Robinsons´ academy

for the uncontrolable child

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De zwemvijver

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jace

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 11-08-13

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 11:39 am

Jace voelde haar kippenvel onder zijn vingers en bleef zijn hand in rondjes over haar schouder bewegen. Het was gemakkelijk, zo gemakkelijk dat het bijna saai werd. Thuis in LA had hij waarschijnlijk de moeite niet genomen met een meisje als Julia. Maar de laatste tijd had hij zich zo verveeld dat dit een heel welkome afwisseling was. Hij wist nog niet precies wat hij zou doen als hij klaar met haar was, maar dat zou hij dan wel zien. Voor nu bleef hij alleen maar zijn hand bewegen. Hij wist dat Julia hem aankeek, en op een gegeven moment keek hij ook terug. Haar ogen keken naar hem alsof hij een of ander wonder was. Hij had daar geen problemen mee en vond het zelfs wel een beetje grappig.
Hij boog zich iets voorover en drukte zijn lippen iets boven haar sleutelbeen, tussen haar nek en schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Julia.

Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 11:52 am

Julia genoot ervan. Ze kende dit niet, omdat ze dit nog nooit meegemaakt had. Nog nooit had iemand ook maar een poging gedaan haar op deze manier aan te raken. Het was dan ook onwennibg voor haar. Doch voelde het fijn en goed. Ze kon niet stoppen met hem bekijken en glimlachen. Tot ze zijn lippen voelde. Haar ogen werden groot van verbazing en haar wangen werden vuurrood. Ze zou niets hoeven zeggen om duidelijk te maken dat dit haar nog nooit overkomen was en dat hij haar overweldogde en verheerlijkte met dit gebaar.

--
Zit op mobiel dus stukjes kunnen korter zijn.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 12:02 pm

Jace trok zich terug en keek Julia een paar seconden aan voordat hij haar losliet. Hij bleef wel gewoon zitten waardoor hun benen nog steeds tegen elkaar lagen. Maar hij wilde zien wat ze zou doen. Hij hoefde niet te vragen of ze dit fijn vond, de manier waarop op hem reageerde vertelde hem genoeg. Waarschijnlijk zou hij alles kunnen doen en ze zou het hem zou zonder er over na te denken laten doen. Dat was gevaarlijk, voor haar, om zoveel vertrouwen in hem te plaatsen. Hij verwachtte niet dat ze veel zou doen of durven. Maar hij wilde weten hoe passief of hoe actief ze was. Ook vond hij het leuk om haar te verwarren, misschien zou ze zelfs denken dat hij haar om wat voor reden dan ook niet wilde.
~
Is goed, ik ook
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 12:08 pm

Julia was opniuw verbaasd toen ze losgelaten werd. Maar ze kon erdoor al wel weer helderder denken. Haar wangen waren rood. Vanwege verlegenheid en onzekerheid. En nu was het wat minder geworden. Enerzijds wilde ze hem heel graag kussen maar andere kant.. Ze kende enkel zijn naam en dit mocht natuurlijk niet fout aflopen. Ze was maagd en wilde dat behouden tot de juiste persoon. Zachr nam Julia zijn hand toen maar vast en ging tegen hem aan zitten. Meer deed ze ook nog niet, dat zou ze niet aankunnen.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 12:19 pm

Jace had ongeveer zoiets verwacht. Hij keek naar hun handen en verstrengelde zijn vingers met de hare. Ergens diep in zijn achterhoofd was hij zich ervan bewust dat de manier waarop hij op dit soort dingen reageerde niet normaal was. Het zou toch zeker de bedoeling moeten zijn dat hij iets voelde. Maar hij besteedde er weinig aandacht aan, want net als Julia, net als wat de mensen op deze school van hem dachten, kon het hem niets schelen. Die gedachtes verdwenen sowieso toen hij naar haar toe leunde en iets deed wat hij al even had willen doen, en waarvan hij dacht dat zij ook wilde dat hij het deed. Zachtjes kuste hij haar en wachtte op haar reactie, en of ze wel zou reageren en niet als versteend zou wachten tot hij het initiatief weer nam.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 7:23 pm

Het was fijn dat hij hun vingers verstrengelde. Het gaf haar een kriebelend gevoel in haar buik. Zacht hield ze zijn hand dan ook vast. Het was apart hoe ze zich zo liet betoveren door een jongen die ze eigenlijk maar net kende. Maar Julia duwde doe gedachte weg, nee. Ze wilde betoverd worden. Al was het alleen maar voor haar eigen zelfvertrouwen dat ze besefte dat mensen haar wel wilden en mooi vonden. Dat kwam zeker toen ze zijn lippen voelde. Ze glimlachte een beetje waarna ze zacht met hem mee kuste. Zijn lippen leken een zoete smaak te hebben en genietend sloot ze haar ogen. Als het een ding was waarin ze niet hopeloos was, dan was het zoenen.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 10:58 pm

Jace hield niet zo van het zachte, lieve gedoe. Het handen vasthouden deed hem niks en het tempo was hem te langzaam. Maar het was duidelijk dat Julia dit wel fijn vond en al kon het hem niks schelen wat zij vond of voelde wilde hij haar niet afschrikken. Geduld, geduld, zei hij in gedachten tegen zichzelf. Hij kon heel geduldig zijn maar daar had hij niet altijd zin in.
Hij glimlachte licht toen Julia vrijwel meteen met hem mee kuste. Mooi, al was het altijd leuk om de eerste te zijn zou hij geen geduld hebben als dat nu het geval zou zijn. Voorzichtig trok hij haar wat naar zich toe zodat ze niet langer naast elkaar zaten, maar zodat Julia half op zijn schoot zat.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   zo aug 11, 2013 11:23 pm

Julia genoot van zijn heerlijke lippen. Toen ze naar hem toegetrokken werd maakte ze zich niet los, integendeel. Ze kwam op zijn schoot zitten en kuste door. Ze legde haar armen om zijn hals en kroop dicht tegen hem aan. Ze zat helemaal op zijn schoot en ze genoot ervan dat hij haar kuste. Genietend bleef ze dicht tegen hem aan zitten. Hoewel ze hem de leiding liet hebben deed ze dit maal gewillig met hem mee. Ze liet haar hand door zijn nog natte haren gaan en ze hield ze zacht vast. Glimlachend kuste ze toen weer door, ze kon niet van hem af blijven, hij was zo heerlijk vond ze.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 12:31 am

Jace had zijn handen stevig op Julia's middel liggen. Het was prettig dat hij niet meer alles hoefde te doen, hij had wel nog steeds het initiatief, en was ook niet van plan dat te laten veranderen. Nu hij er zeker van was dat Julia niet zou schrikken of hem tegen zou houden veranderde hij de kus wat. In plaats van voorzichtig en teder te zijn kuste hij haar wat ruwer en sneller. Ook opende hij zijn mond iets en wachtte tot zij hetzelfde zou doen.
Het gaf hem een fijn gevoel dat hij dit kon doen, dat hij haar in zo'n korte tijd zover had gekregen. Dat maakte hem nieuwsgierig naar hoever hij precies met haar zou kunnen gaan voordat ze hem zou stoppen. Hij vond dat nog bijna leuker dan het kussen zelf.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 12:48 am

Julia zat dicht tegen hem aan. Ze kuste mee met hem en na even voelde ze aan dat hij ruwer en sneller was. Ze opende haar mond en liet haar tong langs het zijne glijden. Ze greep zacht zijn haren vast. Ze genoot van hem, daar kon ze niets aan doen maar ze zou niet te ver gaan. Niet veel verder dan dit. Ze zou haar waardigheid behouden en bovendien kende ze hem net. Julia hield haar ogen gesloten en hield haar armen om zijn hals. Zijn lichaam was aangenaam warm en dat maakte dat ze genietend tegen hem aan zat. Nee, verder dan dit zou ze inderdaad niet gaan. Julia was niet zó wild dat ze dat deed. Zoenen vond ze oké maar meer niet.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 1:53 am

Jace liet een van zijn handen omlaag glijden, langs haar lichaam en over haar kont tot hij op haar bovenbeen lag. Hij merkte opnieuw hoe hij overal haar botten kon voelen, ze was niet veel meer dan bot met een laagje huid er omheen. Als hij niet met iets anders bezig was geweest had hij willen vragen of dat was waarom ze op Robinsons zat. Hij dacht niet dat ze er graag over wilde praten, maar hij wilde het weten en dan maakte het niet uit wat zij wilde. Nu realiseerde hij zich ook, hoe licht ze wel niet was. Ze zat dan wel op zijn schoot, hij voelde dat bijna niet. Maar toen hij haar tong bij de zijne voelde waren zijn gedachten weer bij de zoen. Hij trok zich terug om daarna meteen zijn lippen tegen haar kaak te drukken. Zijn adem was iets versneld, maar nog steeds gecontroleerd. Hij vond het allemaal goed zolang hij nog maar controle had over zichzelf en de situatie.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 4:31 am

Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden en haar wangen werden wat rood. Ze kon er vreselijk van genieten en ze keek misschien een beetje verbaasd toen hij de zoen verbrak maar op het moment dat ze zijn lippen tegen haar kaak voelde beet ze even op haar onderlip. Ze liet haar hand door zijn haren glijden en keek genietend naar hem. Ze durfde zijn hoofd niet verder te bewegen, ze wist dt ze zich los moest maken als het zo ver zou komen en ze vroeg zich af of het zover zou komen, ze dacht het niet want de meeste niet van haar botten gediend. Ze liet haar ondlip weer los en een genietende zucht ontsnapte aan haar mond. Ze keek genietend naar hem, hij was heerlijk overweldigend.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 6:46 am

Jace plaatsten een aantal kusjes in Julia's nek terwijl zijn hand weer omhoog gleed. Toen deze bij de onderkant van haar bh aankwam stopte hij en keek hij haar aan. Normaal zou hij hier de moeite niet voor nemen en eerlijk gezegd irriteerde het hem behoorlijk dat hij dat nu wel moest doen. Maar hij wist heel goed dat Julia dit niet gewend was en er een grote kans was dat ze hem anders weg zou duwen. Dus de kunst was nu om haar zover te krijgen dat ze dat niet zou doen. Jace wist dat hij grote, bruine puppieogen had en ook wat hij daarmee voor elkaar kon krijgen. Met zijn hoofd iets schuin keek hij haar vragend aan. Hij zorgde ervoor dat zijn ogen lief en betrouwbaar stonden. Alsof hij iemand was die je nooit maar dan ook nooit iets aan zou doen.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 7:01 am

Julia genoot er zeker van, tot het moment daar kwam dat zijn handen bij haar bh aankwamen sloeg de twijfel toe. Ze keek hem aan, zijn ogen stonden zo betrouwbaar en lief. Ze beet onzeker op haar onderlip. "Ik.. Ik denk niet dat ik dit kan Jace." Fluisterde ze onzeker. Ze keek hem aan en slikte. "Sorry, ik denk dat ik beter kan gaan." Fluisterde ze bang. Zijn armen lagen nog om haar heen en ze gleed half van zijn schoot af. Onzeker en nerveus keek ze naar Jace. "Sorry," zei ze opnieuw. Ze maakte zich desondanks niet zo snel uit de voeten als ze zou moeten. Ze twijfelde en dat was aan alles te zien. Als hij een beetje moeite deed zouhij haar overhalen.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 7:58 am

Jace moest op de binnenkant van zijn wang bijten om zijn gezicht neutraal te houden en niet de teleurstelling die hij voelde te laten zien. Dit betekende niet dat hij niet zou krijgen wat hij wilde, maar wel dat hij er extra moeite voor zou moeten doen. "Waarom niet?" vroeg hij op een zachte en lieve toon. Het liefst zou hij al die praten gewoon overslaan, maar hij had wel door dat als er iets was dat niet zou helpen het wel dwang was. Hij had alleen niet zo heel veel geduld meer over. "Nee, wacht, niet gaan." Hij pakte haar bij haar pols, iets steviger dan hij van plan was geweest, maar zijn geduld begon dus op te raken. "Vertrouw je me niet?" Hij keek haar weer aan met grote ogen.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 8:10 am

Julia keek hem aan. Ze keek stilletjes en onzeker in zijn ogen. Op het moment dat ze had willen gaan had hij haar vast gepakt. "Jawel, maar ik ken je net. Ik kan niet.. Ik kan mijn maagde-" ze stopte met praten en keek beschaamd weg. Ze kon dit niet hoewel ze wel weer op de grond zakte en naar hem keek. "Sorry dat ik dit zo verpest heb." Zei ze zacht. Ze keek hem aan en bleef bij zitten, haar hand gleed naar haar schouder en ze pluktre aan haar bh randje. Er lag twijfel in haar houding en ze keek naar Jace. Ze slikte en keek naar hem en toen naar het water, ze had alles verpest maar ze liet zich vaat houden door hem. Iets weerhield haar om weg te lopen.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 9:01 am

Ik verontschuldig alvast voor Jace's gedrag...
~~~
Jace streelde teder over Julia's wang en bleef haar vooral aankijken. Als hij het oogcontact zou verbreken dacht hij dat ze zo weg zou zijn, het voelde een beetje alsof hij haar aan het hypnotiseren was. En hij had het gevoel dat hij haar bijna zo ver had, nog maar even en dan- Hij werd uit zijn gedachten gehaald toen Julia bijna zei dat ze maagd was. Even wist hij niet wat hij moest zeggen, en dat gebeurde Jace bijna nooit. Hij wist ook niet precies wat hij moest doen. Ja, het was leuk om de eerste te zijn voor een meisje, maar aan de andere kant ging dat nooit goed. Er was altijd pijn en soms zelfs bloed en daar had hij nu echt het geduld niet voor. Hij liet haar los en zijn ogen verloren de lieve blik die hij zolang had vastgehouden. "Is dat niet ongemakkelijk," zei hij op een droge toon. "Het was leuk om je te ontmoeten, denk ik," zei hij terwijl hij overeind kwam. Hij haalde een hand door zijn natte haren. Die woorden waren niet willekeurig, hij had ze heel precies gekozen. Als hij geen lol met haar kon hebben op een andere manier moest het maar zo. Dit was toch leuker en hij dacht niet dat het veel moeite zou kosten Julia pijn te doen.
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 9:18 am

Ahww

Julia was onzeker blijven zitten. Ze keek hem aan toen ze losgelaten werd en ze zag dat er geen lieve blik meer was. "Hoebedoel je?" Begon ze nerveus. Ze pakte haar jurkje en trok die snel aan. Haar schoenen nam ze in haar hand. Ze stond voor hem. "Is dit nu zo'n einde? Omdat ik het nog nooit gedaan heb en niet de behoefte heb om dat hier met jou te delen?" Raadde ze. Ze deed haar haren achter haar oren en keek hem aan. Julia werd echt niet snel boos maar als je haar pijn deed stond ze haar mannetje wel en kon ze zeker goed gebekt zijn. Haar ogen keken kil naar hem. Wat was ze blij dat ze er niet in mee was gegaan met hem want dan had ze hier nu pijnnliggen lijdeen bij iemand die haar niet eens echt wilde. Nee dit hoor niet.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 9:33 am

Jace was niet onder de indruk van Julia's boosheid, oke hij had het niet verwacht maar het was niet iets wat hij niet aankon. Hij trok zijn shirt aan dat meteen aan zijn huid plakte omdat hij nog niet droog was. "Je zou me dankbaar moeten zijn," zei Jace bijtend, "ik had je zover kunnen krijgen, dat weet jij ook. En als ik dat had gedaan had je pijn gehad, want de eerste keer is niet fijn voor een meisje." Al klopte wat hij zei in principe kon het he niets schelen dat Julia pijn zou hebben gehad. Hij had alleen geen zin in daar mee om moeten gaan. "En doe maar niet zo beledigd, er zijn zat meisjes die graag met je van plaats zouden ruilen."
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 9:46 am

"Dan had je maar een van die meisjes moeten kiezen. Meisjes die wel graag in het wild een onbekende toelaten. En misschien had je me zover gekregen maar daar had je veel moeite voor moeten doen en daar ben jij toch niet toe bereid." Ging ze tegen hem in. "En ik ben je niet dankbaar, ik moet het toch een keer meemaken niet waar? Zo bang ben ik niet voor die pijn. Ik heb al zat pijn gehad dus dat kan er ook nog wel bij." Zei ze en ze keek hem aan. "Ik hoop voor je dat je een ander meisje vindt. Wnat ik wil dat je uit mijn buurt blijft freak." Zei ze nog. Ze streek haar haren weg en draaide zich toen weg zodat ze terug kon lopen naar de school.
Profiel bekijken
Jace

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 10:33 am

Jace lachtte kort, maar er zat geen vreugde in zijn lach, alleen maar kilte. "En jij bent natuurlijk compleet anders," zei hij zwaar sarcastisch. "Je houdt alleen jezelf voor de gek. Ik hoefde alleen maar naar je te kijken en te lachen en je stond al in je ondergoed. Denk maar niet dat je beter bent prinsesje, want dat ben je niet." Ondanks de boze, bijtende toon die hij aansloeg genoot Jace hier van. Veel meer dan hij van het verleiden en kussen had gedaan. Dat was grotendeels een act geweest, dit was echt. "Je moet behoorlijk wanhopig zijn geweest."
Toen Julia zich omdraaide en ze zijn gezicht niet meer kon zien verscheen er haast meteen een grijns op zijn gezicht. Niet een die hij zou gebruiken om charmant te zijn en die hem eruit liet zien als een engeltje, maar een waardoor zijn gezicht op een rare manier vertrok en je haast ban van hem zou worden. "Ik ben de freak?" Zei hij lachend. "Ik ben niet het lopende skelet."
Profiel bekijken
Julia.

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   ma aug 12, 2013 10:57 am

De woorden raakten hun doel. Ze was gekwetst en na zijn laatste woorden bleef ze staan. "Hou je kop!" riep ze hem toe. Ze balde haar vuisten. "Je bent een gore klootzak. Je verdient niet eens iemand. Zelfs niet als die zo wanhopig zou zijn als ik me gedragen heb." zei ze en ze stapte door. Weg van hem want ze voelde de tranen al komen. Maar die zou ze niet tonen. Ze hield haar rug recht en liep en sereen weg van hem. Alsof er niets aan de hand was. Ze keek nog even om naar hem. Zonder woorden. En ze glimlachte naar hem. Liefjes en vriendelijk, net als ze in het begin gedaan had waarna ze glimlachend verder liep. Het was ietd dat haar moeite kostte maar het lukte haar en met een vrolijke glimlach liep ze weg van de zwemvijver alsof het nooit gebeurd was.
Profiel bekijken
Jonah

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   wo aug 14, 2013 9:41 am

Het was 10:00, de zon scheen en het was heerlijk weer voor een ochtendduik. Jonah had al zijn spullen bij elkaar gepakt. Een handdoek, een boek en droge kleren. Zijn zwembroek had hij al aangedaan en daarop droeg hij een blouse. Hij wandelde in een rustig tempo naar de zwemvijver, in de hoop dat er nog niemand zou zijn. Eenmaal daar aangekomen zag hij gelukkig niemand en kon gerust even een duik nemen. Hij legde zijn handdoek langs de rand en zijn tas plofte daarnaast neer. Hij trok zijn blouse uit, waarna zijn mooie lichaam verscheen. De wind gleed langs zijn blote borstkas wat hem een kleine rilling gaf. Snel sprong hij in het water. Zijn lichaam verstijfde van de kou, en hij haalde diep adem. Eenmaal gewend aan de temperatuur van het water begon hij heen en weer te zwemmen. Na ongeveer een half uur in het water te hebben gedobberd besloot hij om even te gaan lezen. Hij stapte uit de zwemvijver waarna hij zich afdroogde en ging liggen op zijn handdoek. Hij viste zijn boek uit zijn tas en begon te lezen.
Profiel bekijken
Olivia

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   wo aug 14, 2013 9:54 am

Olivia genoot van de heerlijke zon, terwijl ze naar de zwemvijver liep voelde ze af en toe de zon op haar gezicht schijnen. Ze droeg een spijkerbroekje dat voor andere meisjes misschien te kort zou zijn, maar omdat ze nogal dun was zag het er niet sletterig uit. Daarop droeg ze een wit, los blouseje dat ze ooit eens in een tweedehands winkeltje had gekocht. Haar blonde haren zaten in een hele losse staart en er hingen allemaal losse plukken in haar gezicht, en niet te missen natuurlijk haar ronde zonnebril. In haar zak zat een pakje sigaretten en in haar armen droeg ze haar geschiedenisboek en ze was van plan daar te gaan zitten leren.
Bij de zwemvijver aangekomen zag ze van de achterkant een jongen zitten die ze zo één twee drie niet herkende. 'Hoi' zei ze, puur uit beleefdheid en ze ging in het gras liggen. Haar boek hield ze voor haar hoofd en ze begon over de Nederlandse koloniën te lezen.

Jonah

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   wo aug 14, 2013 11:37 am

Jonah keerde zich naar waar de 'hoi' vandaan kwam en zag dat het Olivia was, het meisje wat hij in het begin van het schooljaar had ontmoet. Onder de grote boom. "Hey daar, jou heb ik lang niet gezien." Zei Jonah tegen Olivia. Hij glimlachte naar haar. Natuurlijk had hij d'r wel zien lopen op school, maar nooit echt de drang gehad om haar te groeten. Ze was net zo mooi als wanneer ze hadden ontmoet, wat het feit niet wegnam dat hij nu Merlin leuk vond. Jonah kon iedereen nog net zo mooi vinden, zonder schaamte. Hij verborg zijn gevoelens nooit en of hij nou iemand leuk vond of niet, dan vond hij het alsnog kunnen om met andere mensen te flirten of zelfs zoenen. Hij klapte zijn boek dicht en liet hem in zijn tas vallen, waarna hij zijn spullen dichterbij die van Olivia legde zodat ze konden praten. Het was inmiddels al 11:00 en de zon begon feller te schijnen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver   

De zwemvijver
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: