Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kroeg de Toren

Ga naar beneden 
+3
Joe.
Jace
Jayden
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:09 am

Elise nam voorzichtig nog een slok van haar drinken nadat ze er cola had bijgedaan. Ze voelde zich nerveus in de aanwezigheid van deze vrouw. Hoe kon ze proberen Jayden naar haar zin te maken. "Jayden..." Zei ze op een fluisterende toon. "Zou ik jou een keer mogen tekenen?" Vroeg Elise voorzichtig. Haar grijze ogen keken nu in die van Jayden. Een blos verscheen op haar gezicht. Misschien zou Jayden wel toe stemmen. Het hoefde niet vandaag. Kon ook niet want ze had haar schetsboek niet bij zich. Maar Elise zou zich echt vereerd voelen als het mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:46 am

Jayden dronk het derde glas leeg en voelde hoe het goedje haar lichaam verwarmde. Jayden zou er bijna slaperig van worden. Bij haar woorden keek ze Elise wat bevreemd aan, "Mij natekenen? Waarom zou je dat willen, maar mij best." Jayden vond het een rare vraag. Waarom zou iemand haar na willen tekenen? Het was een volle kroeg, vol met mooie personen, genoeg keuze dus.
-
volgens mij had ze het al eens eerder gevraagd? ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:59 am

Aaaah foutje!
Ik maak een nieuwe correctie post.
(ben nog niet wakker xD)
----
Elise nam voorzichtig nog een slok van haar drinken nadat ze er cola had bijgedaan. Ze voelde zich nerveus in de aanwezigheid van deze vrouw. Hoe kon ze proberen Jayden naar haar zin te maken. "Jayden..." Zei ze op een fluisterende toon. Haar hand steviger om haar glas gedrukt. Misschien moest ze wat zekerder overkomen. "Zullen we een drankspelletje doen? Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt mij echt eens leuk om te proberen." Ze schonk Jayden een glimlach waar vele geen nee op zouden kunnen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 2:09 am

Haha ik ook niet xD (oké al 4 uur wakker, maar dat telt niet haha)
-
Jayden dronk het derde glas leeg en voelde hoe het goedje haar lichaam verwarmde. Jayden zou er bijna slaperig van worden. Bij de woorden van Elise keek ze wat bevreemd naar haar. "Een drankspelletje?" herhaalde ze wat verbaast. Dat had ze niet uit de mond van het meisje verwacht. "Maar mij best, hoewel ik er ook niet zo in thuis ben." Jayden kende wel een paar simpele spellen, maar eigenlijk deden ze het maar zelden. Meestal was de helft al te dronken of te stoned geweest als die ideeën werden geopperd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 2:47 am

Mijn internet doet een beetje raar dus ik wissel even zo min mogelijk van account x_x
---
"ja een drankspelletje. Ik heb vaker mensen dat zien doen in de kroeg. Zag altijd wel gezellig uit. En stiekem was ik wel nieuwsgierig hoe het is om het zelf te doen." Bij Jayden haar volgende woorden keek Elise haar glimlachend aan. "Dan is het voor ons beide iets wat we nog niet hebben gedaan. De simpelste die ik ken is de ja en nee. Wij stellen elkaar vragen en als het een ja is moeten we drinken en als het een nee is niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 15, 2013 3:08 am

Jayden draaide zich wat naar het meisje toe dat naast haar zat. "Klinkt gemakkelijk." merkte Jayden op na de uitleg, dat scheelde namelijk een hoop nadenken om te kijken hoe het ook alweer zat. Jayden pakte het nog volle glas van tafel, maar nam nog geen slok. "Dus wie begint er?" Jayden keek naar de blauwe ogen tegenover haar, ze was wel nieuwsgierig naar hoe lang ze het vol zou houden. Aangezien ze eerder had gezegd nauwelijks alcohol te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 06, 2013 11:05 am

Op het geïmproviseerde podium was een rockband bezig met covers van klassiekers ten gehore te brengen, het was rond een uur of 10 en Jayden had haar plek aan de bar alweer gevonden. Bijna dagelijks zat ze wel in een kroeg of iets dergelijks. Sinds ze hier was, was haar lifestyle niet veel verbeterd. Haar drugsgebruik was wel wat afgenomen, maar het promilage van alcohol in hhaar bloed was zelden nul. Af en toe keek Jayden naar het kunstwerkje op haar arm, geweldig werk van White, maar haar aandacht ging toch het meest uit naar haar drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitimema okt 07, 2013 5:20 am

Hij verveelde zich. Sinds hij terug was uit Londen was hij aan het dwalen geslagen. Niets interesseerde hem meer echt of kon zijn gedachten vasthouden. Nu liep hij, voor de zoveelste keer deze week, een plek in waar hij enkel zou komen om te drinken. Hij hoorde op de achtergrond wat rockmuziek, prima vond hij, hij kwam hier toch voor de drank. Met rustige pas liep hij naar de bar waar hij een whiskey met ijs bestelde. Joe nam rustig plaats op de barkruk en keek toen even rond. Misschien zat er nog wel iets lekkers waar hij zijn avond mee kon delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kroeg de Toren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kroeg de Toren
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: