Robinsons´ academy

for the uncontrolable child

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De boomgaard

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Rose.

Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 10:09 am

Haha, ik ga zo ook over op m'n mobiel hoor Smile
-
Rose trok een gezicht, "Nee." Lang kon ze haar gezicht niet in die houding houden, waardoor er weer een glimlach op haar lippen verscheen. "Ik ken de school redelijk, ik kan de lokalen tenminste vinden, dat is het belangrijkste toch?" Sowieso leek het haar dat Joe wel betere dingen te doen had dan een meisje een hele uitgebreide rondleiding te geven. "Maar het uitgaansleven klinkt goed, appelman Joe." weer glimlachte ze. Rose stroopte de mouwen van haar t-shirt op, zodat de zon haar huid kon verwarmen. "Wat voor vakken volg je eigenlijk?" Rose probeerde hem in te schatten, om te zien wat voor type hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Joe.

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 10:20 am

"Ja dat is denk ik wel het belangrijkste ja." zei hij grijnzend en hij keek haar rustig aan. Daarna grinnikte hij even. "Blijf je me appelman noemen prinses?" Hij keek haar lachend aan en nam haar mee. "Dan ga je lekker met mij mee. Gaan we vanavond uit." zei hij grijnzend en hij keek haar aan. "Uhm. Nou ik volg de basisvakken. Vooral sport ernaast, tekenen en dat soort dingen. Ik probeer dit semester ook Spaans." zei hij rustig tegen haar e hij keek haar glimlachend aan. Kalm liep hij verder over het tereein om ht haar te laten zien.
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 10:37 am

"Zolang jij het wilt. " ze wilde een nieuwe potentiële vriend niet voor het hoofd stoten, omdat ze te lang in e5 spel bleef hangen. Rose volgde ondertussen de jongen de prachtige tuin door. "Dat klinkt als een plan. " hoewel ze net als elke vrouw zich toch wat zorgen over haar kleding had, maar dat was voor later. "Teken je?" Rose keek Joe met een verbaasde twinkeling in haar ogen aan. Dat haf ze niet verwacht, dat sport bij hen paste had ze kunnen raden aan zijn atletische bouw en spieren.
Profiel bekijken
Joe.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 10:58 am

Joe moest grijnzen. "Zolang je dat vanavond niet doet vind ik alles best. Ik bedoel prinses is veel.minder erg dan appelman." zei hij tegen haar en hij grinnikte even kort. "Mooi zo. Als je me straks je nummer geeft en van je appartement kom ik je ophalen." zei hij tegen haar en hij liep verdee. "Ik probeer het. Ik ben niet goed of zo. Eigenlijk zegt mijn leraar zelfs dat het dom was om te kiezen." zei hij lachend en hij keek naar Rose.
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 11:06 am

"Daar heb je gelijk in" reageerde Rose lachend, "ik beloof dat ik het niet zal doen. " vervolgens noemde ze het nummer van het appartement waar ze tegenwoordig in woonde. Erg thuis voelde ze zich nog niet, ze moest er nog erg aan wennen dat ze een kamer moest delen met 2 wildvreemde. Het was nogal gênant als je die wakker schreeuwde tijdens een nachtmerrie namelijk. Bij zijn woorden haalde ze haar schouders op " als je er maar plezier in hebt, toch?"
Profiel bekijken
Joe.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 11:12 am

Snel zette Joe haar bij zijn contacten en appte hij haar zodat ze zijn nummer ook had. Met een glimlach keek hij haar aan. "Oh maar ik vind het vreselijk saai. Ik vind alleen het schulderen en kliederen met verf leuk." zei hij lachend en hij keek haar aan. "Ze kunnen mij beter weer laten vingerverven dan iets anders." zei hij grinnikend. "Gelukkig is het maar twee uurtjesper week." zei hij kalm en hij keek haar glimlachend aan. "Ik heb nu wel heel veel zin in vanavond. Zo'n mooie en gezellige dame is altijd leuker dan eenzaam in mijn aplartementje zitten spelen met zijn knuffels." zei hij grinzend en hij keek even naar haar. Hij hoopte misschien op iets meer dan een simpele praatavons. Wat zoenen leek hem meer dan genoeg maar wel leuk.
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 9:14 pm

Rose lachte, "Er zijn genoeg mensen die hun geld hebben verdiend aan vingerverven, niet waar? Moet je ook eens proberen en dan een artistiek verhaal bij ophangen, zul je zien dat je een 10 krijgt." Rose zelf was meer van de potlood tekeningen, met verf kon ze slecht overweg, het kwam altijd op de plekken waar ze de verf niet wilde hebben. Bij zijn volgende opmerking gaf ze hem een plagend stompje in zijn zij, "Waarom geloof ik dit nou niet? Zo'n jongen als jij heeft vast genoeg vrienden om niet alleen met zijn knuffels te hoeven spelen." Rose had nu al zin in vanavond, hoewel ze vroeger nooit had uit gemogen en vaak ook te ziek was om het vol te kunnen houden, voelde ze zich nu ze gewoon gezond eten kreeg, zonder gif of ander spul, zich beter dan ze ooit gedaan had.
Profiel bekijken
Joe.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   di sep 03, 2013 10:13 pm

Joe moest lachen om haar idee. "Ik denk het niet. Hij weet dat ik niets kan." zei hij.lachend en hij nam haar rustif mee. Hij grinnikte om wat ze deed. "Nee. Toch ben ik zielig genoeg om eenzaam met mijn teddybeer te spelen." zei hij lachend. Hij keek haar aan. Hij had maar een paar goede vrienden hier. Uiteindelijk had Joe wel het meeste laten zien. "Ik moet gaan. Heb nog een afspraak maar ik haal.je om acht uur op oke?" vroeg hoj haar en hij glimlachte naar haar. Vrolijk en vriendelijk.
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   wo sep 04, 2013 5:13 am

Rose lachte en keek haar ogen uit op het terrein waar ze over liepen. Het landgoed was enorm uitgestrekt en Rose vroeg zich af hoe ze dit allemaal onderhielden. Er liep weinig personeel rond, maar goed, misschien waren dat wel taken van leerlingen ofzo. "Is goed, dan zie ik je dan!" Rose stak haar hand op naar Joe die naar een afspraak ging.
-
waar verder?
Profiel bekijken
Joe.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   wo sep 04, 2013 5:15 am

Herberg the fat boar?
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   wo sep 04, 2013 5:29 am

Is goed, wie start? Smile
Profiel bekijken
Joe.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   wo sep 04, 2013 5:33 am

Doe ik wel c:
Profiel bekijken
Rose.

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   wo sep 04, 2013 5:42 am

Oké ^^
Profiel bekijken
Wyatt

Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   vr sep 13, 2013 3:53 am

NEW
----
Wyatt zat tegen een boom aan met zijn schetsboek op schoot. Hij tekende snel en behendig de kleine draak die hij in een van de bomen zag zitten. De hallucinaties waren een uitkomst op momenten dat hij geen inspiratie had. Dit was de eerste keer dat hij weer zat te tekenen sinds zijn toegenomen drankinname. Van nul naar veel. Dat was officieel ook een toename.
Profiel bekijken
Jeremy

Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   vr sep 13, 2013 6:51 am

De jongen liep met zijn vertrouwde cap op zijn hoofd en warme vest. Hij droeg een van zijn skaterbroeken en was bedekt van boven tot onder. Hij had zichzelf echt toegetakeld de laatste dagen. Gewoon door de stress, door de break-up met Julia en ook nog eens Wyatt zien met zijn fuckbuddy. Wat een klote situatie. Hij begreep er helemaal niets meer van. Jeremy ging tegen een boom aanzitten, keek vlug om zich heen maar had Wyatt niet gezien. Die een boom verderop zat. Hij deed zijn mouw omhoog en haalde het verband van zijn pols. Hij liet het mes langzaam in zijn huid glijden. Steeds dieper en dieper. En nu begon hij langzaam er een dikke snee in te maken. Hij beet op zijn onderlip maar dit gaf hem de juiste bevrediging wat hij nodig had.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   vr sep 13, 2013 8:59 am

Wyatt keek niet op toen hij voetstappen hoorde. Andere mensen waren immers vrij om hier te komen en gaan wanneer ze wilden. Toen hij hoorde dat ze niet ver van hem stopten was hij wel nieuwsgierig. Hij werkte nog wat aan de shading van het oog voor hij werkelijk keek. Wat hij zag verbaasde hem wel. Als het goed was was dat Jeremy. Hij legde zijn schetsboek en potlood naast zich neer terwijl hij keek. "Jeremy?" vroeg hij voorzichtig.
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   za sep 14, 2013 11:54 pm

Jeremy schrok wanneer hij zijn naam hoorde. Hij liet van schrik de mes uit zijn hand vallen. Bloeddruppels vielen op de grond. Gauw drukte hij zijn verband tegen zijn pols aan en probeerde zijn hand te verbergen. Hij wilde de mes snel pakken maar door zijn trillende hand kreeg hij het niet goed vastgepakt. Het was Wyatt. Hij mocht niets zien. Niemand mocht het weten. Niemand. Alleen Julia wist het en had haar beloofd dit niet meer te doen. Maar nu ze niet meer bij elkaar waren maakte het niet veel uit wat zij vond. En wat ze elkaar hadden beloofd.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 12:51 am

Wyatt stond heel kalm op. Hij wilde heel erg veel doen, maar Jeremy was de eerste prioriteit. Hij moest nu handelen alsof Jeremy een gewond hert was of iets dergelijks. Waarschijnlijk was die bang voor zijn reactie. Hij liep naar hem toe en pakte zijn arm beet. "Je krijgt nog een infectie als je het niet goed ontsmet." zei hij alleen zacht terwijl hij Jeremy voorzichtig hielp met het verband weer goed doen. Hij wilde veel commentaar geven over Jeremys eerste hulp capaciteiten, namelijk dat hij niet erg goed en efficient was in wat verband aanleggen, maar hij hield het voor zich. Hij dacht niet dat die op commentaar zat te wachten. Toch knaagde het aan hem. Als kind dat altijd door de bossen rende en met wilde dieren contact probeerde te leggen had hij uiteindelijk van zijn moeder geleerd hoe je dit goed moest doen. Namelijk de wond ontsmetten, dan een gaasje, dan watten om vocht op de vangen en daarna pas verband, dat bij onderarmen ook nog langs de duim moest om te voorkomen dat het zou gaan schuiven. Alles wat hij deed was het verband goed doen. "Als je daar comfortabel mee bent kan ik het een keertje goed behandelen, met ontsmettingsmiddel en verband dat niet gaat schuiven en meer bloed aankan." De verwonding besprak hij niet. Dat was Jeremy's zaak. Hij pakte het mes op en trok een gezicht. Waarschijnlijk was die ook niet goed ontsmet. Zo liep Jeremy kans op bloedvergiftiging en infecties. Hij was vooral bezig met zich zorgen maken over wat er van de wonden moest komen dan de wonden. Hoe graag hij daar ook wat aan wilde doen, zou dat niet gaan werken.
---
mijn mams is verpleegkundige hehe, ik ben opgevoed met het correct verbinden van allerlei wonden, en heb EHBO gehad op school, vingers verbinden is een pain in the butt
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 1:01 am

Echt? Dat lijkt mij echt zo handig om allemaal te weten Very Happy
Waarom heb ik nog nooit EHBO gehad op school? Sad
---
Jeremy zijn blauwe ogen waren zo groot geworden als schoteltjes waar je je kopje op neerzet. Zijn handen trilden en dit was echt niet de goede situatie. Waarom moest Wyatt nu weer hier zijn? Gelukkig zag Wyatt de andere wonden niet. Jeremy zat van boven tot onder onder de sneeën en brandwonden. Gelukkig bedekte zijn kleding alles. "Het maakt niets uit... Ik heb vaker infecties gehad." Mompelde de jongen. Vaak kreeg hij er medicijnen voor. Maar eigenlijk interesseerde het hem niet veel als hij zou 'doodgaan'. Niet dat je zo snel stierf in je leven. Echter leek de jongen te bevroren te zijn om Wyatt weg te duwen. Hij bekeek hoe de jongen zijn wonden op een goede manier deed inbinden. Waarom liet Jeremy dit toe? Hij had zichzelf nog niet genoeg gepijnigd. Meer... Hij moest meer pijn. Jeremy hoorde Wyatt zijn suggestie en schudde zijn hoofd. "Is niet nodig... Hoe langer ik er mee rondloop, hoe beter." Jeremy trok gauw het zakmes uit Wyatt zijn handen. Hij deed het mes terug in zijn broekzak. "Je.... je gaat dit toch niemand vertellen hoop ik?" Jeremy zijn ogen waren neergeslagen. Hij wist nu echt niet wat hij moest doen.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 1:29 am

hehe, het betekend wel dat je niet ziek zijn kan faken omdat ze je zo doorheeft.
-----------
Wyatt schudde zijn hoofd. "Het goed verbinden en schoonmaken heeft niets te maken met het helen per se. Het verbinden kan helpen bij het niet ontdekt worden, aangezien het minder snel lekt en niet gaat schuiven. Het schoonmaken voorkomt dat je ziek word. Antibiotica zijn geen wondermiddelen, je kan resistent worden." Hij reageerde niet toen het mes werd teruggepakt. Jeremy was erg defensief momenteel, dat snapte hij. Hij had zichzelf nu uitgezet en vertrouwde op hetzelfde moeder-hen instinct wat hem er ook de eerste keer dat hij Julia had gezien hem ertoe had gebracht haar te helpen. De persoonlijke problkemen waren nu even niet belangrijk. "Ik houd mijn mond, dit is niet mijn geheim." zei hij kalm. Hij keek nog een keer naar het verband. "Ik kan je wel een keer een mini EHBO les geven, dan kan je zelf de boel wat fatsoenlijker verbinden, dan lekt het tenminste niet meer uit tot bloederig verband."
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 1:35 am

Kreeg hij nu echt een lectuur van Wyatt? Echt hilarisch. Maar aan de andere kant waardeerde Jeremy dit wel. Dit betekende namelijk voor hem dat hij vaker zichzelf kon snijden zonder dat mensen het opviel. En met antibiotica had Wyatt wel gelijk. Hij moest nu al vaker een hogere doses hebben omdat hij al jaren dit deed. Slordig, onzorgvuldig en altijd een bloederige bedoeling. Jeremy knikte zachtjes. "Ja graag. Zo hoef ik tenminste niet rond te rennen met verbrand wat telkens losgaat. " Jeremy beet op zijn onderlip totdat hij bloed proefde. Van alle mensen kreeg hij gewoon advies en hulp van Wyatt. Eigenlijk wilde hij dit helemaal niet. Hij deed zijn mouwen weer omlaag. Moest hij de jongen bedanken? "Bedankt..." zei hij zachtjes met zijn ogen naar de grond gericht.
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:05 am

wyatt is een schatje dat een te groot moederinstinct heeft, maar hij is ook erg goed in veel te betuttelend zijn
----------
Wyatt wist ook niet helemaal wat hij nu verder met de situatie aanmoest. Hij had zijn zegje gedaan, wat nu. Een preek over zelfverminking had Jeremy vast en zeker al drie keer teveel gehoord. Hij was blij dat zijn aanbod geaccepteerd werd. Het zou een beetje van de bezorgdheid wegnemen als hij wist dat Jeremy grote kans liep op bloedvergiftiging. Die shit was eng. Zijn zusje had het een keer gehad. In eerste instantie dachten ze dat ze gewoon een griepje had. Ze had op de intensive care gemoeten aan infusen. Hij was nog klein geweest en had het niet gesnapt. Inmiddels wel. In westerse landen ging 30% van de patienten er aan dood. Als Jeremy zichzelf op deze manier perongeluk van kant zou maken zou Julia helemaal niet meer te troosten zijn.
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:19 am

Ja ik merk het Razz
---
Jeremy keek naar Wyatt met zijn blauwe ogen. Hij gleed met zijn tong langs zijn lippen. Zijn mond voelde droog aan. Hij leunde met zijn hoofd tegen de boom met zijn ogen gesloten. Als Wyatt niets ging vertellen was dat een goed teken toch? "Wie was die man waar je laatst mee in bed lag? Ik dacht altijd dat je zo verlegen was om zo maar met iemand naar bed te gaan. Is hij je fuckbuddy?"
Profiel bekijken
Wyatt

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:26 am

Wyatt werd rood toen Jeremy begon over Carlos. "Dat... was, nee is Carlos." Hij beet op zijn lip. "Alcohol helpt." Hij haalde zijn schouders op. Hij had nergens spijt van. Het was nu iets regelmatigs aan het worden tussen hen, daar had hij niets op tegen. "Soort van. Het zit een beetje tussen dat en friends-with-benefits in." Hij dacht na. Wat waren hij en Carlos eigenlijk. Fuckbuddys kwam in de buurt. Je zou kunnen zeggen dat hij Carlos' bootycall was. "Ik heb eigenlijk niet echt een goed idee wat we zijn, wat hij is." Carlos was een lekkerding en wilde met hem naar bed, hij ging niet klagen.
Profiel bekijken
Jeremy

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   zo sep 15, 2013 2:32 am

Jeremy zijn mondhoeken gingen iets omhoog toen Wyatt zijn gezicht rood werd. "Carlos. Wat komt mij die naam zo bekend voor. Weet je zeker dat jij de enige bent waar hij mee naar bed gaat?" Jeremy opende zijn ogen om Wyatt aan te kijken. "Friends-with-benefits. En sinds wanneer drink jij? " Wyatt was in een korte periode erg veranderd. Hij deed allemaal dingen wat hij eerst niet deed. "Misschien wordt het nog wel wat tussen jullie. Dit betekent dat je geen gevoelens voor mij hebt niet waar? Vast ook nooit gehad. Ben ik toch mooi ingetrapt in je leugens." Hij gleed met zijn vingers door zijn haren. Deed zijn kap van zijn hoofd af. "Het is trouwens uit tussen mij en Julia." zei hij op een simpel toontje. Julia... Hij begreep nog steeds niet waarom het zo had moeten verlopen. Maar Jeremy had ook niet stilgezeten. Hij was zelf ook met een jongen naar bed geweest.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard   

De boomgaard
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: