Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kroeg de Toren

Ga naar beneden 
+3
Joe.
Jace
Jayden
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:34 am

Elise schrok op toen het meisje die ongeveer naast haar zat iets zei. Met neergeslagen ogen keek ze weg. Haar grip om haar cassis werd steviger. "Ne-e n-ee niets." Wist ze met moeite over haar lippen te persen. Stom. "Ik vind je kapsel gewoon mooi. Vele mensen staat zoiets niet maar jij..." Elise probeerde lief te glimlachen. Complimenten geven was zo niet haar ding. Soms kwam het echt verkeerd over. "Sorry. Het was niet mijn bedoeling om te staren"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:53 am

ahw ze is schattig, nouja zonder d'r martelaarsboekje haha c;
-
Jayden was niet in de stemming om begrijpend te reageren, misschien slecht van d'r dat ze zich op andere, onschuldige personen af reageerde, maar Jayden was niet zo menslievend op het moment. "Oké, er zijn genoeg andere om naar te staren, ok?" Ondanks dat het nog vroeg op de avond was, waren er genoeg andere om op te focussen en Jayden had geen zin om iemand te moeten vermaken. Eigenlijk wilde ze gewoon even verdrinken in zelfmedelijden. Niet dat ze dat hardop uitspraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:58 am

Hihi ^^ Tja ze is schizofreen. Die andere kant van haar is niet zo schattig xD
----
Nerveus beet het meisje op haar onderlip. Ze nam gauw een slok van haar cassis. Alsof dat ging helpen tegen de nervositeit. Elise knikte zachtjes. "Het was echt niet de bedoeling..." Fluisterde het meisje. "Ik teken gewoon graag mensen die mijn aandacht trekken. En jou zou ik echt graag willen schetsen." Ze keek naar de drank waar het meisje uit dronk. Volgens Elise had ze vast een slechte dag achter de rug. Echter waren dat haar zaken niet. Het meisje die naast haar zat wilde eerder met rust gelaten worden. Haar vingers trilde lichtjes omdat ze zich nog steeds schaamde. Wat een blunder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 10:17 am

Haha, maar nu heb ik medelijden met haar
-
Jayden haalde haar schouders op, "je gaat je gang." Niet dat Jayden speciaal ging poseren, of wat dan ook. Op een ander moment had ze het waarschijnlijk een compliment gevonden, maar nu schonk ze er eigenlijk geen aandacht aan. Jayden keek het meisje even kort aan, tja ze leek inderdaad behoorlijk artistiek, voor zover Jayden er verstand van had. Met haar tekentalent kon je nog niet eens een harkenpoppetje herkennen. Zo erg was het. Weer nam ze een slok van de whiskey, en slaakte daarna een diepe zucht, het glas was alweer bijna leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 10:24 am

Haar blauwe ogen werden een slag groter. Hier in dit licht leken haar ogen heel licht blauw met een grijze tint er door heen. "Echt? Zou ik dat mogen?" Elise zuchtte eens diep omdat ze haar schetsboek niet eens had meegenomen. "Ik heb mijn schetsboek niet meegenomen." Zei ze teleurstellend. Daarna keek ze het meisje met een stralende glimlach aan. "Volgende keer als ik je zie ga ik je echt tekenen. Mag ik weten hoe je heet? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 10:45 am

Jayden haalde nogmaals haar schouder op, zolang ze er zelf geen last van had kon het haar niet veel schelen. Normaal had ze kunnen lachen om de brede glimlach die rond de lippen van de dame was ontstaan, maar Jayden was te chagrijnig om erop te reageren. "Jayden." noemde ze haar naam kort, maar ze vroeg niet hoe haar gesprekspartner heette,want het was voornamelijk een eenzijdig gesprek. Kort keek ze langs het witharige meisje, om de rest van de kroeg in te kijken. Het was nog steeds rustig, te rustig om in de menigte op te gaan.
-
oké een chagrijnig persoon was misschien niet zo handig voor deze meet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:10 pm

Ik zorg wel dat Jayden niet meer chagrijnig is. ^^
---
Het was moeilijk om met Jayden een gesprek aan te gaan. En Elise had al veel moeite om contact te leggen met vreemden. Om vrienden te maken. Ze nam nog een slok van haar cassis. “Jayden…” Herhaalde zij zachtjes om het eens zelf te kunnen proeven. Ze vond de naam leuk. ’Jayden… Hmm eens bedenken wat ik allemaal met haar zou kunnen doen.’ Elise schudde met haar hoofd. Ga weg dacht het meisje bij zichzelf. Vanavond niet. Vanavond had ze daar echt geen behoefte aan. “Ik ben Elise. En wat brengt jou hier op deze avond?” Poging tot een gesprek te beginnen ook al leek de ander daar geen behoefte aan te hebben.



Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:46 pm

Jayden bestelde nog een glas bij de langslopende serveerster, Mark had van whiskey gehouden, dus dit was haar eerbetoon aan hem had Jayden voorgenomen. Mark en zij hadden een soort broer-zus relatie gehad, maar dan vriendschappelijker. Jayden luisterde naar de woorden van het meisje dat zich voorstelde als Elise, bij haar vraag hield ze kort het nu lege glas omhoog. "Drank." zei ze met een glimlach waarbij d'r ogen niet meededen. "Jou?" het was een wedervraag die meer uit gewoonte dan uit interesse voortkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:13 pm

Het meisje keek een beetje bezorgd naar haar. Drank? Dus ze ging zich vanavond flink bezatten. Wat zou de reden zijn? Elise dronk nauwelijks ook al voelde zij zich vaak kut. Maar iedereen had zijn eigen manier om dingen te verwerken. "Drank... Weet je dat ik al meer dan een jaar niet meer heb gedronken? Wat drink je dan?" Vroeg ze voorzichtig. Ze wilde niet als een bemoeial overkomen. Maar ze vroeg zich af wat voor goedje het was. Elise had daar namelijk geen enkel verstand van. "Ik? Verveling." Elise had niet zoveel vrienden dus ze moest iets doen om haar tijd door te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:23 pm

Jayden negeerde de bezorgde blik van het meisje, het was dat ze niet aan drugs had kunnen komen, anders had ze waarschijnlijk daar haar heil in gezocht. Jayden nam eerst eens lok uit het glas, "Whiskey, wil je ook een slok?" Jayden kon zich niet voorstellen om een jaar zonder alcohol te leven, bij haar was het haast een gewoonte om zich minstens elk weekend flink te bezatten. Een slechte gewoonte, dat zeker, maar dat was de greep van de verslaving die na een tijdje optrad. "Ben je hier alleen dan?" Domme vraag, anders was het meisje niet in gesprek gegaan met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:26 pm

Haar ogen werden groter toen Jayden haar whiskey aanbood. Ze had nog nooit whiskey in haar leven gedronken. Was het lekker? vast wel anders dronk zij het niet. Elise keek eventjes aarzelend naar het glas. 'Meid neem toch eens een slok. Laat je gaan. Drink!' Elise keek haar met een kleine glimlach aan. "Ja ik wil wel eens proeven als je het niet erg vindt. " Elise mocht eigenlijk helemaal niet drinken met haar medicatie en schrifzofrenie. Dat kon namelijke nadelige gevolgen hebben. "Ja ik ben alleen. Ik ben sowieso geen sociaal persoon. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:39 pm

Jayden gaf haar het glas en haalde haar schouders op, op het moment kon het haar weinig schelen. Gelukkig was geld op het moment geen probleem, dus desnoods bestelde ze nog een glas. Toch handig als je ouders je verslavingen onbewust financierde. Jayden likte kort haar lippen af om de smaak van de drank toch nog te proeven. Sociaal genoeg om mij aan te spreken, dacht Jayden, maar ze sprak het niet hardop uit. Met haar donkere ogen keek ze naar Elise die zo een slok van de drank zou nemen. Ergens was ze benieuwd hoe ze het op zou pakken, sommige schenen er de eerste keren enorme hoestbuien van te krijgen, andere hadden er nauwelijks last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:57 pm

Haar vingers sloten zich om het glas met het lichtbruine goedje erin. Ze rook er voorzichtig aan. Bah het rook al niet lekker. 'Aansteller' Vreselijk die stem in haar hoofd die met alles moest bemoeien. Jayden had haar ogen op haar gericht waardoor haar bleke wangen een roze tint kregen. Dit ging vast echt heel langzaam. Ze nam voorzichtig een slok ervan. Het brandde in haar keel en gelijk begon het meisje lichtjes te hoesten. "Mmm..." Ze gaf het glas weer terug. "Bitter..." zei ze met een schorre stem. "Ik vind het niet zo lekker, eerlijk gezegd. Drink je nog iets anders als whiskey?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 12:00 am

Ik moet nu naar school, ik reageer rond half 5 weer c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 12:09 am

oh yes, ik heb een lift dus ik kan nog even reageren ^^
-
De reactie viel Jayden nog mee, het was ook niet lekker de eerste keer, maar uiteindelijk leerde je het drinken. Kort krulde de mondhoeken wat omhoog, terwijl ze het glas terug pakte. Jayden wist nog met hoeveel moeite ze het eerste glas had weg gedronken, maar uiteindelijk vond ze de smaak heerlijk. "Oh, ik lust alles eigenlijk wel." hoewel de mierzoete mixdrankjes niet haar favoriet waren, er zat alcohol in. Sowieso was Jayden niet erg kieskeurig met smaak, fristi vond ze als een van de weinige dingen echt niet weg te krijgen, evenals het welbekende spruitje, maar voor de rest was ze niet zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 12:16 am

Yeaah ^^
---
Voor het eerst sinds Elise een gesprek met haar begon zag ze haar mondhoeken iets omhoog krullen. Elise keek haar met een verlegen glimlach aan. "Misschien moet ik het een kans geven." Elise vroeg aan de barman of ze een whiskey met cola mocht. Ze ging het mixen anders was het haar veel te zwaar. De barman had nog twijfelend naar haar gekeken omdat ze nog geen 18 was. Maar omdat Jayden naast haar zat zei hij er niets van. 'Lucky! Drinken die handel.' "Ik ga het proberen." Ze deed de cola bij de whiskey en nam er een slok van. Oké... Het brandde nog steeds alleen verzachte cola de smaak. "Zullen we proosten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:28 am

"Moet je zeker doen." Jayden nam nogmaals een slok van het glas. Ze had eigenlijk geen idee hoe oud het meisje was, maar ach Jayden was niet het voorbeeld die je moest volgen. Jayden keek toe hoe ze de cola bij de whiskey goot, dat was een slimme manier om het te leren drinken. "Waarop zou je willen proosten?" klonk er ietwat sarcastisch uit de mond van Jayden. Eigenlijk was ze op het moment te negatief qua stemming om iets positiefs te vinden om op te proosten.
-
haha nu moet ik denken aan de keer dat ik een keer als kind een grote slok van de whiskey cola van de buurman nam, omdat ik dacht dat het mijn cola was xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:31 pm

Meen je niet! Dat zou echt niet lekker zijn geweest Razz
Ik ben sowieso geen fan van whiskey
----
Elise keek hoe de vrouw een slok nam van haar lippen. Elise keek naar haar glas, nam diep adem en dronk een grote slok. Het brandde nog steeds in haar keel. Echter begon zij meer aan de smaak te wennen. 'Goedzo Elise. Zo wil ik het zien.' Een tevreden glimlach vormde haar lippen. Bij de vraag keek Elise Jayden in de ogen aan. "Op jou. Dat je nog een fijne avond zult hebben en alle zorgen, verdriet en pijn weg zullen gaan of kunt verwerken." Ja ze had wel gezien dat het verdriet was waarom de vrouw dronk. Zo snugger was het meisje nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 7:11 am

Jayden trok een wenkbrauw op bij de woorden van Elise, was ze een van die vervelende psychologen? Of was het gewoon zo ontzettend duidelijk? Waarschijnlijk dat laatste, aangezien ze zelf weinig moeite deed om het te verbergen. " in ieder geval vergeten," merkte ze zonet veel emotie op. Kort stak Jayden haar glas in de lucht om tr kunnen proosten met dr buurvrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 10:59 am

Elise zag gelijk de reactie van de dame die naast haar zit. Gelijk keek ze haar verontschuldigd aan. "Sorry. Wilde er niet als een bemoeial overkomen. Ik hoopte misschien dat ik je een beetje kon opvrolijken." Ze wilde Jayden echt graag zien glimlachen. Gewoon om te zien hoe dat bij haar uitzag. Maar haar op dit moment ook tekenen vond Elise stiekem veel leuker. Op een of andere manier vond zij het leuk om mensen in pijn of verdriet te zijn. Dat trok haar meer aan dan een glimlach. Misschien dat ze daarom contact met haar wilde proberen te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 13, 2013 2:26 am

Jayden snapte het meisje niet helemaal, "Waarom zou je mij op willen vrolijken?" vroeg Jayden ietwat spottend, waarom zou het witharige meisje een wildvreemde chagrijn willen op vrolijken? Het leek haar dat Elise wel wat beters te doen had. En wilde ze wel opgevrolijkt worden? Jayden was gewoon heel chagrijnig en koppig, dus dat was niet altijd een goede combinatie. Weer nam ze een grote slok van de Whiskey, gevolgd door weer een blik op Elise.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 13, 2013 7:03 am

Elise keek haar met een verlegen glimlach aan. Onzekerheid lag in haar ogen. "Ik zou je graag willen zien glimlachen. Ik hou namelijk ervan om mensen te tekenen. En jij hebt iets wat ik echt graag doe schetsen. Ik vind deze expressie ook mooi wat je draagt maar ik denk dat je nog mooier zult zijn met een glimlach. Maar het is niet goed om een glimlach te forceren. Mag ik vragen waarom je avond eigenlijk zo.... Tja. Waarom je hier eigenlijk in je eentje aan het drinken bent? " Misschien was het onbeschoft om te vragen. Maar misschien wilde Jayden wel iemand om mee te praten. Haar verhaal kwijt kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 14, 2013 3:17 am

Jayden snapte niet wat het verschil was op een tekening met iemand die echt of niet echt glimlachte, maar daarentegen was ze zelf ook allesbehalve artistiek aangelegd. Vroeger kwam ze tot het verdriet van haar moeder niet verder dan de welbekende harkpoppetjes. Ze had nog tekenles geprobeerd in het drukke schema van de jonge Jayden, maar dat was ook geen succes geweest. Bij de volgende vraag trok ze haar wenkbrauw op, "Nee, dat mag je niet vragen, het gaat je namelijk geen donder aan." merkte Jayden nog steeds redelijk toonloos op. Het zou teveel energie kosten om boos te worden op Elise.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 14, 2013 11:59 pm

Elise schrok van de reactie van de dame naast zich. Dit had ze aan de ene kant wel kunnen verwachten. "Pittig... Ook al gebruikt ze nauwelijks emotie. Zij staat haar mannetje wel. Waarom doe jij dat niet eens Elise?' De stem in haar hoofd irriteerde haar. Dus ze dronk gauw haar glas leeg en bestelde een volgende. Omdat Elise niet gewend was om te drinken voelde zij zich nu al een beetje wazig. En dat na 1 glas. Maar whiskey was niet bepaald een drankje met een laag alcoholgehalte. "Sorry." fluisterde ze zachtjes. Ze beet nerveus op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 12:26 am

Jayden had wel door dat haar reactie niet echt bepaald vriendelijk was, maar ze was te chagrijnig om zich ervoor te excuseren. Wel volgde ze het voorbeeld van Elise door nog een glas te bestellen, d'r oude was nog niet geheel leeg, maar ook die was al aardig gevorderd. Jayden kon door haar jarenlange ervaring redelijk tegen drank, maar na zoveel Whiskey in korte tijd voelde ook Jayden de alcohol zitten. Dat was dan ook de reden dat ze hier was. Bij het zachte 'sorry' haalde Jayden haar schouders op. Hoe moest je daar nou op reageren? Kort keek ze weer naar Elise, ze zag er schattig uit op de manier waarop ze op haar onderlip beet, een beetje als een hertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kroeg de Toren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de Toren   Kroeg de Toren - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kroeg de Toren
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: