Robinsons´ academy

for the uncontrolable child

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De boomgaard

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Wyatt

Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:50 am

Wyatt schudde zijn hoofd. "Ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben. Dat maakt me alleen niets uit. Ik ben niet bij hem voor een liefdevolle soulmates relatie, alleen voor aangeschoten seks." De alcohol vraag veroorzaakte meer lipbijten. Dat deed Wyatt wel vaker als hij niet zeker was of zijn antwoorden in goede aarde zouden vallen. "Op het logeerfeest heb ik voor het eerst alcohol gedronken." Go ontwijkende antwoorden go. Eigenlijk dronk hij omdat het hem hielp met vergeten hoe zijn veilige leven in zijn eentje zo fucked up was geworden omdat hij eindelijk met mensen omging. De wens van zijn therapeute had het tegenovergestelde effect gehad. Jeremys beschuldiging maakte hem echter een beetje pissig. "IK HEB WEL GEVOELENS VOOR JE G*DVERDOMME!" riep hij kwaad. Dit was de eerste keer in jaren dat hij echt boos was op iemand die niet hemzelf was. "Ik had gevoelens voor sinds we elkaar ontmoet hadden. Ik had gevoelens voor je toen ik Julia aan het feliciteren was met jullie samenzijn en dat mijn hart verscheurde. Ik had gevoelens voor je toen ik een domme fout maakte door met je te zoenen." Hij slikte. "Gevoelens doen alleen pijn, erg veel pijn. Een relatie zonder is simpel en makkelijk." zei hij zacht. Dat Jeremy en Julia uit elkaar waren verbaasde hem niets. Dat had er meer aan zitten te komen dan het zinken van de Titanic nadat die de ijsberg geramd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jeremy

Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:57 am

"Aangeschoten seks?" Zijn blauwe ogen keken Wyatt doordringend aan. "Ga je telkens met hem naar bed onder invloed van alcohol?" Hij gleed met zijn duim langs de onderlip van Wyatt. "Stop met lipbijten." Meteen dacht hij aan Julia. Tegen haar had hij hetzelfde gezegd. Wyatt en Julia leken wel op elkaar in sommige opzichten. Echter was Julia voor Jeremy zijn licht geweest. Een wakkerde kaars die hij zelf had uitgeblazen. Zij verdiende beter. Dat had hij al sinds het begin gezegd. Wyatt... verdiende beter. Beter dan hem. Was Jeremy de reden geweest van zijn verslaving nu? Waarom was hij verliefd op Wyatt? Waarom wilde hij net zo graag bij hem zijn als bij Julia?
Hij schrok toen Wyatt begon te schreeuwen. Hij moest echt wel boos op hem zijn. "Wyatt..." Jeremy keek hem met een pijnlijke expressie aan. "Waarom heb je dat nooit vanaf het begin gezegd? Waarom deed je alsof je het goed vond?" Hij pakte de hand vast van Wyatt waar hij in kneep. "En waarom ga je met iemand naar bed terwijl je nog steeds gevoelens voor mij hebt? Wat is dat voor fucked up way om over mij te heen komen? En waarom heb je niet geluisterd wat ik toen tegen je heb gezegd. Fuck... Ik maak er alleen maar een zootje van"
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 3:17 am

Wyatt dacht even na. Hoe kon hij dit logisch formuleren. "Het is meer dat ik bijna altijd onder invloed van alcohol ben, op zeldzame momenten als deze na." Hij wreef met zijn hand in zijn nek. "Ik heb geen spijt van wat ik en hij doen, denk dat alsjeblieft niet. Ik vind het gewoon fijn als ik niet na hoef te denken over... dingen." Jeremy zou wel weten welke dingen, tot op zekere hoogte. Hij voelde zich zo verschrikkelijk schuldig om wat ze Julia hadden aangedaan. Het was de grootste fout van zijn leven. "Ik heb niets gezegd omdat jij en Julia bij elkaar horen. Zij maakt je gelukkig en jij maakt haar gelukkig. Ze verdient alle geluksgevoelens die ze krijgen kan. Ze heeft ze ook nodig om op de been te blijven. Ik wilde me daar niet mee bemoeien. Alleen een hoop alcohol en wat egoïsme waren de reden dat ik toestemde voor die kus." Hij fronste bij Jeremys laatste woorden, ze sloegen net de verkeerde toon aan. "Ik ga niet met Carlos," hij zette nadruk op die naam. Carlos was niet iemand. Hij hield niet van hem, niet op de normale manier van houden van, maar dat betekende niet dat hij zomaar iemand was. "naar bed om 'over jou heen te komen'. Ik ga met hem naar bed voor mij. Omdat het me gelukkig maakt en dat een manier is om egoïstisch geluk voor mezelf op te eisen zonder iemand anders pijn te doen." Hij glimlachte naar Jeremy, al kwam het een beetje geforceerd over. "Maak je geen zorgen over mij. Het enige zooitje dat je eigen verantwoordelijkheid is, is je relatie met Julia. Of in ieder geval haar gebroken hart."
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 3:38 am

Jeremy probeerde Wyatt geen preek te gaan geven. Nee, hij mocht geen alcoholist worden zoals zijn vader. "Wyatt stop daar mee voordat het te laat is." Hij moest nu een vriend voor hem zijn. Zijn gevoelens of wat het ook waren opzij zetten. "Ik spreek uit ervaring. Alcohol verwoest meer dan je lief is. Het is echt niet iets onschuldigs en je kunt er heel snel verslaafd aan raken. " Jeremy beet op de binnenkant van zijn wang. Hij zag beelden voor zich van zijn vader die hem helemaal kapot sloeg wanneer hij gedronken had. Zo erg zelfs dat Jeremy soms voor dagen niet naar school kon. "Waarom kun je niet met hem naar bed zonder alcohol? En dingen refereer je naar Julia en mij zeker." Jeremy rolde met zijn ogen. Bij zijn volgende woorden keek Jeremy weg. "Ik bepaal zelf wel bij wie ik wil zijn Wyatt. En ja ik geef echt heel veel om haar, te veel. En daarbij zorgde zij ervoor dat het goed met mij ging" De jongen luisterde de wat Wyatt nog meer te zeggen had. "Weet je niet hoe ik mij voel als ik hoor dat je met iemand anders in bed lig?" Jeremy voelde zich verantwoordelijk. "Ik maak mij net zo druk om Julia als ik met jou doe Wyatt. Je trapt gewoon over mijn gevoelens." Hij tilde de kin van de jongen op. Hij keek hem diep in zijn ogen aan. "Je weet dat ik ook gevoelens voor jou heb. Dus doe niet alsof je minder bent dan Julia. Jullie zijn beide belangrijk voor mij." Hij liet de kin van de jongen los.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 10:38 am

Wyatt zuchtte. De aap moest een keer uit de mouw komen. Dan zou een van de mensen die wist van zijn drankprobleem tenminste weten wat het hele plaatje was. "Je snapt het niet en dat kan ook niet." zei hij zacht. "Ik ben hier op robinsons omdat ik gallucinaties heb. Ik zie dingen die er niet zijn. Nooit is dit erg geweesd. Ik was het enige kind dat sprookjeswezens heeft kunnen zien in het echt. Het probleem is dat ik me kut voel, voorje jezelf de schuld geeft, dit is omdat ik niet met mensen om kan gaan. Nu zie ik niet mooie vlinders of gekleurde wolken of een schattig eenhoornveulen. Nu heb ik ook gezellige dagmerries. Heb je wel eens bij het tandenpoetsen het nare gevoel gehad dat als je in de spiegel zou kijken er een horror iets zou staan? Welkom in mijn leven." Hij was Jeremys blik heel erg aan het ontwijken. Jaren van uitgelachen en vermeden worden hadden hem gemaakt wie hij was, maar daar zat angst om dit aan mensen te vertellen bij inbegrepen. "Alcohol maakt me vrolijk en giechelig. Ik vergeet dat ik me zorgen maak en tada de bewegende schaduwen zijn weg. De enge lichtgevende ogen in het donjer zijn weg en ik kan weer zo goed als het gaat verderleven. Carlos heeft daar niets mee te maken." Toen Jeremy over gevoelens begon voelde wyatt miraculeus gezien niet hetvrolijke sprongetje dat hij eerder had gehad bij het idee dat hij een kans maakte. Hij hirld nog steeds van Jeremy, maar het was geen puppyliefde waarin hij heilig geloofde dat Jeremy geen fouten kon maken. "Ik WEET dat je gevoelens voor me hebt. Ik zie echter geen kans in een relatie." hij keek Jeremy treurig aan. Hij zou het Julia nooit aan kunnendoen om er ook nog met Jeremy vandoor te gaan. Voor Jeremy en Julia samen waren had hij zijn kans gehad. Die had hij niet gegrepen. Hij vroeg zich af wat er gebeurd zou zijn als dat wel gebeurd was. "Het spijt me dat de wetenschap dat Carlos en ik ... Wat we ook zijn, zijn je pijn doet. Ik weet dat je gevoelens voor me hebt. Ik kan daar alleen niet mee omgaan. Het spijt me."
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 10:48 am

Jeremy bleef al die tijd stil. Hij verwerkte dit op zijn eigen manier. Hallucinaties. Dat wist hij helemaal niet. En Jeremy moest een vriend van hem zijn? Ze leken wel gewoon vreemden van elkaar. Dat hij dit nooit had geweten. "En sinds wanneer heb je deze dagmerries? Volgens mij niet al te lang. " Hij keek naar de grond omdat hij merkte dat Wyatt oogcontact vermeed. Misschien kon hij de jongen beter niet aankijken. "En alcohol is voor nu misschien je lichtpuntje maar dat blijft niet zo. Mijn vader is alcoholist. Als hij niet drinkt is hij echt een geweldige vader maar zijn dagen bestaan alleen maar uit drinken, drinken en nog eens drinken. Hij is zelden nuchter. Je wilt niet weten hoe vaak ik door mijn eigen vader mishandeld ben. Alcohol zal je leven kapot maken. Dat is bij mij althans gebeurd. En hoe groot de kans ook bestond dat ik alcoholist ging worden is dat niet gebeurd. Gewoon omdat ik weet wat het voor gevolgen kan hebben." Jeremy keek hem niet aan. Hij had nog nooit iemand verteld over zijn vader. "Stop voordat het te laat is. Jij hebt het misschien zwaar maar ik ben zelf ook heel lang gepest geweest. En ik moest altijd met een oog open slapen Wyatt. Iedere nacht wanneer mijn vader thuis kwam wist ik dat er klappen vielen. Iedere dag terroriseerde hij mijn leven. En wanneer ik op school kwam ging het verder. Jij bent niet de enige. En kijk wat ik nu doe." Jeremy zuchtte eens flink diep. "Met Carlos moet je zelf weten Wyatt. Het zijn jouw zaken niet de mijne. En misschien is contact tussen ons verbreken het beste. Ik denk niet dat ik er mee kan leven om telkens met jou en Carlos geconfronteerd te worden."
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 11:00 am

Ik ben fir some reason aan het Janken ??¿?
---------
"Voel je trouwens niet raar omdat je er niet van wist. Ik heb het hier op school alleen Metlin en mijn therapeute verteld. En Julia laatst." Wyatt haalde diep schokkerig adem. "De dagmerries begonnen toen ik Julia voor het eerst weer zag. Die middag begonnen schaduwen te bewegen." Het klonk zacht. Nu hij er zo mee bezig was wist hij dat de kans dat zijn beelden eng zouden zijn verdriedubbeld waren. Hij durfde niet meer op te kijken, bang voor wat hij zou zien in schaduwen. Jeremys verhaal deed hem echter opkijken. Hij wist zich geen houding te geven. Moest hij hrm een knuffel geven? Nee dat was ongepast. Goede woorden wist hij ook niet. "Misschien is het een goed idee als ik stop met drinken. Of ten minste minder." gaf hij toe. Carlos en Julia hadden hem er ook al op aangesproken. "Misschien is het goed als we elkaar niet meer zien." hoe ging dat spreekwoord? Uit get oog, uit het hart. Hij hoopte dat datar een kern van waarheid in zat
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 10:32 pm

Heb je echt gehuild?
Even serieus :O

En nog gefeliciteerd Inge!
----

“Ik schaam mij een beetje dat ik dit helemaal nog niet wist van jou. En eigenlijk hoorden wij vrienden te zijn.” Jeremy keek naar de grond. “Misschien ben ik toch nog een slechter persoon dan dat ik dacht dat ik al was. “ Had zijn vader toch nog gelijk gehad. “En ik denk dat je dagmerries zijn ontstaan uit schuldgevoel jegens Julia. Maar je moet je niet schuldig voelen Wyatt. Soms moet je ook aan je eigen geluk denken. En sowieso is het niet jouw schuld geweest maar de mijne. Ik heb je toen een soort van gedwongen om mij te zoenen. Dus de fout ligt niet bij jou maar bij mij. En daarbij…. Jij bent ook maar een mens met gevoelens. Net zoals ik. Net zoals Julia.” Jeremy keek Wyatt met een zwak glimlachje aan. “Kijk mij alsjeblieft niet zo aan Wyatt. Dit verhaal heb ik nooit aan iemand verteld. Nooit. Dus ik hoop dat ik je kan vertrouwen. Dat je dit niet verteld aan Carlos of aan Julia. Ik wil je gewoon laten zien dat alcohol echt destructief kan zijn. Als je het met overmaat drinkt. Maar ik hoef geen medelijden.” Jeremy keek nu even naar de bladeren van de boom. “Ik wil dat het goed met je gaat. Net zoals ik wil dat het goed gaat met Julia. “ Bij Wyatt zijn woorden gaf de jongen hem een schouderklopje. “Goedzo. Zo wil ik het horen. En misschien moet je Carlos een eerlijke kans geven. “ Jeremy sloot voor kort zijn ogen. “Het is misschien het beste voor ons beiden. Ik wens je alvast veel succes met Carlos”
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 17, 2013 5:12 am

sorry van de late reactie, ik vind het niet altijd even makkelijk om een goede reactie te schrijven met wyatt
en ik moet nog wel eens huilen als ik heel emotioneel word omdat iets heel zielig is, idk why
-----------
Wyatt glimlachtte naar Jeremy. "Ik heb me altijd al schuldig gevoeld om dingen waar ik me niet schuldig over zou moeten voelen. Het is niet echt iets waar ik makkelijk iets aan kan doen. Niet dat ik niet met mijn eigen geluk bezig ben." Carlos maakte hem gelukkig. Dat scheelde. "Ik vertel het niet door. Het is jouw geheim, niet het mijne. Net als..." hij gebaarde naar Jeremys onderarmen. Hij moest er zijn mond over houden. Het was zijn zaak namelijk niet. "Ik wens jou al het geluk toe met jou en Julia. Ik hoop dat het nog goed komt." Hij stond er even awkward. Niet zeker of hij nog iets moest zeggen. Uiteindelijk pakte hij het schetsboek dat hij op de grond had gelegd en zwaaide nog een keer naar Jeremy voor hij weg begon te lopen.
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 17, 2013 9:21 am

Aaaah zo Razz
Ik moet gelijk aan een zin denken van een liedje:
This is the end xD

Wyatt en Jeremy drama is finished.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 17, 2013 9:25 am

hehe

ik denk dat ze via Julia toch nog wel een keer in contact komen
maar ik denk dat Wyatt over Jeremy heen gaat komen, niet dat hij voor Carlos gaat vallen
ik zie hem en carlos nog wel jaren samen, maar niet op een relatie manier meer zo van wow roommates
misschien dat wyatt later wat voor carlos gaat vallen, maar niet erg binnenkort of zo
Profiel bekijken
Merlin

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di nov 19, 2013 10:12 am

Merlin kwam steeds vaker en vaker op deze plek, hier hoefde hij in ieder geval niet aan school te denken, maar hij vergat Jonah natuurlijk niet. Hij had de jongen niet meer gezien sinds hun gesprek in het bloemenveld, niet eens op de gang of zo. Hij beukte elke paar seconden met zijn achterhoofd tegen de boom waar hij tegenaan zat, gelukkig zat er op het moment geen fruit aan anders had hij een appel op zijn kop gekregen. Het leek wel of Jonah van de wereld was verdwenen, alleen de emotionele littekens op Merlin achter latend. 'Emotioneel instabiel...' mompelde hij voor de zoveelste keer in tijden

Where will you be waking up tomorrow morning?
Out of the backdoor, God damn
But I love you anyway.
Profiel bekijken
Jonah

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di nov 19, 2013 11:19 am

Jonah stond even stil en keek vanuit de verte naar zijn voormalige school. Een jaar was voorbij gegaan, en hij was erg veranderd. Jonah was Jonah niet meer. Vaak dacht hij nog terug aan Merlin, zijn naam stond in zijn achterhoofd geschreven. Alsof hij altijd op de achtergrond van zijn gedachten was. Jonah was bang voor hoe iedereen zou reageren dat hij terug was, en dat hij zonder gedag weg was gegaan. Hij zag ook ontzettend op tegen het gesprek met Merlin. Hij zou waarschijnlijk al lang over Jonah heen zijn. Rustig pakte hij zijn koffer op en begon richting de school te lopen. 'Wat zou Merlin nu aan het doen zijn? Hij zal vast wel een nieuw leven hebben opgebouwd. Zonder mij...' Dacht Jonah. Eenmaal bij de ingang aangekomen gaf hij zijn koffers af, en vluchtte gelijk naar de boomgaard. De lessen waren bezig, dus daar zou nu niemand zijn. Tenminste, dat dacht hij. Zodra hij het veld opliep, zag hij meteen Merlin tegen een boom aan zitten. Gelijk draaide zijn maag om en begon zijn hart te steken. Allerlei gedachten schoten door zijn hoofd. 'Hij vind me vast niks meer.' 'Hij is me vergeten.' 'Draai om.' 'Ga naar hem toe!' Hij kneep zichzelf zodat hij weer bij zinnen kwam, een trucje wat hij bij het psychiater had geleerd. Rustig nam hij adem, en besloot zijn angst onder ogen te komen. Lieve, zachte, mooie Merlin. Daar zat hij, de liefde van Jonah's leven. Al had hij dat zelf nooit door gehad. "You only realize you love them when they're gone." Right? Hij kwam bij de boom aan en ging er tegen aan leunen. "Hallo, Merlin." Zei hij, zonder hem aan te kijken.
Profiel bekijken
Merlin

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di nov 19, 2013 11:26 am

Merlin schrok van Jonah's stem, die hij zelfs in zijn gedachten niet meer zo helder kon laten klinken, en hij stootte te hard met zijn hoofd tegen de boom. Hij slikte, hij was vreselijk boos op Jonah, zo boos dat hij zin had elke centimeter van zijn lichaam te bewerken met zijn vuisten. Maar hij hield ook van hem, zo veel dat hij zin had om elke centimeter van zijn lichaam te kússen. 'Rot op.' mompelde hij, jonah keek hem niet eens recht in de ogen aan. 'Wacht. Blijf. Waarom?' vroeg hij, niet in staat zijn stem van het overslaan te behouden. 'Waarom heb je me zo achtergelaten!'

Where will you be waking up tomorrow morning?
Out of the backdoor, God damn
But I love you anyway.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   

De boomgaard
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-