieuwe therapeut toegewezen nadat de vorige stilletjes verdwenen was. De geruchten gingen dat hij met een paar meisjes had lopen rommelen, maar of dat waar was? Wat was het woord van een paar huilende meisjes nou tegen een zielig mannetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Fields

Mr. Fields


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 14-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:35 pm

Hij stond met een ruk op en een klein kreuntje kwam uit zijn keel. Snel liep hij naar de deur en trok hem met een stevige ruk open. Hij zette een stap naar achteren en bekeek het meisje wat voor hem stond even. Rebelse tiener. Rustig stak hij zijn hand uit en een scheve glimlach verscheen op zijn gezicht. "Cecilia, neem ik aan. Mijn naam is Evan Fields. Maar noem me maar Mr. of Dr. Fields. Tenzij je Evan prettiger vind. Naja." Hij gaf haar een stevige handdruk en gebaarde haar naar binnen te komen. "Neem maar plaats hoor, kijk maar waar je wilt zitten." Hij gooide de loodzware deur met een klap dicht waarna de klink rammelde. Hij plofte zichzelf neer op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:51 pm

Jayden deed een stap naar achteren, nadat ze aangeklopt had en een stapje naar achteren had genomen duurde het niet lang voor de deur geopend werd. Er verscheen een frons op haar voorhoofd toen ze degene die haar moest gaan uithoren in zich opnam. Zijn uiterlijk deed haar allesbehalve aan een oude psycholoog denken, nee hij was nog jong. Hij was zelfs knap te noemen. Wantrouwend keek ze hem aan, aangezien dit niet was wat ze verwacht had, zouden er nog genoeg verassingen komen. "Jayden." verbeterde ze de man zonder enige uitleg, waarna ze knikte bij zijn naam en zijn hand schudde. Oké dan, geen oude stoffige vent en zeker geen stoffige kamer. De kamer was ruim en licht. Veel zitmogelijkheden en zelfs een hele stoffige bank, maar niet zo'n typische leren ligbank die je vaak op tv zag. Alsof ze in een cel gezet werd klapte de deur met veel lawaai achter hen dicht, alsof ze opgesloten werd. Jayden liet haar tas van haar schouder glijden en liet het naast de stoel bij de bank zakken. Zelf nam ze plaats op de witte stoel, die verrassend zacht was. "Zelf ingericht?" Jayden had niet veel met binnenarchitectuur, maar deze inrichting deed haar concluderen dat dit het werk van een vrouw was geweest, of in ieder geval niet het soort man als dokter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Fields

Mr. Fields


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 14-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:59 pm

Hij keek naar hoe ze ging zitten. "Sorry, Jayden. Dan noem ik je vanaf nu zo." Verontschuldigde hij. Hij moest lachen om hoe ze dat vroeg. "Ja, ik heb het zelf ingericht. Een soort tweede hobby. Maar goed, ik ben dus je nieuwe therapeut. Ik ga proberen om dit zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken, want ik begrijp dat het niet altijd leuk is om over serieuze dingen te praten. Daarom gaan we het ook af en toe luchtig houden. Ik wil dat je me alles kan vertellen, maar dat hoeft niet." Hij kuchte even en nam een slok van het water wat hij had ingeschonken. "Als er dingen zijn die je liever niet deelt, dan heb ik daar begrip voor, maar je zou het me wel makkelijker maken als je zoveel mogelijk verteld." Hij wachtte even voor hij ging praten en keek haar aan. "Wil je misschien iets fris, cola, sinas, water?" Vroeg hij, terwijl hij al richting de minibar liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimewo aug 14, 2013 1:14 pm

Oh, hij had het zelf ingericht? Weer zoiets onverwachts waar ze niet op had gerekend. Agh, aan de andere kant had hij het ook letterlijk uit een IKEA-gids kunnen halen en er een paar persoonlijke dingen aan toegevoegd. Na zijn woorden over hoe hij de therapie wilde doen knikte ze even kort, "Als je me dan ook verteld wanneer ik na de tissue's moet grijpen of juist moet lachen komt het vast goed." Haar natuurlijke systeem was weer in werking gezet, grapjes maken en doen alsof er niks aan de hand was. Tja, in vergelijking met sommige personen was er ook geen vuiltje aan de lucht, maar haar ouders wilden haar hier hebben. Die zouden zelf ook wel eens in therapie mogen... Maar nee, die waren zo perfect, die hadden hun minnaars om hun problemen mee te bespreken. Bij de vraag van de dokter, zoals ze hem in haar hoofd was gaan noemen schudde ze haar hoofd. "Nee, bedankt." Ze sloeg haar benen over elkaar en zocht een plek om haar handen neer te leggen. Ze had geen hoog IQ nodig om te begrijpen dat roken hier niet toegestaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Fields

Mr. Fields


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 14-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:19 am

Hij keek om, en liep terug. Hij plofte opnieuw op de bank neer en legde zijn been op de andere. "Vertel me eens een beetje over jezelf, ik wil je graag beter leren kennen voor ik in je diepste gevoelens ga grijpen. Voel je vrij om te vertellen wat je wilt vertellen." Hij keek even om zich heen, met enige trots van zijn kamer. Met een overtuigd gevoel zat hij daar, zijn onzekerheid was vrijwel verdwenen. Een van zijn grootste doelen op deze school was om een goede therapeut te worden, hij wilde dat kinderen graag naar hem toe kwamen. Ook buiten de sessie's. Met een glimlach keek hij afwachtend naar wat Jayden zou gaan vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:48 am

Vertel eens wat over jezelf. Hoe cliché. Dat was dan weer iets waar hij wel precies het boekje volgde. Verveeld staarde ze hem aan, waarom zou ze hem van alles gaan lopen vertellen. Alsof ze een of ander proefkonijn was op wie hij zijn psychologische trucjes kon gaan testen. Ondertussen had Jayden haar armen over elkaar geslagen en bekeek ze de gast die tegenover haar zat. Ze probeerde hoogte van hem te krijgen, wat ze wel wist was dat ze hem niet vertrouwde. Er was wat met hem, hij was jong, aantrekkelijk en richtte zijn eigen praktijk in. Dat hoorde niet bij het stoffige imago van psychologen/psychiaters. Uiteindelijk haalde ze haar schouders op. "Dan zijn we snel klaar." ze glimlachte verontschuldigend naar de dokter en haalde een hand door het deel van haar haren waar het niet opgeschoren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De therapieruimte van Mr. Fields Empty
BerichtOnderwerp: Re: De therapieruimte van Mr. Fields   De therapieruimte van Mr. Fields Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De therapieruimte van Mr. Fields
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Zen Garden van Mr. Fields
» Evan Francis Fields (Therapeut)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: