Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Bloemenveld

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 1:42 am

Een eindje lopen van de school ligt een prachtig uitgestrekte vlakte vol met bloemen. Er staan voornamelijk klaprozen, maar ook zonnebloemen, viooltjes, hyacinten en nog veel meer soorten. De zonsondergang is hier prachtig. Het is de perfecte plek voor een romantische picknick, of om gewoon even te genieten van al de heerlijke geuren van de bloemen.

Het Bloemenveld Oj86
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 4:41 am

Uiteindelijk zakte ze zuchtend tussen de bloemen neer. Ze streek haar jurkje glad en pakte haar flesje water. Rustig dronk ze ervan. Ze zou een date hebben met Jeremy en ze had gevraagd aan Caleb of hij een drankje wilde doen. Het enige waar ze nu echt naar uit kek was haar vrijdagavond etentje met Merlin. Hij zou vast lachen als hij zou horen hoe ze zichzelf op deze manier toch in de rompslomp van de liefde had geholpen. Ze liet zich achterover zakken en ging liggen. Rustig begon ze te kijken naar de wolken en ze keek naar de figuurtjes die ze vormden. Zacht beet ze op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 6:13 am

Jonah liep rustig richting het bloemenveld. Hij keek voor zich uit, het uitzicht was prachtig. Julia lag tussen de bloemen, en Jonah glimlachte. Hij had wel zin om even met iemand te kletsen. Zijn tas plofte naast haar hoofd neer waarna Jonah bij haar ging zitten. "Hey Julia. Alles goed?" Vroeg hij glimlachend. Voorzichtig plukte hij een bloemetje en begon de blaadjes eraf te trekken. "Ik hoop niet dat ik je stoor, anders ga ik weer hoor." Zei hij. Jonah voelde zich best goed vandaag, dat was ook te merken. Hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 6:30 am

Julia keek verbaasd op en keek Jonah aan. Rustig kwam ze weer overeind en kamde met haar vingers wat bloemen uit haar krullen. "Oh nee hoor, ik kan wel wat afleiding gebruiken." Zei ze glimlachend en vrolijk. Inmiddels had ze, mede door Merlin, een ander beeld gevormd van Jonah. Ze had hem al aardig gevonden maar wilde Merlin heel erg graag gelukkig zien dus ze hoopte zo dat het wederzijds was voor Merlin. Vrolijk keek ze Jonah aan. "Op wat.. Tja, rare gebeurtenissen na is alles goed en met jou?" Vroeg ze hem vrolijk en ze keek hem genietend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 6:57 am

"Gelukkig, want ik ben de.. perfecte afleiding." Hij zwiepte zijn haren grappend naar de zijkant en wenkte zijn wenkbrauwen. "Met mij gaat het prima!" Jonah grijnsde. "Maar, rare gebeurtenissen, vertel?" Vroeg hij nieuwsgierig. Hij probeerde zo leuk mogelijk over te komen, omdat Julia een vriendin van Merlin was. Zou ze hem wel aardig vinden? Hij hoopte van wel. "Ik vind niks raar, geloof me. Ik had vrienden... Die maakte nog eens rare dingen mee!" Hij glimlachte naar Julia. Ze zag er erg mooi uit, zo tussen de bloemen. Jonah mocht haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimema aug 12, 2013 7:42 am

Ze ha even moeten lachen om wat hij deed met zijn haren en keek hem vrolijk aan. "Nou ja het is niet raar maar heel toevallig. Weet je nog dat ik verteld had dat ik elke vrijdag met Merlin ergens uit eten ging? Wel we hadden het zo ergens over en toen zei ik dat ik blij dat ik nog geen last had van allerlei liefdesrompslomp. Maar nu, niet veel later heb ik er alweer te maken. God ik ben zo slecht in de liefde." Zei ze tegen hem en ze moest even grijnzen. Ze wist evengoed van alle liefde van Merlin voor Jonah maar daar sprak ze maar niet over. Met een glimlAch keek ze hem vrolijk aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedi aug 20, 2013 8:36 am

Merlin lag languit in zeester-houding in het veld naar de sterren te kijken. Zijn broer had hem alles over de verschillende sterrenbeelden geleerd en het kalmeerde hem vreselijk. Hij was kapot van Jonah, of eigenlijk van het gebrek aan Jonah. Hij was nog steeds boos, natuurlijk, maar hij hield echt van die stomkop. Het was een week sinds zijn borstoperatie en dat had hem wat vrolijker gemaakt, wat hem boos maakte was dat de doktoren hem meteen helemaal hadden gedaan als hij "emotioneel stabieler" was geweest. 'Emotioneel stabieler, bullshit.' zei hij in zichzelf, hij plukte een klaproos en keek naar hoe de blaadjes eraf vielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedi aug 20, 2013 9:36 am

Jonah was aan het lopen door het bloemenveld. Het perfecte moment om even na te denken. De zon was al bijna onder aan het gaan, maar was nog wel fel. In de verte zag hij iemand liggen, tussen de bloemen. Hij kwam iets dichterbij en het was Merlin. Tuurlijk moet hij hier nu op dit moment zijn, hoe voorspelbaar. Lot kon ze niet uit elkaar houden. Jonah voelde zich sinds het incident bij de zwemvijver meer dan kut. Hij praatte niet meer, at nauwelijks, ging niet meer uit. Zijn therapeut had hem zelfs een medicijn meegegeven tegen de stress. Ondanks dat Jonah er tegenop zag, moest hij toch ooit een keer met Merlin gaan praten. Ze ontweken elkaar al dagenlang. Zijn hartslag begon sneller te slaan naarmate hij dichterbij kwam. Daar stond hij, voor Merlin's neus. "Hallo, Merlin." Zei hij kalm, maar met een kleine trilling in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedi aug 20, 2013 9:49 am

Merlin had niet gemerkt dat er iemand aankwam tot hij een stem hoorde. Eerst dacht hij dat hij zich weer verbeelde dat Jonah er was, maar toen hij opkeek was het echt Jonah. 'Oh, hallo.' zei hij voorzichtig. Hij ging rechtop zitten en schraapte zijn keel. 'Dus, hoe gaat het met je?' vroeg hij, al klonk hij niet zo geïnteresseerd als ongemakkelijk. Natuurlijk kon hij zien dat het Jonah slecht afging. Hij onderdrukte een gaap en bedacht zich opeens dat hij moeilijk tot niet sliep en wallen had tot tokyo. De laatste paar dagen had hij ook meer gedronken dan goed voor hem was. Hij wilde Jonah in zijn gezocht slaan maar tegelijkertijd wilde hij deze zoenen, nee, hem gewoon hebben daar in het bloemenveld. Hij proeerde die gedachte zo snel mogelijk van zich af te schudden, Jonah was ten slotte vreemd gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedi aug 20, 2013 10:43 am

Jonah was verbaasd dat hij het vroeg. Net alsof het hem nog zou boeien. "Prima." Hij ging zitten en keek naar Merlin, die er zelf zo te zien ook niet al te goed aan toe was. Zijn grote oogjes waren omcirkeld met donkere kringen, en hij zag een beetje pips. Misschien had hij gewoon de griep. "Luister, ik denk dat we moeten praten. Vooralsnog ga ik niks goed praten, maar ik kan het gewoon niet van me af zetten. Het spijt me echt, Merlin. Ik verwacht niet dat je me ooit gaat vergeven." Al hoopte hij er wel op. "Ik heb natuurlijk geen goed excuus waarom ik het gedaan heb, ik weet het zelf ook niet. Ik wou dat het niet gebeurd was, maar het is mijn eigen schuld." Jonah had tranen in zijn ogen, alle emotie die hij de laatste tijd had zitten opkroppen kwam naar buiten. Hij deed erg zijn best zijn tranen achter te houden. Het deed hem zoveel pijn. Hij wilde nu eigenlijk alleen maar in zijn armen kruipen, en doen alsof er nooit iets gebeurd was. Maar zo werkt het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimewo aug 21, 2013 8:31 am

Merlin glimlachte zwakjes, hij was blij om te horen dat het Jonah speet. 'Luister Jonah, ik zeg niet dat ik je niet ga vergeven, al weet ik dat ik het niet ga vergeten. Ik weet zelf heel goed dat ik nog van e hou, maar ik ben vreselijk boos en teleurgesteld.' hij mompelde steeds meer en het kwam vast niet zo sterk over. Hij lachte kort en schamper, 'Wou je dat het niet gebeurt was? Oh dat is me nou een goede reden waarom je het gedaan hebt! Kom op, Jonah dat gaat het niet goedpraten. Bewijzen dat het niet opnieuw zou gebeuren, dat helpt.' dit zei hij in tegendeel hard en betuttelend. Ja, hij wilde Jonah een tweede kans geven, natuurlijk wilde hij dat. Ergens wilde hij vertellen van zijn operatie, maar Jonah wist het nog niet en hij zou net zo goed kunnen besluiten dat hij Merlin toch niet zo graag terug wilde. Daarbij was dit niet het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimewo aug 21, 2013 11:04 am

Jonah keek hem aan. Hij wilde erop ingaan, het feit dat hij niet eens iets goed wílde praten. Maar hij moest zich toch voor een keer over zijn arrogantie heen zetten, wilde hij Merlin nog als vriend houden. Het erge was nog, dat hij niet kon bewijzen dat het niet weer gebeurde. Jonah was een roekeloos kind, al helemaal wanneer hij zijn best deed om het niet te zijn. Zijn brein werkte hem altijd tegen. "Ja." Mompelde hij zachtjes. Hij beet hard op zijn lippen om Merlin niet tegen te spreken, want dat is wat hij normaal had gedaan. Maar hij zette zijn trots opzij en kon alleen maar zijn excuses aanbieden. Meer was er ook niet te doen. "Hoe moet ik dat ooit zien te bewijzen? Ik heb geen recht meer op jouw vertrouwen, laat staan je liefde." Hij keek naar beneden en dacht na over wat hij net zei. Het kwam allemaal zo zeikerig over, hoe hij dingen bracht. Jonah hield van een beetje overdrijven, dat was te merken. "Je hoeft me ook niet te vergeven. Weet je wat? Doe het maar niet. Ik zat fout, en jij verdient beter! Vergeet alles, alles wat ik tegen je zei. Alles wat je voor me voelde. Ik hou van je Merlin, maar ik kan dit niet." Jonah's stem schoot omhoog van emoties. Alle schuld lag bij hem, en hij wist het. Hij zou nooit meer Merlin aan kunnen kijken zonder zich schuldig te voelen. Hij staarde voor zich uit, terwijl de zon bijna onder de horizon was weggezakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimewo aug 21, 2013 11:15 am

Merlin kreeg nu zelf ook tranen in zijn ogen. 'Maar je hebt het wel, je hebt mijn liefde...' hij begroef zijn gezicht in zijn handen en schreeuwde bedempt. 'Ik wíl je vergeven!' hij hief zijn hoofd weer op, 'Ik ben er alleen nog niet klaar voor. Waarom begrijp je nou niet dat ik zielsveel van je hou en dat nooit zou veranderen!' hij balde zijn vuisten en keek weg van Jonah. 'En nu zeg je dat ik dat even moet vergeten? Niet alles draait om jóu, jij bent niet het slachtoffer.' zei Merlin en hij zuchtte. Hij begreep best dat Jonah er ook kapot van was dat hij boos op hem was en wat hij had gedaan, hij begreep gewoon niet waarom hij alles weg wilde gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimezo sep 01, 2013 8:33 am

Cam had zijn gitaar meegenomen vanaf zijn appartement. Hij had niet zo de behoefte om in die ruimte te gaan spelen en was opzoek gegaan naar een wat rustigere plek. De omgeving waarin hij zich nu bevond was perfect. Aan de rand van een groot bloemenveld, zo ver als je kon kijken strekte de bloemen zich uit.
Het was al aan het einde van de dag dus in de verte kon je de zon zien ondergaan, het was zeker een romantische plek. Tenminste als je er met de juiste persoon zou zijn. Hij was gaan zitten en had kort zijn ketting aangeraakt. God maakte mooie dingen vond hij, hij kon eindeloos van alle creaties genieten. Daarna had hij zijn gitaar op zijn schoot gepakt en was begonnen met het stemmen. Het was lang geleden dat hij had gespeeld dus was het hoog nodig dat de gitaar gestemd werd. Sommige deden dat met een of ander apparaat, Cam had daar het geld niet voor en deed het enkel met zijn gehoor, iets wat altijd goed ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimezo sep 01, 2013 9:53 pm

Elise stopte haar martelboekje in haar tas. In een apart vakje wat mensen niet gelijk zouden kunnen vinden. Haar witte lokken vielen als een waterval over haar schouders. Dit keer was het gewoon wit zonder kleurige plukjes. Ze droeg een oversized shirt met 'verfvlekken' erop. Zo was het gedrukt. En daaronder een grijze legging. Daarbij droeg ze allemaal vleurige sieraden. Echt een beetje scene stijl. Haar ogen waren zwaar opgemaakt waarbij haar blauw/grijze ogen niet veel opvielen. Ze liep richting het bloemenveld om wat te gaan tekenen. Tot nu toe had ze niemand gevonden die haar interesse deed opwekken om te tekenen. Portretten waren haar specialiteit. Ze vond het leuk om personen te tekenen omdat iedereen anders was. Niemand was hetzelfde. Uniek op hun eigen manier. Het meisje kwam het bloemenveld opgelopen waar niemand te bekennen was.
Voor nu.
Zij ging lekker tussen de bloemen zitten en pakte haar schetsboek. Ze nam een van de zachte patloden om eerst lichte schetsen te maken. Ze gebruikte altijd verschillende potloden om te tekenen. Ze was zo geconcentreerd dat het meisje echt schrok toen zij geluid hoorde van een gitaar. Ze keek over haar schouder en iets verder zag zij jongen zijn gitaar stemmen. Gelijk voelde zij haar vingers tintelen. Elise wilde hem tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedo sep 05, 2013 8:03 pm

Je schrijft fleurig toch met een f? Smile
_____________
Cam was geconcentreerd bezig dus hij had eerst niet door dat er nog iemand in het bloemenveld was gaan zitten. Totdat hij klaar was met het stemmen van zijn gitaar, daarna keek hij namelijk op en viel zijn blik op een meisje dat naar hem keek. Ze zag er een beetje apart uit vond hij, niet dat hij er iets van liet merken want iedereen had zo zijn eigen ding. Hij bestede niet echt veel aandacht aan het meisje omdat het er niet uitzag dat ze aandacht aan hem wilde besteden. Dus richtte hij zich weer op zijn gitaar en begon rustig te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedo sep 05, 2013 8:48 pm

Inderdaad! Bedankt voor de correctie :O
Hoe kom ik erbij dat je het met een v schrijft? ziet totaal niet uit Razz
----
Elise durfde niet. Zij ging niet zo maar iemand tekenen zonder het eerst te vragen. Echter leek de jongen zo geconcentreerd bezig te zijn dat Elise hem niet wilde storen. Maar ze had al zolang geen inspiratie meer gehad om een persoon te tekenen. Dit moest gewoon gebeuren. Geen twijfelen aan. Het meisje schrok wanneer hun ogen elkaar ontmoeten. Gelijk keek ze naar haar schetsboek. Ownee... Hij moest zeker denken wat een freak. Dat dachten ze allemaal. Ze nam diep adem en ging het toch vragen. Niet geschoten was altijd mis. En nee heb je, ja kun je krijgen. Maar hoe zou ze het subtiel vragen zonder dat hij argwanend werd. Want je kreeg niet dagelijks de vraag om getekend te mogen worden. Alleen zijn junkbeenderen... Ja die trokken haar de meeste aandacht. Zo krachtig. Welgevormd. Voordat ze het wist stond ze al voor hem. Misschien hem eerst complimenteren over zijn gitaar spelen? Elise moest dit subtiel aanpakken. "Sorry..." Zei ze met een onzeker stemmetje. "Je kunt heel mooi gitaar spelen." WTF. Ze leek wel een stalker. Dit ging de verkeerde kant op. Het liefst rende zij nu zo hard mogelijk weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedo sep 05, 2013 9:12 pm

