Robinsons´ academy

for the uncontrolable child

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Pub: The White Swan

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Joe.

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za aug 17, 2013 8:46 am

"Oh nee dat begrijp ik." Zei hij tegen haar en hij glimlachte. Rustig nam hij een hap van zijn tosti en glimlachte tevreden. "Hij smaakt goed hoor!" Zei hij en hij keek op toen ze om zijn naam vroeg. "Oh ik heet Joe en jij?" vroeg hij haar kalm. Hij at rustig door en bekeek het meisje. Hij vroeg zich af of zij ook op Robinsons zat, dat zou vast wel, hij lette alleen nooit zo op anderen. Natuurlijk lette hij wel meer op vrouwen maar hij kon nooit op alle vrouwen vaan de hele school letten, bovendien ging hij veel naar London toe dus echt tijd voor een relatie had hij ook niet. Natuurlijk deed hij soms wel nachtjes maar ook weer niet al te vaak, hij wilde niet dat ze dachten dat hij niet te vertrouwen was. Natuurlijk was hj de meeste vrouwen vaak al wel vergeten en deed hij ze nog een keer als ze dat wilden maar hij besefte nooit dat het om dezelfde ging. Als hij het kon zou hij het lastig gevonden hebben maar hij kon het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Olivia

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   ma aug 19, 2013 8:47 am

Olivia glimlachte naar hem en haalde een hand door haar haren. 'Daar ben ik blij om' zei ze en ze zag een klant binnenkomen. ' O wacht, ben zo terug' zei ze en ze liep naar de klant die alleen een kop koffie wilde. Snel zette ze de koffie en bracht het naar de man die hem besteld had, en liep daarna weer naar Joe. 'Ik heet Olivia, woon je hier in de buurt?' vroeg ze, want ze dacht niet echt dat de jongen op Robinson zat, daar leek hij veel te leuk voor. Maar ja, zij zat er ook en zij was ook geen crimineel.

Joe.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 3:48 am

Rustig keek hij hem aan. Hij glimlachte tevreden en keek haar toen aan. "Oh ja, ik wacht wel." Zei hij kalm. Hij keek haar even na en keek toen rond. Toen de man eindelijk bediend was en de jongedame terug bij hem was glimlachte hij vrolijk. "Aangenaam Olivia, ik zit op Robinsons, de helft van de tijd althans." Zei hij kalm. Hij keek haar glimlachend aan en nam een slokje van zijn koffie."Zit jij daar of woon je gewoon hier?" Hij wilde graag uit gaan van het laatste en bekeek haar even, ze was mooi en dat vond hij wel leuk als hij eerlijk was.
Profiel bekijken
Olivia

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 4:46 am

Olivia glimlachte 'Ja ik zit daar ook, jammer genoeg niet voor de helft van de tijd. Waar woon je dan als je hier niet bent?' vroeg ze en ze liet haar blik even door het bijna lege restaurantje gaan. Even slikte ze toen ze dacht aan Matthew, hoe zou het met hem gaan? Maar die gedachte duwde ze meteen weer weg. Hij was niet meer van haar en zij niet meer van hem, ze moest hem laten gaan. Je kon het even in haar ogen zien, dat ze ergens anders was, en dat ze niet zo blij was als ze zich voordeed. Maar het was maar een fractie van een seconde.

Joe.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 5:14 am

Joe had haar continue bekeken. Toen ze weer sprak glimlachte hij even."In London bij mijn stiefvader. Mijn therapeute vindt dat ik een goede bang met hem op moet bouwen." Zei hij tegen haar. Hij glimlachte zwak, daar had hij echt geen behoefte aan en hij slikte even toen hij zag dat ze even ergens aan dacht. "Iets naars gebeurd?' Vroeg hij haar na even. Hij wist niet of hij het wel hoorde te vragen maar dat maakte haar niet uit. Ze zag er in ieder geval dat momentje even niet tevreden uit. Hij beet zacht op zijn onderlip en keek even rond.
Profiel bekijken
Olivia

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 6:32 am

Olivia voelde zich eigenlijk niet ongemakkelijk onder haar blik, het kon haar eigenlijk niet zoveel schelen. Ze wist dat veel jongens haar knap vonden maar ze was toch niet van plan er iets mee te doen. 'O Londen? Daar kom ik ook vandaan. Ik mis het echt' zei ze met een verlangende blik, ze mistte de huisjes, toeristen en de geur van de stad. Maar dan nog, als ze terug kon, waar moest ze dan naartoe?  'O nee hoor' zei ze met een glimlachje en ze draaide even met haar staart om haar vinger zodat er een krul in kwam, want dat vond ze zo leuk staan. 'Nou ja, mijn vriendje heeft het laatst uitgemaakt dus ik ben niet super vrolijk of zo' zei ze terwijl ze naar haar schoenen staarde, dit was de eerste keer dat ze het aan iemand vertelde.

Joe.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 6:37 am

Joe bekeek haar kalm en glimlachte toen. 'Het is weinig veranderen, maar misschien kan je een keer mee. Als je een hotel of herberg kan regelen natuurlijk." Zei hij glimlachend tegen haar. Hij keek har rustig aan en glimlachte even vriendelijk om de krul. Het stond haar mooi maar toen ze zei dat haar vriendje het uit had gemaakt. "Oh ja, dat begrijp ik, het is vreselijk als een jongen zoiets doet, ik heb het ook wel eens moeten doen maar het is nooit leuk voor een meisje natuurlijk." Zei hij rustig tegen haar, vooral om gewoon vriendelijk te zijn want hij gaf nooit zo veel om gevoelens.
Profiel bekijken
Olivia

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 7:11 am

Olivia glimlachte, maar ze wist dat dat toch niet zou kunnen. 'Ja, misschien' zei ze  en ze keek weer op, in zijn ogen. 'Ach, het was mijn eigen schuld en ik vergeef het hem. Maar ik mis hem wel' zei ze weer op een beetje een verlegen toon. Olivia was nooit verlegen, had altijd haar woorden klaar, maar als ze het over haar persoonlijke leven had tegen iemand die praktisch vreemd was, dat voelde gewoon een beetje raar. 'Je moet trouwens eten en drinken, anders wordt het koud' zei ze om het gesprek op iets anders te brengen. Ze streek haar schort even glad en wilde best graag gaan zitten, maar dat kwam niet goed over op de andere klanten. Over een half uurtje was ze klaar, dan kon ze misschien wel bij hem gaan zitten.

Joe.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   di aug 20, 2013 9:28 am

Joe keek haar even aan en glimlachte. "Dan nog, gemis is er altijd." Zei hij vriendelijk en hij keek haar aan waarna hij even grinnikte. "Oh ja, ik zou het bijna vergeten. Normaal zou ik zo'n schoonheid versieren en dan ben ik alleen een beetje afgeleid.' Zei hij lachend tegen haar. "Maar dat doe ik nu niet want dat vind k niet netjes.' Zei hij tegen haar. Hij glimlachte even en grijnsde. Daarna nam hij een hap van zijn tosti. "Wanneer ben je klaar?"Vroeg hij haar kalm. Hij glimlachte vriendelijk naar haar en bleef rustig staan. Zacht beet hij op zijn onderlip en hij glimlachte naar Olivia. Hij vond het wel fijn dat ze gewoon normaal gezelschap zou zijn.
Profiel bekijken
Elise

Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   vr sep 06, 2013 11:35 pm

De deur van het café werd geopend en er stond een klein meisje in de deuropening. Met wit haar zo wit als sneeuw, een lichte huidskleur bijna niet te onderscheiden van haar haarkleur en de apartste ogen die je waarschijnlijk ooit gezien had. Wat deel te maken had hoe zij haar ogen had opgemaakt. Haar hakken klikten op de houten vloer terwijl ze ernaar toe liep en later op de hoge kruk ging zitten. Elise bestelde een glas water, ze hield niet echt van al die chemische troep die de meeste mensen lekker schenen te vinden. Soms vond ze alcohol wel lekker, alleen nu niet. Het was vrij druk en velen tafeltjes waren bezet. Ze werd aangestaard want je zag niet iedere dag zo'n meisje rondlopen. Dit haatte zij nu echt. Waarom moest iedereen hetzelfde zijn?
Profiel bekijken
Jimmy.

Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za sep 07, 2013 10:05 pm

Jimmy zou niet opkijken van rare ogen, hij zag ze elke ochtend in de spiegel, maar zijn aandacht werd wel gevestigd op het sneeuwwitte meisje dat de kroeg binnen was komen lopen. Hij zat aan één van de tafeltjes met een cola. Alcohol was niet zijn ding. Hij zorgde ervoor dat hij haar nog niet aankeek, net zoals hij niemand aankeek. Hij had eventjes naar haar gekeken, maar liet zijn blik daarna weer verder glijden over de aanwezigen, er dus voor zorgend dat niemand in zijn ogen keek. Jimmy was hier met een doel, hetzelfde doel als bijna elke avond eigenlijk. Zijn ogen waren voor dan het ultieme wapen. Als hij iemand had uitgekozen, keek hij diegene aan en hield met het blauwerdanblauw van zijn irissen de blik van de ander vast. Soms was het net alsof hij in staat was mensen te hypnotiseren, alleen maar omdat zijn ogen zo blauw waren. Of misschien doordat hij zijn ogen gebruikte om te praten en daardoor had hij een ander soort blik dan alles en iedereen. Maar goed, dat maakte hem eigenlijk ook niks uit. Als hij diegene die hij uitkoos maar meekreeg, daar ging het allemaal om. Eigenlijk ging het niet daarom, het ging om het spel van het mensen hypnotiseren. Natuurlijk koos hij leuke jongens en meisjes uit, maar het ging ook om een soort van uitdaging voor zichzelf.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za sep 07, 2013 11:12 pm

Ze haalde haar schetsboek uit haar tas die zij op de bar neerlegde. Ondertussen zoog ze zachtjes aan het rietje om water binnen te krijgen. Misschien dat ze dadelijk iets anders ging bestellen. Meestal van de nervositeit begon zij water te drinken. Je zag het misschien niet aan haar. Maar Elise vond het echt niet prettig als vaak de aandacht op haar werd gericht. Ze was gewoon een meisje met een andere stijl. Take it or leave it. Ze had tot nu toe niet echt skaters gezien, emo's of alternatieven. Zij was tot nu toe de enige. Ze bladerde simpel door haar schetsboek om haar nieuwe aanwinst te bekijken. Ze had niet alleen portretten geschetst maar ook omgevingen getekend. Bloemen, insecten en noem maar op. Ze wilde nog beter worden hierin.
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za sep 07, 2013 11:42 pm

Jimmy keek gewoon rustig door. Af en toe ging zijn blik weer over het meisje en daar bleef hij dan eventjes hangen. Maar er zaten nog genoeg andere leuke jongens en meiden in de pub. Toch liet hij uiteindelijk zijn keuze op het witte meisje vallen. Dus hij richtte zijn ogen op haar. Als ze op zou kijken, dan zou ze in zijn blauwe ogen kijken en dan zou ze niet meer weg kunnen kijken. Het was de standaardprocedure en die beviel Jimmy wel. Op die manier was het veel makkelijker om iemand mee te krijgen dan wanneer hij ging flirten, zoals anderen deden. Hij had soms gezien hoeveel moeite jongens dan deden en hoe belachelijk het er eigenlijk uitzag. Nee, Jim was blij dat zijn ogen gewoon al het werk deden en hij verder niets hoefde te doen.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za sep 07, 2013 11:45 pm

Wanneer haar flesje water leeg was bestelde zij een cassis. Het betere werk. Elise voelde zich echt bekeken.... Wie was zo naar haar aan het staren? Elise keek voorzichtig over haar schouder en keek gelijk in de blauwste ogen die zij ooit had gezien. Zo mooi! Ze leek haast betoverd en toen wist ze het gelijk. Hem wilde zij tekenen. Niet nu natuurlijk. Ze waren in een pub. Maar Elise kon eventjes niet wegkijken van zijn blik. Was er iets aan de hand? Of vond hij haar zo afschuwelijk dat hij haar probeerde te intimideren?
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   za sep 07, 2013 11:53 pm

Yeah, hij had contact. Jimmy's ogen stonden vriendelijk en hij gaf haar een geruststellende knipoog, toen hij had gezien dat ze schrok. Die reactie had hij ook vaker gekregen, mensen konden schrikken als ze zijn ogen voor het eerst zagen. Zijn ogen begroetten het meisje dus vriendelijk en nonchalant nam hij een slok van zijn cola. Hij zag er weer goed uit vandaag. Een hippe korte broek, die hield hij aan tot het echte einde van de zomer, een strakzittend shirt met V-hals en ook over zijn haar had hij die ochtend weer een kwartier gedaan. Hij deed er altijd lang over, elk afzonderlijk haartje moest goed liggen. Het was bij hem niet zomaar een kuif, maar zijn kuif was echt helemaal af en deed zijn ogen goed uitkomen. Maar dat was dan ook niet zo moeilijk.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 12:05 am

Een zucht van opluchting verliet haar lippen. Met haar tong bevochtigde zij haar lippen omdat ze van schrik droog hadden aangevoeld. Ze schonk de jongen een vriendelijke glimlach terug. En zijn geruststellende glimlach zorgde ervoor dat zij zich prettig voelde. Elise stond op en liep aarzelend naar hem toe. Ze bekeek de jongen gauw door snel met haar blik over hem heen te gaan. Hij droeg een hippe korte broek en een strak zittend shirt met V-hals. Hij was mooi. Ja ze wilde hem echt heel graag tekenen. "Vindt je het erg als ik erbij kom zitten?" Vroeg ze met een lieve stem waar duidelijk onzekerheid in te horen was.
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 12:16 am

Toch vond Jim het verrassend toen ze opstond en naar hem toe kwam. Dat ging makkelijker dan normaal. Hij gebaarde dat ze plaats kon nemen en bleef haar aankijken. Natuurlijk zei hij niets, want hij zei nooit iets. Hij vond het wel leuk dat ze tegenover hem kwam zitten en toen viel zijn blik op haar tekenblok. Ja, dat kreeg hij wel vaker, de vraag of hij getekend mocht worden. Natuurlijk hield hij zichzelf voor dat het kwam doordat hij gewoon heel erg knap was, maar iedereen wist natuurlijk dat het kwam door zijn ogen. Als een tekenaar zijn blik helemaal correct vast kon leggen op papier, dan was het een echte meester. In Jims blik was namelijk heel veel te zien. Er viel niet eens te omschrijven wat het was. Eigenlijk was alles wat Jimmy inhield erin te zien, maar op zo'n manier dat niemand erachter kon komen wat hij dan inhield.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 12:23 am

Elise keek hem nog steeds met vriendelijke ogen aan. Haar ogen leken hier zachtgrijs door het licht wat er scheen. Met een hele kleine tint blauw erin. Best apart om te zien hoe haar ogen in verschillende lichten anders uitzagen. Ze legde haar schetsboek op tafel. "Ik ben Elise." Sprak ze op een melodieuze toon. Haar ogen waren op de zijne gericht. Hoe kon iemand zo'n prachtige ogen hebben? Het was echt een geschenk. Om jaloers op te worden. "Sorry trouwens dat ik gelijk hier naartoe kwam maar... Zoals je net al zag heb ik een schetsboek bij mij. Ik ben een tekenaar in opleiding. En ik vroeg mij af of je voor mij model zou willen staan.?"
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 12:32 am

Jimmy had opgemerkt dat ook Elise's ogen niet waren zoals die van iedereen, maar ze hadden niet dezelfde invloed op hem als die van hem op haar. Misschien gebruikte ze ze niet zo, of moest je daarvoor niet praten. Om zich voor te stellen, wees hij naar het naamkaartje op zijn shirt, waar 'Jimmy' stond in zijn eigen prachtige handschrift. Hij knikte toen ze over het schetsblok begon en hij knikte weer toen ze vroeg of hij model wilde zijn. Zoiets vond hij wel leuk. Eigenlijk wilde hij ook iets van het meisje, maar dat liet hij nog niet in zijn ogen doorschemeren. 'Hier?' leken zijn ogen te vragen. Op zich kon het hier best, maar misschien wilde ze een andere belichting, of achtergrond, wist hij veel.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 12:39 am

Zijn handschrift. Kon deze jongen gewoon niet perfect zijn? Ze moest hem echt schetsen anders zou ze nooit geloven dat zo iemand op aarde rondliep. Gelijk kwamen er andere gedachten bij haar omhoog. Hoe mooi zou het zijn als hij doordrenkt was met bloed? Hoe leuk zou het zijn om die mooie, blauwe ogen van hem te verminken? Zijn haast perfecte gezicht toe te takelen en hem te horen schreeuwen van pijn. Dan was hij niet meer perfect. Stop. dacht Elise bij zichzelf. Daar kwamen haar afschuwelijke gedachten weer. Gelukkig werd ze gauw afgeleid door zijn goedkeuring. Ze mocht hem tekenen. Hij leek niet te spreken met woorden. Misschien was dat wel de reden waarom zijn ogen makkelijk waren af te lezen. Ze begreep precies wat hij bedoelde. "Nee niet hier. Graag ergens buiten. Een rustige omgeving met mooie licht. " Elise glimlachte lief.
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 1:36 am

In haar ogen kon Jimmy Elise's gedachtegang aflezen. Hij wist niet precies waar ze aan dacht, maar de blik in haar ogen beviel hem eigenlijk niet. Maar kennelijk kapte ze zichzelf af en hij knikte toen ze zei dat ze hem buiten wilde tekenen. Dat kon hij begrijpen. Hij dronk nog rustig zijn cola op en gebaarde dat ze maar aan moest geven wanneer ze wilde gaan en waar ze dan heen wilde gaan. Hij hoopte dat ze in de buurt van het dorp bleven, of anders moesten er struikjes staan. Want Jimmy wilde wel nog steeds bereiken waarvoor hij hier was gaan zitten. Hij wilde weten hoeveel moeite het zou kosten om Elise te overwinnen met zijn ogen. Het eerste stuk was heel makkelijk geweest, maar misschien zou het nog moeilijk kunnen worden.
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 4:02 am

Ze nam een slok van haar cassis. Ze voelde zich echt op haar gemak bij Jimmy. Echt heel fijn zelfs. "Het hoeft niet vandaag hoor. Misschien kunnen we eens afspreken ergens op het schoolterrein. Want er zijn mooie plekken rondom de school waar ik je echt goed zou kunnen schetsen. Wacht..." Ze krabbelde haar nummer op een viltje. "Hier is mijn nummer. Wanneer jij tijd en zin hebt kun je contact met mij opnemen. Ik pas mij geheel aan jou aan." Ze keek hem lief aan in zijn mooie, blauwe ogen. Ze bleef daar steeds over gefascineerd. "Kom je hier wel eens vaker?"
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 4:08 am

Jimmy pakte het nummer niet aan. Daar had hij niets aan. Hij belde niet, want hij sprak niet, en geschreven woorden hoorden ook niet bij hem. Dus hij keek het meisje alleen aan en liet merken dat hij haar wel een keer zou laten weten dat het kon komen. Het liefst had hij het eigenlijk nu, dus dat was in zijn ogen te zien. En ja, hij kwam hier vaker. Zijn blik was even ondeugend toen hij dacht aan de reden waarom hij hier vaak was en zorgde er ook voor dat Elise die blik zag. Daar ging het natuurlijk allemaal om. Hij was benieuwd hoe ze daarop zou reageren en wachtte met zijn cola aan zijn mond rustig af. Zouden ze vanavond misschien nog iets leuks gaan doen?
Profiel bekijken
Elise

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   zo sep 08, 2013 10:34 pm

Ze merkte aan zijn blik dat hij haar niet ging appen of bellen. Logisch ook. Waarom had ze daar niet eerder aan gedacht. Hij sprak niet eens. Dom dom dom. Hij wist haar wel te contacteren als hij dat wilde. Jimmy bleek vaker hier naartoe toe gaan voor een reden... Haar ogen werden groter. Seks? Kwam hij hier voor seks? Wat een ondeugd. Hij leek zo onschuldig. Ze nam nog een slok van haar cassis. "Draag je geen ziektes bij je? Als je telkens aan ONS doe? Of gebruik je wel condooms?"
Profiel bekijken
Jimmy.

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   ma sep 09, 2013 3:26 am

Jimmy glimlachte breed en zijn witte tanden waren goed te zien. Dit zou makkelijk genoeg worden. En daarna trok hij spottend zijn wenkbrauw op. Natuurlijk deed hij het veilig, hij wilde zichzelf niet verpesten door nare ziektes en infecties. Kinderen stonden helemaal buiten kijf, al kon hij wel fantaseren over een kleine Jim die achter hem aan liep. Maar hij was pas zeventien, dus het was veel te vroeg. De verrassing die hij in Elise's ogen had gezien, had hem eigenlijk wel goed gedaan. Kennelijk riep hij het dus niet over zich af, het idee dat hij iedereen, want het was meer dan alleen elke vrouw, besprong.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pub: The White Swan   

Pub: The White Swan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Yea, Im looking at you! (XX)
» Black & White {Sorrowkit}