haha misschien een typfout geweest? Heb ik ook wel eens Razz
Ow yay fijn zo'n brand in zevenaar -.- mogen we met dit weer heerlijk alles dicht doen en binnen blijven zitten.. zucht Sad
_____________
Cam bestede niet zoveel aandacht aan het meisje en ging redelijk op in zijn gitaarspel, dat deed hij altijd omdat zijn hart lag bij het spelen. Nouja het lag meer bij koken maar gitaar spelen was een goede tweede. Toen het meisje naar hem toe kwam lopen keek hij op waardoor de melodie werd verbroken. 'Dankjewel,' zei hij tegen haar toen ze een compliment maakte. Hij vond haar er nog steeds vreemd uitzien maar verder had hij niet echt een mening over haar. Misschien was het wel een heel aardig meisje? Toen realiseerde hij zich weer waar hij was, onwaarschijnlijk dat hier echt lieverdjes op school zouden zitten dacht hij toen redelijk verbitterd. Hadden zijn ouders hem niet gewoon naar een normale kostschool kunnen sturen? Nee, stop, het was niet hun schuld. Cam had het zelf ook prima gevonden om weg te gaan uit het huis dat zoveel herinneringen bevatte, hij had gedacht dat zover weg van huis hij niet aan Miranda zou denken. Helaas was er dat meisje dat zoveel op haar leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimedo sep 05, 2013 9:29 pm

Meen je niet?
Met deze hitte?
Bah Sad
Wat een pech weer.
---
Ze drukte haar schetsboek dichter tegen zich aan. Zijn blik in zijn ogen vertelde haar genoeg. Het kon haar niet zoveel schelen. Ze hield van haar stijl. Van haar witte lokken, haar opgemaakte ogen en kledingstijl. Wat anderen ervan vonden interesseerde haar niet veel. Althans zo kwam zij over. Integendeel. Elise was iemand die wel dingen naar zich toe trok. Ze probeerde onschuldig te glimlachen. Hij moest haar echt wel vreemd vinden. Ochja. Wie vond dat niet? Mensen die net zoals haar deden kleden. Net zoals haar zo'n stijl hadden. "Umh.... Dit klinkt een beetje raar maar zou ik jou mogen tekenen? Mijn specialiteit is portretten tekenen. En...en..." Elise probeerde niet te stotteren. Dat kwam ook zo stom over. Hopelijk zou ze ook niet gaan blozen. Dat zag je bij haar zo snel. Ze opende haar schetsboek en liet een portret zien. "En sommige mensen wil ik gewoon heel graag tekenen. Vastleggen. En ik zou het echt een eer vinden om jou te tekenen terwijl je gitaar speelt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:49 am

Het was gelukkig al snel voorbij want de rook trok anders weg ofzo XD
___________
Cam glimlachte naar het onbekende meisje. Ja, hij vond haar stijl raar maar hij had besloten er niet over te beoordelen voordat hij haar beter kende. Zijn ogen straalde een bepaalde openheid uit, iets wat hij niet echt onder controle had maar meestal werden mensen zekerder van zichzelf als hij zo'n houding aannam.
Toen ze haar vraag stelde hield hij zijn hoofd iets schuin. Het was een vreemd verzoek, maar ergens paste het wel bij dit meisje. Hij knikte langzaam. 'Natuurlijk mag je me tekenen,' zei hij toen langzaam. Hij wist niet goed welke houding hij nu aan moest nemen. Moest hij vereerd zijn dat iemand hem wilde tekenen? Of moest hij zo hard als zijn benen hem konden dragen weg rennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:22 pm

Oké Smile maar hoe zit het nu eigenlijk met school?
Mis je echt veel? Krijg je geen achterstanden enzo?
----

De jongen leek te twijfelen. Zijn ogen spraken boekdelen. Ze wist precies wat hij dacht. Hij vond haar verzoek vreemd. Haar vreemd. Echter leek hij het te accepteren. Tja er liepen aparte figuren rond en zij was er eentje van. "Je hoeft je echt niet ongemakkelijk te voelen. Don't worry. Het hoeft ook niet vandaag. Misschien een ander keertje. Maar misschien kan ik mijzelf beter eerst voorstellen." Ze stak haar hand naar hem uit. "Ik ben Elise." Ze schonk hem een lieve glimlach. Hopelijk zou hij zich meer op zijn gemak gaan voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Bloemenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bloemenveld   Het Bloemenveld Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Bloemenveld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: